Hva er beste komfort sykkeltype.

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva er beste komfort sykkeltype.

Legg inn av Bjerknez »

gorbys skrev:Ringte på en hayabusa i fjor og han eieren var 62 eller 72 så alder er ingen hindring for å kjøre sportsykkel ;-)
Så vidt meg bekjent så er vel faktisk Hayabusa en sports tourer som har en langt mer oppreist sittestilling enn en ren sportssykkel (R-sykkel)?

Men uansett... En frisk sykkel for en pensjonist dette ja :thumleft

Brukeravatar
LoneRider
Innlegg: 154
Registrert: 10 aug 2013, 13:02
Motorsykkelen din: Suzuki GSX-R1000 2003
Sted: Telemark

Re: Hva er beste komfort sykkeltype.

Legg inn av LoneRider »

Bjerknez skrev: Så vidt meg bekjent så er vel faktisk Hayabusa en sports tourer som har en langt mer oppreist sittestilling enn en ren sportssykkel (R-sykkel)?
Det stemmer ikke. Hayabusa har nesten like lavt styre som R-sykler. Sjekk http://cycle-ergo.com/" onclick="window.open(this.href);return false; :)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva er beste komfort sykkeltype.

Legg inn av Bjerknez »

LoneRider skrev:
Bjerknez skrev: Så vidt meg bekjent så er vel faktisk Hayabusa en sports tourer som har en langt mer oppreist sittestilling enn en ren sportssykkel (R-sykkel)?
Det stemmer ikke. Hayabusa har nesten like lavt styre som R-sykler. Sjekk http://cycle-ergo.com/" onclick="window.open(this.href);return false; :)
Jøss...så feil kan man da altså ta :redface

ZZR-Erling

Re: Hva er beste komfort sykkeltype.

Legg inn av ZZR-Erling »

Bjerknez skrev:
gorbys skrev:Ringte på en hayabusa i fjor og han eieren var 62 eller 72 så alder er ingen hindring for å kjøre sportsykkel ;-)
Så vidt meg bekjent så er vel faktisk Hayabusa en sports tourer som har en langt mer oppreist sittestilling enn en ren sportssykkel (R-sykkel)?

Men uansett... En frisk sykkel for en pensjonist dette ja :thumleft
Jeg synes GSXR1000 er mer behagelig enn feks ZZR1400...styret er betydelig nærmere på GSXR...Busaen en vel hakket mer trang enn ZZR...men ZZR har jo styret såpass langt frem og bredt...suma sumarum...man må prøve selv...joda selvf er en GW mer behagelig enn det aller meste, men vil man kjøre en GW bare for det? Neida neida neida.. :prop: :-)å

Svar