Ducati Scrambler 2015

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Orion »

For sure! Fått litt info angående lanseringen av "The world of Joy" neste mandag. De ulike delene som sitter på de ulika modellene kommer til å bli tilgjengelig som tilbehør, dvs du kan sette setet fra Classic over på en Full Throttle eller framskjermen fra Urban Enduro på en Icon. Dessuten kommer det MASSE av tilbehør som forskjellige effektanlegg etc. etc. Blir personlig å gå for en icon og bygge min egen utgave ut av den. Spennende :)


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Brukeravatar
EBF
Innlegg: 27
Registrert: 31 mai 2014, 08:55
Motorsykkelen din: Venter på Ducati Scrambler..
Sted: Oslo

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av EBF »

Høres veldig bra ut. Tenker Icon jeg og. Bytte skiltplate og sete, samt effektanlegg.
Blir spennende å lese tester av selve sykkelen. Satser på at det er tradisjonell Ducati-kvalitet.

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Orion »

Rød Scrambler Icon, med tilbehør som "high slung" Termignoni eksos, Full Throttle sete, eikefelger og høyt montert skiltfeste.
ImageUploadedByTapatalk1414703718.043044.jpg

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Orion »

Scrambler Classic med skinn bagasjevesker, chrome sidepanel og frontlykt gitter. :) 3 dager igjen til "World of joy", tilbehørsserien til Scrambler lanseres.
ImageUploadedByTapatalk1414798450.157001.jpg

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Orion »

D-dag! I kveld lanseres "The World of Joy", tilbehørsserien til Ducati Scrambler. Har gledet meg til denne dagen i lang tid. Blir spennende å se hva som kommer ut, og lage sin egen sykkel av tilbehør hentet fra de forskjellige modellene.

Jobber personlig nattskift denne uken, så blir å sove til i kveld før lanseringen finner sted. ;) :) :) :)

http://www.scramblerducati.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Brukeravatar
EBF
Innlegg: 27
Registrert: 31 mai 2014, 08:55
Motorsykkelen din: Venter på Ducati Scrambler..
Sted: Oslo

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av EBF »

Blir spennende å se hva som kommer, og hvilket prisnivå de vil ligge på.
Vi får vel se mye forskjellige Scramblerutgaver fra Photoshop i dagene som kommer. :-)

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Andreas »

Ducati sender live-pressekonferanse fra Milano på youtube kl17 i dag. Jeg er spent på å se den nye Multistradaen. Regner med de kommer til å vise Scrambleren også :prop:

Jeg har tilgang til å sjekke priser på utstyr osv fra Ducati hvis det skulle være av interesse for dere :prf

Brukeravatar
E-strom
Innlegg: 642
Registrert: 08 apr 2012, 11:33
Motorsykkelen din: BMW R1200GS og DRZ400S
Sted: Trondheim
Kontakt:

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av E-strom »

Andreas skrev:Ducati sender live-pressekonferanse fra Milano på youtube kl17 i dag... :prf
Har du link?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle :redface
Kilde: http://www.quotegarden.com/motorcycles.html

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 888
Registrert: 21 sep 2011, 09:23
Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Sted: Trondheim

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Andreas »

E-strom skrev:
Andreas skrev:Ducati sender live-pressekonferanse fra Milano på youtube kl17 i dag... :prf
Har du link?
http://www.Ducati.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Orion »

Får ikke tid å se det, men kommer vel en oversikt etter lansering hva som er komt :)
ImageUploadedByTapatalk1415028883.998537.jpg

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Orion »

Ett par bilder for å holde liv i tråden. Ducati Scrambler ble kåret til "Most beautiful bike of EICMA 2014". Lansering for Asia i Bangkok denne helga. Mer info og bilder på facebooksida dems.

http://www.facebook.com/scramblerducati" onclick="window.open(this.href);return false;
ImageUploadedByTapatalk1415562098.570902.jpg
ImageUploadedByTapatalk1415562118.365172.jpg
ImageUploadedByTapatalk1415562132.185081.jpg
ImageUploadedByTapatalk1415562148.189761.jpg

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22910
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Bjerknez »

Et skikkelig tøft og unikt konsept dette synes jeg! :thumleft

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Orion »

Enig, og takk for det! :) Hele tankegangen bak er at du skal utforme din egen sykkel. Så blir forhåpentligvis ikke så mange eksakt like modeller. Urban Enduro, Classic og Full Throttle er etter hva jeg har lest lagd kun for å vise hva som er mulig å mikse sammen. Icon er selve grunnpilaren av nye Scrambler.

Finner endel tilbehør å velge mellom på http://scramblerducati.com/en/accessori" onclick="window.open(this.href);return false;


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22910
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Bjerknez »

Orion skrev:Enig, og takk for det! :) Hele tankegangen bak er at du skal utforme din egen sykkel. Så blir forhåpentligvis ikke så mange eksakt like modeller. Urban Enduro, Classic og Full Throttle er etter hva jeg har lest lagd kun for å vise hva som er mulig å mikse sammen. Icon er selve grunnpilaren av nye Scrambler.

Finner endel tilbehør å velge mellom på http://scramblerducati.com/en/accessori" onclick="window.open(this.href);return false;


Sent from my iPod touch using Tapatalk
Er spent på hvor spenstig motoren i denne føles. Jeg håper dem har lagt vekt på godt drag på lave turtall og at ikke minst lyden er riktig i forhold til konseptet. Uansett så liker jeg best at potta stikker ut nede ved beina og ikke oppe bak salen.

Så får vi bare håpe den er like robust som den fremstår som. Dette er i mine øyne en sykkel man kan kjøre både over enger, på grusveier, strender og landeveier etc. Noen langtur sykkel klarer jeg ikke helt å se for meg på en slik, men jeg kan jo ta feil :thumleft

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Ducati Scrambler 2015

Legg inn av Orion »

Bjerknez skrev: Er spent på hvor spenstig motoren i denne føles. Jeg håper dem har lagt vekt på godt drag på lave turtall og at ikke minst lyden er riktig i forhold til konseptet. Uansett så liker jeg best at potta stikker ut nede ved beina og ikke oppe bak salen.

Så får vi bare håpe den er like robust som den fremstår som. Dette er i mine øyne en sykkel man kan kjøre både over enger, på grusveier, strender og landeveier etc. Noen langtur sykkel klarer jeg ikke helt å se for meg på en slik, men jeg kan jo ta feil :thumleft
Hehe, håper det da jeg har planlagt tur til Stavanger og Trondheim til sommeren :) Vil opprette blogg hvor jeg legger ut bilder og video fra turene. Holder på å lære Final Cut Pro nå. Blir å laste ned programmet + kjøpe Sony R100 II (etter tips fra deg) når jeg kommer hjem fra jobb til helga. Gopro har jeg fra før.

Liker forøvrig best potta som stikker ut nede jeg og.


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Svar