MCsidens skravletopic

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Tommas »

Tror egentlig Freddy123 trekker i tråden her inne. Han sitter som en edderkopp i sentrum, sender PM til forskjellige kanter, igler de opp til å svare og ler seg fillete over en kald øl mens de litterære skuddsalvene runger i de forskjellige underforumene...

:lol

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Bjerknez »

Blir litt som å dra på Rudskogen med scooteren for å drikke kaffe og diskutere kjøreteknikk med de "store" gutta :knegg

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av jhn »

Bjerknez skrev:
LordShaft skrev:Kanskje dette er en tråd hvor terskelen for å gå i strupen på hverandre er litt høyere? :-k

Note4
Husk at tråden ble startet av en som holder seg langt vekk fra diskusjoner, mest sannsynlig for å selv kunne more seg over andres krangling uten å måtte være involvert selv. Som moderator kan jeg vel ikke akkurat mene at det å lage en tråd hvor målet er å gå i strupen på hverandre er noe man foretrekker :knegg

Å starte en "krangletråd" uten å ha noe å bidra med selv er vel kanskje ikke den måten JEG ville gjort det på, men jeg kan jo ikke nekte medlemmer og starte tråder, så sant det da ikke går helt av hektene og tar helt av :-)å
Krangletråd? Nå må ikke du være så forutinntatt.
Tråden er jo en god ide, det skjer jo at man har noe på hjertet som ikke passer inn i noen eksisterende tråder, og som kanskje heller ikke er verdt en egen tråd ... da er jo denne perfekt.

Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Tommas »

Tipper denne tråden kommer til å vokse seg stor og fet, mye gøy som kan parkeres her inne ;-)

God ide Freddy!

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Bjerknez »

jhn skrev:
Bjerknez skrev:
LordShaft skrev:Kanskje dette er en tråd hvor terskelen for å gå i strupen på hverandre er litt høyere? :-k

Note4
Husk at tråden ble startet av en som holder seg langt vekk fra diskusjoner, mest sannsynlig for å selv kunne more seg over andres krangling uten å måtte være involvert selv. Som moderator kan jeg vel ikke akkurat mene at det å lage en tråd hvor målet er å gå i strupen på hverandre er noe man foretrekker :knegg

Å starte en "krangletråd" uten å ha noe å bidra med selv er vel kanskje ikke den måten JEG ville gjort det på, men jeg kan jo ikke nekte medlemmer og starte tråder, så sant det da ikke går helt av hektene og tar helt av :-)å
Krangletråd? Nå må ikke du være så forutinntatt.
Tråden er jo en god ide, det skjer jo at man har noe på hjertet som ikke passer inn i noen eksisterende tråder, og som kanskje heller ikke er verdt en egen tråd ... da er jo denne perfekt.
Joda, er enig med deg der, så absolutt. Så lenge det ikke tar helt av og ender med både personangrep og det som værre er :knegg

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av freddy123 »

Tråden her var ikke ment som en egen krangletråd , men en tråd der man kan ta opp alt mellom himmel og jord :) også krangling visst det er det man hat lyst til å gjøre :)

Men også at NSB ikke funker skikkelig , en kul bil man fant på finn.no osv ..... Alt som ikke passer inn andre steder er bare å dytte inn her for denne tråden skal alt være ok .

Voksen
Innlegg: 323
Registrert: 06 mar 2012, 17:50
Motorsykkelen din: Suzuki GSX F 600 2002

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Voksen »

Det er skikkelig dårlig gjort av deg freddy123 å rakke ned på NSB! :[-X Det går jo på skinner!

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av freddy123 »

Nå må solen komme tilbake igjen snart .... Må da skjønne at det ikke skal regne på onsdager da skal det være pent og sykkelene skal stå stilt opp på tyrigrsva

Men sålenge jeg får sol til helga igjen så er jeg fornøyd for jeg må få dempa pms'n litt før jeg skal en uke på kurs i Tyskland :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Bjerknez »


Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Kawagutten »

freddy123 skrev:Nå må solen komme tilbake igjen snart .... Må da skjønne at det ikke skal regne på onsdager da skal det være pent og sykkelene skal stå stilt opp på tyrigrsva

Men sålenge jeg får sol til helga igjen så er jeg fornøyd for jeg må få dempa pms'n litt før jeg skal en uke på kurs i Tyskland :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Egen tråd for å klage på sola ? :lol jaja skjønner det er pms på gang :knegg
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Bjerknez »

Er jo ikke sola sin skyld at den blir blokkert av drittvær... :sorry

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Kawagutten »

Bjerknez skrev:Er jo ikke sola sin skyld at den blir blokkert av drittvær... :sorry

Hmmm hvem har skremt sola da? Fy skam deg,se å kom deg inn igjen nå så Freddy123 får tilfredstilt pms`n :lol
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av LordShaft »

ole m. skrev:
LordShaft skrev:Det er nok mulig du vet mer om utestengelsene enn jeg gjør, eller kanskje kjenner noen av de som har blitt utestengt. Uansett får jeg håpe at folk ikke blir lempet ut av dette forumet uten grunn eller syltynt grunnlag :eh :[-X
Tja, jeg ble utestengt av SuperMorten med begrunnelsen "...en samlet vurdering av medlemmets 302 poster på forumet, hvor en vesentlig del gikk på negative uttalelser mot andre medlemmer." Du kan jo lese gjennom det jeg har postet, og se om du er enig i denne vurderingen? Ingen advarsel, og ingen mulighet til å gi et tilsvar...

Registrerte meg igjen noen måneder senere som annen bruker, men fikk åpnet den gamle profilen igjen av AJ for en tid tilbake. Tenkte opprinnelig å skrive et lengre innlegg for å si hva jeg mener om måten man bare blir kastet ut på her, derfor jeg registrerte meg, men jeg lar det ligge. Håper og tror heller at praksis her er endret siden sist.
Jeg kjenner ikke til din sak, ikke har jeg planer om å spekulere for mye i det heller. Men som du skriver, jeg sliter virkelig med å finne de såkalte negative uttalelsene mot andre medlemmer.

Men så har det seg også slik, at om jeg skulle komme med en hårete uttalelse eller si noe utrolig dumt (også kjent som å legge hodet på huggestabben) Så er det helt naturlig at andre medlemmer påpeker dette, uten at det nødvendigvis er negativt :-k

Men du hører ikke til klagekoret på "andre siden" da Ole.M? Har du vært en av de som har pratet dritt om ledelsen eller andre medlemmer her inne der "borte" så mener jeg at det fortjener utestengelse på livstid :[-X

Brukeravatar
929rr
Innlegg: 321
Registrert: 18 aug 2014, 21:05
Motorsykkelen din: CBR 929rr-00, cbr1000rr, 08 og 09

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av 929rr »

Siden denne tråen ser ut til og være rette sted og ta opp off topic saker
Merca mi har den siste tiden ikke lada, tengte det skulle være en grei sak og fikse med ny regulator og børster.
En titt nedi motorrommet avslører at en selfølgelig ikke kommer til dette uten og ta ut dynamon, og for sikkerhetskyld er denne festa med skruer som jeg ikke har verktøy til og løsne. ( Hann torx skruer ) Nå er det et rimlig og bra verksted i nærheten så jeg tenkte at de kunne få fikse det.
Så til saken, dynnamoen har fanden meg ikke utbyttbare børster, heller ikke mulig og bytte bare regulator WTF :scratch
På eldre biler har det altid vørt slik at en finner fram skrujernet, peller ut regulator og børster, bytter dette og kjører, nå skal man fanden meg kjøpe ny dynnamo for at to kullstifter til ei krone er utslitt.
Hva fanden går det av disse konstruktørene.

Toven

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Toven »

[video]https://www.youtube.com/watch?v=PytXU6yiCaM[/video]

Skip til 5:00
Herre :-)å

Svar