MCsidens skravletopic

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

MCsidens skravletopic

Legg inn av freddy123 »

ja tenkte det kunne være greit med en slik en her inne også :D jeg vet det eksisterer på andre forumer jeg har vært medlem av og syntes det har funket greit.

her kan man ta opp og skrive om hva som helst :-k :P :p :D og dersom det skulle bli store diskusjoner om en ting så kan man bruke nettop skravletopicen til fortsette denne og ikke ødelegge trådene til folk for det er ofte det går litt over stokk og stein :lol

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: mc sidens skravletopic

Legg inn av Bjerknez »

freddy123 skrev:ja tenkte det kunne være greit med en slik en her inne også :D jeg vet det eksisterer på andre forumer jeg har vært medlem av og syntes det har funket greit.

her kan man ta opp og skrive om hva som helst :-k :P :p :D og dersom det skulle bli store diskusjoner om en ting så kan man bruke nettop skravletopicen til fortsette denne og ikke ødelegge trådene til folk for det er ofte det går litt over stokk og stein :lol
Så... Hva vil du krangle om? :lol

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: mc sidens skravletopic

Legg inn av freddy123 »

jeg er en så rolig type at jeg er sjelden med i noen krangler :buddies:

men når jeg er det så er det faaan meg jeg som har rett også :punch :rop :erte :bandana :bl3

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av mortenolb »

:-({|=

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av LordShaft »

Jeg kan begynne å blåse ut litt damp.

Det er en ting jeg lar meg irritere noe jævlig over. Det er de to helvetene borte i U S and A ho dere orgelbøya som har tatt x antall meter med **** i en privatvideo som havnet på nettet, en far som er dame og er kjendis for ingen grunn! Også han klovnen hun er ilag med som er for kul til å smile på bilder ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Også at ungdommen adopterer språket, slengen eller hva en skal kalle det. Det siste har det gått mye i BAE!!! Hva faen betyr bae?


Der røk et blodkar på øyet!! :-)å

Å ja, har du en 14 år gammel datter. Sørg for å kontrollere ha hun legger ut av bilder på instagram. Det er tydeligvis blitt det nyes stedet å vise mest mulig hud!!

Toven

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Toven »

Bilde

Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Tommas »

Bæ/bae is a Danish word for poop. Also used by people on the internet who think it means baby, sweetie etc.

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av jhn »

LordShaft skrev:Jeg kan begynne å blåse ut litt damp.

Det er en ting jeg lar meg irritere noe jævlig over. Det er de to helvetene borte i U S and A ho dere orgelbøya som har tatt x antall meter med **** i en privatvideo som havnet på nettet, en far som er dame og er kjendis for ingen grunn! Også han klovnen hun er ilag med som er for kul til å smile på bilder ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Også at ungdommen adopterer språket, slengen eller hva en skal kalle det. Det siste har det gått mye i BAE!!! Hva faen betyr bae?


Der røk et blodkar på øyet!! :-)å

Å ja, har du en 14 år gammel datter. Sørg for å kontrollere ha hun legger ut av bilder på instagram. Det er tydeligvis blitt det nyes stedet å vise mest mulig hud!!
Hvem er det du prater om? Jeg skjønner ikke bæra.
Men uansett ... du bør kanskje forandre medievanene dine. Dette går jo på helsa løs.

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av LordShaft »

Jeg burde igrunn bare si opp hele internett abbonementet... samt få meg mobil uten internett.

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av jhn »

LordShaft skrev:Jeg burde igrunn bare si opp hele internett abbonementet... samt få meg mobil uten internett.
Internett er sikkert bare et forbigående fenomen.

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6966
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Jompa »

Forbigående ?
Akkurat som skritt-tellere, økologisk mat, biodiesel, cd-plater, vannsenger, digitalur og tusen andre livsnødvendigheter vi forlengst har kasta ?

Det er forresten valg snart, ser at Bjerknez savner en god krangel.
Sist jeg var med i en, kom det pm fra nesten samtlige moderatorer, så jeg lurer på motivet for å spørre etter noe å krangle om.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Bjerknez »

Jompa skrev:Forbigående ?
Akkurat som skritt-tellere, økologisk mat, biodiesel, cd-plater, vannsenger, digitalur og tusen andre livsnødvendigheter vi forlengst har kasta ?

Det er forresten valg snart, ser at Bjerknez savner en god krangel.
Sist jeg var med i en, kom det pm fra nesten samtlige moderatorer, så jeg lurer på motivet for å spørre etter noe å krangle om.
Spørsmålet mitt var rettet til freddy123 (TS) og ikke alle i forumet, bare så det er sagt :knegg

Er jo han som startet denne tråden :knegg

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av LordShaft »

Kanskje dette er en tråd hvor terskelen for å gå i strupen på hverandre er litt høyere? :-k

Note4

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6966
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Jompa »

Ok, trodde det var fritt frem å delta i skravlinga.
Har ansett ikke noe forsett om å spille rollen som oprører eller oppvigler.

Og det var svar til Bjerknez, ser at Lordshaft nådde å snike seg imellom.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MCsidens skravletopic

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:Kanskje dette er en tråd hvor terskelen for å gå i strupen på hverandre er litt høyere? :-k

Note4
Husk at tråden ble startet av en som holder seg langt vekk fra diskusjoner, mest sannsynlig for å selv kunne more seg over andres krangling uten å måtte være involvert selv. Som moderator kan jeg vel ikke akkurat mene at det å lage en tråd hvor målet er å gå i strupen på hverandre er noe man foretrekker :knegg

Å starte en "krangletråd" uten å ha noe å bidra med selv er vel kanskje ikke den måten JEG ville gjort det på, men jeg kan jo ikke nekte medlemmer og starte tråder, så sant det da ikke går helt av hektene og tar helt av :-)å

Svar