Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av Intruder »

Børre Rognlien,som etter OL-nederlaget stikker halen mellom beina og trekker seg ved første anledning,uttalte i kampens hete at "de som ikke forsto OL-opplegget og dets økonomiske muligheter burde ta 4-klasses matematikkpensum om igjen..."
Denne arrogante væremåte føyer seg inn i rekken av ovenfra og ned-uttalelser fra idrettspamper,noe grasrota ihvertfall har lagt seg på minne...
god bedring,Børre... :-)å ...og hils dine likesinnede..
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gutta Boys og deres ulike ideer og krumspring

Legg inn av Intruder »

Denne greia ble laget i et øyeblikks aggresjon over ovennevnte uttalelse fra idrettspresidenten,og er vel egentlig lite MC-aktuell...
Men siden MC vel er en del av idrettsmiljøet,får vi gjøre det beste ut av det...men det er vel fare for å :redface

:mc3
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av Intruder »

Politimann Jensen som er mistenkt for økonomisk kriminalitet har visstnok hatt 30.000 kroner i garasjeveggen.
Det er vel ikke mer enn alle og enhver har,det...
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
PCP
Innlegg: 562
Registrert: 06 okt 2012, 18:29
Motorsykkelen din: Honda VFR750 (1996)
Sted: Høvik

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av PCP »

Intruder skrev:Politimann Jensen som er mistenkt for økonomisk kriminalitet har visstnok hatt 30.000 kroner i garasjeveggen.
Det er vel ikke mer enn alle og enhver har,det...
Man plikter jo å oppgi hva man har isolert garasjen med i selvangivelsen! :mk
Men jeg tror likevel at hovedproblemet her er at Jensen angivelig skal ha mottatt disse pengene under et møte med Cappelen i Oslo. Det er vel ikke noe alle og enhver har gjort... ;-)

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av LordShaft »

Det som ikke overrasker meg (OL saken) er at presidenten som uttalte seg i media for IOC var medlem i frimurerlogen!
Jeg vet ikke hvor mye innsikt folket har i denne gutteklubben, men at noen hevder at OL ikke er en fest for pumpene bør vel strengt talt ta flere fag opp igjen.

Sony Z2

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2633
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av Olav K »

LordShaft skrev:Det som ikke overrasker meg (OL saken) er at presidenten som uttalte seg i media for IOC var medlem i frimurerlogen!
Jeg vet ikke hvor mye innsikt folket har i denne gutteklubben, men at noen hevder at OL ikke er en fest for pumpene bør vel strengt talt ta flere fag opp igjen.

Sony Z2

Frimurerlogen er da en kjekk gutteklubb.. det er visstnok rørleggere som er medlem der... ikke bare samfunnstopper :lol

PS: Jeg er IKKE medlem altså :prf
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av Intruder »

En kar i transporten på Langmoen ble medlem...han ble sur da jeg spurte om de trengte en i oppvasken...
De sier medlemmene forbereder seg blant annet på neste liv---derfor er en av de første øvelsene å ligge stille i ei likkiste...
Og de flyr rundt i pingvindress :twisted
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Sv: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av LordShaft »

Intruder skrev:En kar i transporten på Langmoen ble medlem...han ble sur da jeg spurte om de trengte en i oppvasken...
De sier medlemmene forbereder seg blant annet på neste liv---derfor er en av de første øvelsene å ligge stille i ei likkiste...
Og de flyr rundt i pingvindress :twisted
Hahaha fantastisk å spørre om det :-P :-p

Det er et av ritualene når du skal opp i rang... Men det kommer etter du har blandet blod osv!
Det som skremmer meg mest er hvor latterlig mye makt de har. De prøvde jo en stund å rekruttere kong Olav i sin tid.

Sony Z2

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Sv: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av jhn »

LordShaft skrev:
Intruder skrev:En kar i transporten på Langmoen ble medlem...han ble sur da jeg spurte om de trengte en i oppvasken...
De sier medlemmene forbereder seg blant annet på neste liv---derfor er en av de første øvelsene å ligge stille i ei likkiste...
Og de flyr rundt i pingvindress :twisted
Hahaha fantastisk å spørre om det :-P :-p

Det er et av ritualene når du skal opp i rang... Men det kommer etter du har blandet blod osv!
Det som skremmer meg mest er hvor latterlig mye makt de har. De prøvde jo en stund å rekruttere kong Olav i sin tid.

Sony Z2
Hvor mye makt har de egentlig? Det er vel ikke så mye at vi alle burde bli skremt?

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av LordShaft »

Du mener det ja.... De har alt for mye makt! Vil anbefale folket å lese litt om akkurat frimurerlogen, dere vil bli sjokkert

Sony Z2

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av jhn »

LordShaft skrev:Du mener det ja.... De har alt for mye makt! Vil anbefale folket å lese litt om akkurat frimurerlogen, dere vil bli sjokkert

Sony Z2
Jeg mente vel ingenting der, jeg bare spurte.
Man kan jo lese i ukesvis, men spørsmålet er vel hvor skummelt dette er.
Dette er jo et yndet tema for konspirasjonsteoretikere, de er det jo ganske mange av ... også er det vel enda flere som mener at konspirasjonsteoretikerne er litt vel paranoide ... og veldig mange, inkl. meg, mener vel at begge de to gruppene overvurderer hvilken betydning frimurerne faktisk har, og ser på frimurerne med et litt undrende og flirfullt ansiktsuttrykk.
Man står og lurer på hva som får de, etter sigende, mest ressursfulle og smarteste voksne mennesker til å fjase rundt med de ritualene sine.
Finnes det noe konkret å peke på av "skumle" ting frimurerne sysler med, eller aller best, faktisk har oppnådd?

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av SuperMorten »

jhn skrev: Finnes det noe konkret å peke på av "skumle" ting frimurerne sysler med, eller aller best, faktisk har oppnådd?
Jeg er ingen ekspert, men når en høyesterettsdommer, næringslivsleder og kanskje til og med en statsråd er bestevenner i all hemmelighet, sier det seg selv at en del avgjørelser kan bli tatt på "sviktende grunnlag", i beste fall.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Erman
Innlegg: 399
Registrert: 04 mai 2010, 13:13
Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
Sted: Oslo

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av Erman »

Nå skal jeg ikke forsvare Jensen eller politiets metoder, men les litt om amerikanske FBN (Federal Bureau of Narcotics) for å forstå litt om hvordan disse etterforskerne opererer og hvor dypt integrert de er i det kriminelle miljøet.

Historikeren og forfatteren Douglas Valentine har en utmerket bok om temaet: The Strength of the Wolf.
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av Intruder »

En annen bevegelse med mye mystikk og hemmeligholdelse er Bildenbergerne,har ikke lest så mye om dem heller men de har etter hva jeg har lest hemmelige møter med hemmelig agenda...
Tror jeg...
Medlemmet Torvald S. hadde visstnok ingen anelse ihvertfall :lol :lol ...og heller ikke sønnen til den heilage APe..
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Erman
Innlegg: 399
Registrert: 04 mai 2010, 13:13
Motorsykkelen din: Yamaha XV950R Bolt
Sted: Oslo

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av Erman »

Intruder skrev:En annen bevegelse med mye mystikk og hemmeligholdelse er Bildenbergerne,har ikke lest så mye om dem heller men de har etter hva jeg har lest hemmelige møter med hemmelig agenda...
Tror jeg...
Medlemmet Torvald S. hadde visstnok ingen anelse ihvertfall :lol :lol ...og heller ikke sønnen til den heilage APe..
Skal også nevnes at Siv Jensen var med på møtet i New York for en del år siden.
2014 Yamaha Bolt XV950R
1984 BMW K100

Svar