Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av LordShaft »

Det som forundrer meg veldig er å se den store "giver" gleden hos pampene i Oslo. .for ikke å snakke om dugnadsånden de maler om for å få til et OL.....

Hvor i helvete tar denne dugnadsånden vei når det er snakk om sykehjem, sykehus, nødetatene, og opprustning av samfunnets infrastruktur? Der er noen rundt om i landet som bidrar til å redde liv hver eneste dag, med utstyr og redskap som er utdatert for votter og vår siden.... :gruble

Note 4

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av jhn »

LordShaft skrev:Det som forundrer meg veldig er å se den store "giver" gleden hos pampene i Oslo. .for ikke å snakke om dugnadsånden de maler om for å få til et OL.....

Hvor i helvete tar denne dugnadsånden vei når det er snakk om sykehjem, sykehus, nødetatene, og opprustning av samfunnets infrastruktur? Der er noen rundt om i landet som bidrar til å redde liv hver eneste dag, med utstyr og redskap som er utdatert for votter og vår siden.... :gruble

Note 4
Ja, du kan så si ... dette er vel i utgangspunktet noe folk ser på som offentlige oppgaver, som vi allerede har betalt for en gang før ... men når det er sagt .. du skal ikke se bort i fra at folk hadde stilt opp om noen hadde dratt i gang en troverdig og fornuftig innsamlingsaksjon.
Idretten har jo en stor organisasjon som jobber med slike ting på heltid

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av LordShaft »

Nå vet jeg at luftambulansen (som jeg selv støtter årlig) og en del andre organisasjoner driver veldig bra innsamlingsarbeid for å styrke enkelte av disse tjenestene som gir langt mer til samfunnet enn idretten i Oslo.

Missforstå meg rett, jeg er kjempe fan av bredde idrett og ser effekten av å få ungdommen inn i idretten.
Men det forsvarer fortsatt ikke de svimlende summene de så enkelt kunne øse ut av våre alles kroner. Men når det er snakk om å bevilge penger til mer samfunnsnyttige og nødvendige tjenester. ...er det langt vanskeligere. Se på veteran helikoptrene til 330 skvadronen

Note 4

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av jhn »

Jovisst gjør de det .... ellers er jeg stort sett enig i resten også ... både dette og ditt forrige innlegg

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gutta Boys og deres ulike sider og krumspring

Legg inn av Intruder »

Støtter Leger uten grenser,men burde støtte flere..
unntatt OL og andre idrettsgreier,en hundrelapp til dem er like sannsynlig som at jeg skulle tørke meg i rævva med tusenlapper.. =;
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar