Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av Intruder »

Vi er ikke bare interessert i MC og desslike regner jeg med,så en side om hva vi liker og ikke liker innen fotball i fotballens vugge kan bli både saklig og kos......... :-k
Men der ER lovlig å holde seg litt i nakken....

Gjennom 55 år har Everton vært mitt lag,både lyse og mørke dager,men de har da holdt seg i toppserien hele tiden...
Ikke dårlig bare det...

og mottoet," nil satis nisi optimus"....= bare det beste er godt nok,sier sitt.... :thumleft
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Haymaker
Innlegg: 576
Registrert: 29 jul 2014, 10:21
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600 2007

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av Haymaker »

Her har du en blodrød Arsenal-supporter, så vi slipper å komme på kant med hverandre! :thumleft

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av LordShaft »

Har aldri hatt noe særlig interesse for fotball.... Forstår heller ikke hvordan voksene, tilsynelatende oppegående folk kan bli så jævlig engasjert over 11 overbetalte primadonnaer som bruker mere tid på badet enn damen min!

Men vi er alle forskjellige :lol

Note 4

Brukeravatar
Haymaker
Innlegg: 576
Registrert: 29 jul 2014, 10:21
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600 2007

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av Haymaker »

Det kommer alltid en slik hver gang fotball nevnes.
Heldigvis er vi forskjellige! :D

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av jhn »

Det er også en del som ikke forstår hvorfor voksene, tilsynelatende oppegående folk kjøper en av verdens raskeste MC med tilhørende prof racing-dress, for så å daffe rundt i lovlige hastigheter ... jeg har en viss forståelse for begge disse litt snåle gruppene.
Jeg er ikke veldig interessert i fotball, men det er litt artig å følge bevegelsene på tabellen, og dramaet og krangelen mellom trenere og klubbene osv.
Har egentlig ikke noe favorittlag, men kjenner at jeg blir litt ekstra glad når det går bra med Hull. Jeg hadde en del omgang med ganske mange fra Hull i ungdommen. Det gikk dårlig med byen etter noen kriser innen fiskeri .…. tildels mye armod blandt strandete fiskere .… generelt bare ræva.
Fiskeri var en stor og viktig næring i Hull.
Fotball-laget har visstnok bidratt til litt trivsel, optimisme og framgang ... så får man heller leve med at spillerne har litt finere sveis og høyere lønn enn oss andre

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av LordShaft »

Som sagt, vi er alle forskjellige :knegg

Note 4

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av LordShaft »

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg hater fotball... Det får alt for mye dekning og fokus i media osv

Men jeg har store problemer med å forstå at en idrett/sport får folk til å miste hodet eller gå så sinnsykt av hengslene? :gruble

Ja jeg vet dette foregår i større eller mindre grad i andre områder også, men noen som kan prøve å forklare? Hvorfor nettopp du er så sinnsykt engasjert i nettopp fotball og ditt lag?

Note 4

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av SuperMorten »

Nei, fotball får andre ta seg av. Jeg stiller nok nesten i LordShaft sin kategori. Bare nesten, for jeg hater ikke fotball, jeg bare dri*** i det.. :knegg Candycrush derimot :lol
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6956
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av kjellv »

Fotball? Voksne folk som leker med ball? Kan det være så morsomt å se på at man gidder betale penger for å se på da?
Jeg skjønner at det kan være artig å leke med ball, men ikke at det kan være interessant å se at andre folk leker.
Jeg hater ikke fotball, men har ingen interesse av det. Helt likegyldig til det.
Det er rett ei plage å bo i nærheten av Molde for tiden, folk prater om fotball og cupfinale og serie og går helt av skaftet.
Skjønner ikke hvordan voksne folk tar slik av bare et lokalt lag er blitt gode på å leke med ball... :-k

Brukeravatar
MLeikarnes
Innlegg: 959
Registrert: 11 nov 2012, 01:53
Motorsykkelen din: -93 BMW K1100RS, -90 Suzuki DR350S
Sted: Fræna, Møre og Romsdal

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av MLeikarnes »

kjellv skrev:Fotball? Voksne folk som leker med ball? Kan det være så morsomt å se på at man gidder betale penger for å se på da?
Jeg skjønner at det kan være artig å leke med ball, men ikke at det kan være interessant å se at andre folk leker.
Jeg hater ikke fotball, men har ingen interesse av det. Helt likegyldig til det.
Det er rett ei plage å bo i nærheten av Molde for tiden, folk prater om fotball og cupfinale og serie og går helt av skaftet.
Skjønner ikke hvordan voksne folk tar slik av bare et lokalt lag er blitt gode på å leke med ball... :-k
+1 :thumleft
Blir bare kø av sånt...
BMW K1100RS -93
Suzuki DR350S -90 - under oppbygging!

Fritidssysler: https://www.facebook.com/eidemsmia/

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Sv: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av LordShaft »

kjellv skrev:Fotball? Voksne folk som leker med ball? Kan det være så morsomt å se på at man gidder betale penger for å se på da?
Jeg skjønner at det kan være artig å leke med ball, men ikke at det kan være interessant å se at andre folk leker.
Jeg hater ikke fotball, men har ingen interesse av det. Helt likegyldig til det.
Det er rett ei plage å bo i nærheten av Molde for tiden, folk prater om fotball og cupfinale og serie og går helt av skaftet.
Skjønner ikke hvordan voksne folk tar slik av bare et lokalt lag er blitt gode på å leke med ball... :-k
Dette jeg ikke forstår jeg heller! Det er greit om du er god selv å dyrker idretten din. Men når x antall tusen selvutnevnte fotball eksperter mister nattesøvnen pga et lag de holder med gjør det dårlig.... Nei jeg klarer bare ikke å forstå det.

Note 4

Brukeravatar
Kmann
Innlegg: 504
Registrert: 27 jul 2011, 13:00
Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
Sted: Grue i Hedmark

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av Kmann »

:bandana Fotball !

Men la de leke og heie, men ikke trøkk det nedover hue mitt :[-o<
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av jhn »

LordShaft skrev:Jeg skal ikke legge skjul på at jeg hater fotball... Det får alt for mye dekning og fokus i media osv

Men jeg har store problemer med å forstå at en idrett/sport får folk til å miste hodet eller gå så sinnsykt av hengslene? :gruble

Ja jeg vet dette foregår i større eller mindre grad i andre områder også, men noen som kan prøve å forklare? Hvorfor nettopp du er så sinnsykt engasjert i nettopp fotball og ditt lag?

Note 4
Jeg hater ikke fotball, hater ingen sport, men driter i de fleste ... ellers er jeg enig med deg.
Man kunne forstå engasjementet for en klubb før i tiden. Da representerte klubbene gjerne en by/bydel/nabolag og sine lokalt skrevne heiarop og sang, og kanskje en særegen kultur, nå er det vel stort sett banemannskaper som har lokal tilhørighet.
På meg virker det veldig merkelig å være så følelsesmessig engasjert i Man U eller Liverpool eller ... det blir som å heie fanatisk på enten Rema vs Rimi, eller Statoil vs shell eller ..
Men har ingen problemer med å forstå at folk liker selve spillet. Det krever jo at man har visse ferdigheter, akkurat som både dansere, rr-førere, musikere og alpinister.
Gode prestasjoner er jo nesten alltid imponerende

Brukeravatar
Haymaker
Innlegg: 576
Registrert: 29 jul 2014, 10:21
Motorsykkelen din: Suzuki GSR600 2007

Re: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av Haymaker »

Jeg er heller ingen blodfan, men jeg liker å følge med på laget "mitt" og hvordan det står til i Premier League.
Hvorfor så mange ikke forstår andres entusiasme for en idrett synes jeg er rart.

Men det er fint man er forskjellig!

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Sv: Å,.(engelsk fotball-lag),hjertet mitt for dere

Legg inn av LordShaft »

Haymaker skrev:Jeg er heller ingen blodfan, men jeg liker å følge med på laget "mitt" og hvordan det står til i Premier League.
Hvorfor så mange ikke forstår andres entusiasme for en idrett synes jeg er rart.

Men det er fint man er forskjellig!
For oss som ikke har det slik er det dessverre veldig vanskelig å forstå ☺

Note 4

Svar