The Tob
Re: The Tob & Beistet - Hayabusa k3
Og slik ser skjoldene ut på Beistet.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Re: The Tob & .. ;)
Har nå kjørt en 4000km med på PR3 på bak og er strålende fornøyd jeg også. Hadde nesten forventet å se mer slitasje. Holder seg veldig braSvolp skrev:Må si meg mektig imponert over PR3 så langt

- Busa Trond
- Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016
En som gav meg et tips. Michelin pr2 som har forsterket kant, og fordekket trapper ikke så mye. Holder vist ganske bra bak også. Test er test, og virkelighet er virkelighet. Siter vist bedere på tørt 

Har brukt opp et PR2 bak nå. Slitt jevnt og fint, ikke flatt på midten og satt perfekt i svinger (også de heftige). Særs fornøyd! Bytta til TrailAttack før ferieturen. Det fungerte også greit, men småslipper litt mer ut av svingene ved gasspådrag på våt veg. Det gjorde ikke PR2
Setter gjerne på PR2 igjen.

Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...
they grow old because they quit playing...
Hører mange skryter av PR2, men jeg er ikke helt imponert selv altså. Har det på SV'en nå og syns det fort blir ustabilt bak når grensen begynner å nærme seg.. Likte Z6ene mye bedre 

- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sånne skal man samle på. Fordelen med en sånn i hus, er jo at man kan kjøpe ny motorsykkel uten at hun merker det. Så lenge fargen er den samme på både gammel og ny sykkel, så vet hun at du har svart sykkel, og that's it..fikse skrev:Hun MÅ ha vært seriøst blond. Eller Kinderegg.TBI81 skrev: En nabodame som spurte om det var vinterdekk siden hun så metall da jeg demonterte de![]()
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- fikse
- Motorsykkelen din: ´93Honda NX250, ´86 FZX700, ´87 Honda PX
Hehe, ikke sant! Godt poeng! Eller som eg gjorde, fant meg en pudding så è MC-ist og fullt ut mener at tid med MC må pleies, så mye som familielivet tillaterSuperMorten skrev:Sånne skal man samle på. Fordelen med en sånn i hus, er jo at man kan kjøpe ny motorsykkel uten at hun merker det. Så lenge fargen er den samme på både gammel og ny sykkel, så vet hun at du har svart sykkel, og that's it..fikse skrev:Hun MÅ ha vært seriøst blond. Eller Kinderegg.TBI81 skrev: En nabodame som spurte om det var vinterdekk siden hun så metall da jeg demonterte de![]()

Livet er en lek: OBS: KTM Sting 125 (1997) kommer snart for salg!
Bent Are Fikse ´93 Honda NX 250 ´86 FZX 700 (US)
- SuperMorten
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Genialtfikse skrev:Hehe, ikke sant! Godt poeng! Eller som eg gjorde, fant meg en pudding så è MC-ist og fullt ut mener at tid med MC må pleies, så mye som familielivet tillaterSuperMorten skrev:Sånne skal man samle på. Fordelen med en sånn i hus, er jo at man kan kjøpe ny motorsykkel uten at hun merker det. Så lenge fargen er den samme på både gammel og ny sykkel, så vet hun at du har svart sykkel, og that's it..fikse skrev:Hun MÅ ha vært seriøst blond. Eller Kinderegg.TBI81 skrev: En nabodame som spurte om det var vinterdekk siden hun så metall da jeg demonterte de![]()

[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
- fikse
Auda. Jaja. Med motstand skal styrke bygges, er det ikke såSuperMorten skrev:
Genialt(Mener å ha sett den før ja :-) ) Jeg har derimot funnet meg ei som er intelligent, oppegående, kniskarp og bestemt ( i tillegg til søt og god
), og har ABSOLUTT ingenting til overs for MC....

Ikke lett det med disse hunkjønnene. Nokke è det alltid med de. Omtrent så oss mannfolkene.

Se der ja, Fikse fikset (fisket?) frue, stilig! Fornøyd med trålingen her også
'Har du lyst har du lov' fikk jeg nylig som svar på innkjøp av Beistet. Hadde jo nesten håpet på noen fornuftige ord om å ikke kjøpe, men jeg klager jaggu ikke 
Kan forøvrig melde om en strålende tur Trondheim - Haugesund i går. Og det selv om rundt 400km var med våt asfalt (syndeflod i flekkene - spesielt over Golfjellet). Vidvandrefalken imponerer! 800km og drøye 13 timer og jeg kunne godt kjørt lengre! Dette blir bra på kontinentet
Forbruket lå i snitt på tett over 0.5. Beste forbruk ble 0.49 fra Oppdal - Vågå (over Sel), kunne nok klart det enda litt lavere. Værste forbruk ble 0.65 over Valdresflyen, men her kan det hende at det flyttet litt på seg
6 grader kaldt over Hardangervidda
Vandrefalken ser sur ut med ørene bak ved Odda. Kan ha noe med å gjøre at vi tok igjen en politibil og at jeg valgte å ta en liten kunstpause etter en mil eller så luskende bak den ..
Rompebilde ved Låtefoss er vel ikke feil?

Kan forøvrig melde om en strålende tur Trondheim - Haugesund i går. Og det selv om rundt 400km var med våt asfalt (syndeflod i flekkene - spesielt over Golfjellet). Vidvandrefalken imponerer! 800km og drøye 13 timer og jeg kunne godt kjørt lengre! Dette blir bra på kontinentet

Forbruket lå i snitt på tett over 0.5. Beste forbruk ble 0.49 fra Oppdal - Vågå (over Sel), kunne nok klart det enda litt lavere. Værste forbruk ble 0.65 over Valdresflyen, men her kan det hende at det flyttet litt på seg

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Hjernen
- Motorsykkelen din: 1996 Honda NTV 650 (Revere)
Den ser ikke så gubbete ut da.....TBI81 skrev:Og slik ser skjoldene ut på Beistet.

smelter nesten vekk...
Hvis en gjør slik, funker det da tru??
Member of Festus Mc Porsgrunn.
Klubbens hjemmeside er nå oppe å går: http://festusmc.wix.com/homepage
Min youtubekanal: http://www.youtube.com/user/h1ern1?feature=mhee
Photobucket: http://s5.photobucket.com/albums/y176/Hjernen/
Klassisk Honda-forum: http://forum.classichonda.no/index.php
Siste turen er om http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... 20sesongen
Member of Festus Mc Porsgrunn.
Klubbens hjemmeside er nå oppe å går: http://festusmc.wix.com/homepage
Min youtubekanal: http://www.youtube.com/user/h1ern1?feature=mhee
Photobucket: http://s5.photobucket.com/albums/y176/Hjernen/
Klassisk Honda-forum: http://forum.classichonda.no/index.php
Siste turen er om http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... 20sesongen
- fikse
Særs fordelaktig med "vennligsinnede". Natures Law!
80 mil?! Steike meg. Da er det bra sittestilling! Har en nabo her som nettopp har kjøpt seg en `07 CBR1100XX, som og skrøt av sittestillingen på den. Han og tok omtrent 80 mil på en lang dag fra Sverige og tilbake til sivilisasjonen
Fine bilder, og en flott historie! Odda er en vakker del av det ville vestland

80 mil?! Steike meg. Da er det bra sittestilling! Har en nabo her som nettopp har kjøpt seg en `07 CBR1100XX, som og skrøt av sittestillingen på den. Han og tok omtrent 80 mil på en lang dag fra Sverige og tilbake til sivilisasjonen

Ble rimelig usynlig så fornøyd med resultatetHjernen skrev:Den ser ikke så gubbete ut da.....TBI81 skrev:Og slik ser skjoldene ut på Beistet.Faktisk veldig bra passet de inn der,
smelter nesten vekk...

Blir fort slitsomt med regn, kulde og smale småveier, men dette gikk meget bra (gleder meg til å prøve på kontinentet. Tror jeg kan nå langt). MV bar-riserne hjelper veldig på langturfikse skrev:Særs fordelaktig med "vennligsinnede". Natures Law!![]()
80 mil?! Steike meg. Da er det bra sittestilling! Har en nabo her som nettopp har kjøpt seg en `07 CBR1100XX, som og skrøt av sittestillingen på den. Han og tok omtrent 80 mil på en lang dag fra Sverige og tilbake til sivilisasjonen![]()
![]()

Nå halvnaken Busa. Oljebytte pågår. Var jo en hel vitenskap å få av kåpa

Jaggu en hel vitenskap å få av (og ut) oljefilteret også
Det gamle lot seg IKKE løsne med håndmakt så måtte ta en tur å kjøpe verktøysett for å få det av (vurderte en stund å kjøre et skrujern gjennom hele, men ville ikke risikere at det ikke gikk av da heller). Var på nanomilimeter at en kunne skru ut det gamle før man ikke fikk løs verkøyet (KORT fram til MAB-genrøra), men etter mange forsøk med banning gikk det såvidt. Fikk løsnet det akkurat nok til å få av filteret pr hånd når linja til oljekjøleren var av. Blir betraktelig enklere neste gang med K&N filteret som lettere kan skrus av med fastnøkkel
(Den observante leser ser kanskje at det er en pakning for mye på bildet. Pakningen til det gamle filteret hang rett og slett igjen. Oppdaget det etter jeg tok bildet, så det ble fjernet før filteret ble tightet til) 

Sist redigert av TBI81 den 28 jul 2012, 16:11, redigert 1 gang totalt.