OK, da har man lært noe nytt i dag! Betongkunnskapene er litt mangelfulle.
Hadde det enda vært en garasje... Det er en utebod der jeg heldigvis gjorde døråpningen bredere da jeg snekret nye dører i 2020. Ellers hadde ikke Triumphen kommet inn der!
Vedbod til høyre.
Den offisielle grunnen til gjenbruk av strekkmetall var at det skulle bli enklere å få plenklipperen ut og inn. Tror ikke hun kjøpte den...
Domino(b)loggen
- Domino
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Tiger 800
Re: Domino(b)loggen
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Domino
Julegaven til meg ble kjøpt inn i slutten av november. Ei ny tankveske. SW-Motech Pro City Tank Bag med tankringfeste. Nå er den endelig montert, og den går klar av både styret og tenningsnøkkelen.
Tankring på plass:
Og bagen justert inn og satt på plass:
Jeg har stramma inn stroppen litt etter bildet ble tatt. Og en lås vil nok bli kjøpt inn.
Tankring på plass:
Og bagen justert inn og satt på plass:
Jeg har stramma inn stroppen litt etter bildet ble tatt. Og en lås vil nok bli kjøpt inn.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Domino
I helga har jeg bytta bremseskiver på Kawasakien. Pulseringen jeg kjente i sykkelen ved bruk av frambremsa ble ikke borte ved bytte av klosser i fjor. Så da ble det nye skiver!
Før:
Etter:
Etterpå ble det en liten prøvetur. Ingen pulsering ved oppbremsing, og normal temperatur på skivene. Men sykkelen trenger en vask.
Før:
Etter:
Etterpå ble det en liten prøvetur. Ingen pulsering ved oppbremsing, og normal temperatur på skivene. Men sykkelen trenger en vask.