Tore L, sin MC Logg
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Gratulerer @Tore L med ny Triumph og velkommen til "adventure" segmentet igjen, sist var det vel 1200GS Det blir mer og mer av Tiger 900 og 1200 etter veiene, herlig lyd i tre sylindran :)
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- rolf-arne
- Innlegg: 2137
- Registrert: 20 aug 2018, 20:28
- Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
- Bosted: Nordvågen,Nordkapp
- Kontakt:
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Ja , må få gratulere med nykjøp, Ja fyller du på ESSO , så må vi gjøre noe med uttrykket "putt en Tiger på tanken" kanskje blir det "putt en tiger på tiger'n"
Flott sykkel, håper du blir fornøyd...
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Flott sykkel, håper du blir fornøyd...
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..
- Domino
- Innlegg: 1140
- Registrert: 06 jul 2020, 23:03
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Tiger 800
- Bosted: Troms
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Det blir aldri feil med en Tiger!
- Tore L
- Innlegg: 1004
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Takker for det dypen, vekt var nok avgjørende her, men tror 900'en kan passe meg veldig bra. Skal beholde BMW'en også, så da her jeg det jeg trenger til mine formål.
Forresten hyggelig at du fant fram min gamme tråd igjen, får være litt flinkere å bruke denne :)
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
-
Online
- Innlegg: 797
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Bosted: Skien
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
@ToreL , den BMW 1250 GS HP du tittet på hos Leeres Motorsport. Var/ er den dønn strøken?
Vurderer den eller ny Triumph 900 Rally Pro
Vurderer den eller ny Triumph 900 Rally Pro
- Tore L
- Innlegg: 1004
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Hei Erik - Når du bruker ordet dønn strøken, så kan dette være forskjellig fra hva jeg synes til det du synes skal være strøken. Men denne er veldig pen, litt blå anløp på eksosen, noen riper ( merker ) på v/ koffert, det samme på v/ velte bøyle ( lakk ) - slik at jeg ikke kan bruke ordet dønn strøken, men i mine øyne var dette helt ubetydelige på en sykkel som har gått 19000 km. Jeg tok egentlig bare en kjapp titt, for jeg hadde vel egentlig bestemt meg for 900'en.
Hadde lyst til å prøve et nytt merke og at den har en behagelig vekt, som jeg tror passer meg bedre.
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
-
Online
- Innlegg: 797
- Registrert: 17 des 2019, 13:19
- Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
- Bosted: Skien
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Takk, men det høres jo greit ut det.Tore L skrev: ↑26 nov 2023, 23:48Hei Erik - Når du bruker ordet dønn strøken, så kan dette være forskjellig fra hva jeg synes til det du synes skal være strøken. Men denne er veldig pen, litt blå anløp på eksosen, noen riper ( merker ) på v/ koffert, det samme på v/ velte bøyle ( lakk ) - slik at jeg ikke kan bruke ordet dønn strøken, men i mine øyne var dette helt ubetydelige på en sykkel som har gått 19000 km. Jeg tok egentlig bare en kjapp titt, for jeg hadde vel egentlig bestemt meg for 900'en.
Hadde lyst til å prøve et nytt merke og at den har en behagelig vekt, som jeg tror passer meg bedre.
Var og satt på en 2023 900 Toger Rally nå i stad og du har litt rett i det med vekt. det er det jeg tenker litt på også og jeg er litt glad i grusveier også og trives i de områdene det er det. da kjenner jeg at 900`n er meget fin i vekt.
Bestilte du alu kofferter eller de andre ?
- Tore L
- Innlegg: 1004
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Hvis du kjører mye på grus er nok ( Helt sikkert ) en 900 rally riktig sykkel med 21/17 hjul, og 30-40 kg lettere en R1250GS. Det er nok mere krefter i BMW'en, men for min del er jeg ute etter en letter mc, en den jeg har og helst en som da er lettere en min gamle R1200 GS. Var egentlig veldig fornøyd med den, men hadde også lyst på noe annet en BMW.ErikW skrev: ↑27 nov 2023, 14:44Takk, men det høres jo greit ut det.Tore L skrev: ↑26 nov 2023, 23:48Hei Erik - Når du bruker ordet dønn strøken, så kan dette være forskjellig fra hva jeg synes til det du synes skal være strøken. Men denne er veldig pen, litt blå anløp på eksosen, noen riper ( merker ) på v/ koffert, det samme på v/ velte bøyle ( lakk ) - slik at jeg ikke kan bruke ordet dønn strøken, men i mine øyne var dette helt ubetydelige på en sykkel som har gått 19000 km. Jeg tok egentlig bare en kjapp titt, for jeg hadde vel egentlig bestemt meg for 900'en.
Hadde lyst til å prøve et nytt merke og at den har en behagelig vekt, som jeg tror passer meg bedre.
Var og satt på en 2023 900 Toger Rally nå i stad og du har litt rett i det med vekt. det er det jeg tenker litt på også og jeg er litt glad i grusveier også og trives i de områdene det er det. da kjenner jeg at 900`n er meget fin i vekt.
Bestilte du alu kofferter eller de andre ?
Forhandler og service 5 min unna der jeg bor, synes jeg også er en stor fordel. Får prøve noen år og se om det var et lurt valg :)
Kjøpte Svart Aluminium kofferter til 900'en - ønsket meg svarte velte bøyler også, men det hadde de ikke.
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
- Tore L
- Innlegg: 1004
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Da har jeg kommet opp i rundt 250 km på 900'en og begynner å få en litt føling med Triumph'en :)
Så langt er jeg fornøyd, egentlig veldig fornøyd med det meste. :) Jeg kan jo ikke sammenligne med min BMW K1200 GT, for det blir litt rått parti på enkelte ting, som teller til fordel for BMW'en.
Og hvis jeg vurdere Triumph'en opp mot min gamle 2018 R1200 GS, så er det litt tidlig med en klar dom. '
Men det som er positivt til nå er - utrolig lett kjørt og en silke myk quick Shift'er, ikke kjørt en sykkel med en bedre gear kasse til nå. Kassa til GS'en ( 2018 modell ) var ikke i nærheten, og det er heller ikke den på K1200 GT'en.
Kjører med orginal sal / sete og den virker bedre en den jeg hadde på GS'en, som også hadde komfort sal. Men dette blir nok litt individuelt, for vi mennesker er ikke bygd helt likt verken med setemuskel, vekt eller lengde.
Vær og vind beskyttelsen var nok bedre på GS'en synes jeg, men det kommer nok av større vindskjerm og tank. Er usikker på om det er mulig å få en større vindskjerm til Triumph'en, og selv om det er mulig er jeg ikke sikker på om jeg vil bytte den med en større.
Synes GS'en hadde bedre Instrument Display / panel, som var lettere å se på og finne fram i. Sikkert bare fordi Triumph'en er litt nytt og ukjent for meg enda.
Motor virker utrolig kvikk selv med beskjedne 107 Hk, og selv om jeg er i innkjøringsfasen og ikke kan tråkke til med fult trøkk, så tror jeg den er kvikkere en GS'en med 125Hk. det føles ihvertfall slik at Triumph'en er kvikkere. Vekten er jo også litt lavere en BMW'en, som sikkert også har noe å si.
Så langt veldig fornøyd, får komme tilbake med mer når jeg har kjørt noen tusen km :)
Så langt er jeg fornøyd, egentlig veldig fornøyd med det meste. :) Jeg kan jo ikke sammenligne med min BMW K1200 GT, for det blir litt rått parti på enkelte ting, som teller til fordel for BMW'en.
Og hvis jeg vurdere Triumph'en opp mot min gamle 2018 R1200 GS, så er det litt tidlig med en klar dom. '
Men det som er positivt til nå er - utrolig lett kjørt og en silke myk quick Shift'er, ikke kjørt en sykkel med en bedre gear kasse til nå. Kassa til GS'en ( 2018 modell ) var ikke i nærheten, og det er heller ikke den på K1200 GT'en.
Kjører med orginal sal / sete og den virker bedre en den jeg hadde på GS'en, som også hadde komfort sal. Men dette blir nok litt individuelt, for vi mennesker er ikke bygd helt likt verken med setemuskel, vekt eller lengde.
Vær og vind beskyttelsen var nok bedre på GS'en synes jeg, men det kommer nok av større vindskjerm og tank. Er usikker på om det er mulig å få en større vindskjerm til Triumph'en, og selv om det er mulig er jeg ikke sikker på om jeg vil bytte den med en større.
Synes GS'en hadde bedre Instrument Display / panel, som var lettere å se på og finne fram i. Sikkert bare fordi Triumph'en er litt nytt og ukjent for meg enda.
Motor virker utrolig kvikk selv med beskjedne 107 Hk, og selv om jeg er i innkjøringsfasen og ikke kan tråkke til med fult trøkk, så tror jeg den er kvikkere en GS'en med 125Hk. det føles ihvertfall slik at Triumph'en er kvikkere. Vekten er jo også litt lavere en BMW'en, som sikkert også har noe å si.
Så langt veldig fornøyd, får komme tilbake med mer når jeg har kjørt noen tusen km :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
-
- Innlegg: 317
- Registrert: 22 jul 2020, 13:31
- Motorsykkelen din: '20 Tiger 900 Rally Pro
- Bosted: Østfold
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Ser ut til at Givi har fått på plass et par alternativer for 2024 modellen:
https://www.givi.it/my-motorcycle/bike/ ... ger-900-24
D6415ST er vel den som er aktuell for deg vil jeg tro.
Jeg har nok ikke kjørt stort lenger enn deg på min "nye" (for meg) Tiger 900 Rally Pro og er selv usikker på om jeg vil prøve en større skjerm eller ikke. Jeg er nok litt bortskjemt av Givi Airflow seilet jeg har på V-Strom'en. Det går fortsatt helt fint å kjøre med visiret oppe på Tiger'n, men det er nok litt mer støy og litt mer vind på skuldrene. Spørsmålet er om det er nok til at det vil bli et "problem" etter hvert og spesielt på langturer.
https://www.givi.it/my-motorcycle/bike/ ... ger-900-24
D6415ST er vel den som er aktuell for deg vil jeg tro.
Jeg har nok ikke kjørt stort lenger enn deg på min "nye" (for meg) Tiger 900 Rally Pro og er selv usikker på om jeg vil prøve en større skjerm eller ikke. Jeg er nok litt bortskjemt av Givi Airflow seilet jeg har på V-Strom'en. Det går fortsatt helt fint å kjøre med visiret oppe på Tiger'n, men det er nok litt mer støy og litt mer vind på skuldrene. Spørsmålet er om det er nok til at det vil bli et "problem" etter hvert og spesielt på langturer.
- Tore L
- Innlegg: 1004
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Du får komme med noen betraktninger etter hvert om din Rally Pro, når du får noen flere mil på telleren, så jeg får høre hva du mener om disse 900 Tigrene, jeg er veldig fornøyd så langt.kaLARSnikov skrev: ↑10 apr 2024, 15:55 Ser ut til at Givi har fått på plass et par alternativer for 2024 modellen:
https://www.givi.it/my-motorcycle/bike/ ... ger-900-24
D6415ST er vel den som er aktuell for deg vil jeg tro.
Jeg har nok ikke kjørt stort lenger enn deg på min "nye" (for meg) Tiger 900 Rally Pro og er selv usikker på om jeg vil prøve en større skjerm eller ikke. Jeg er nok litt bortskjemt av Givi Airflow seilet jeg har på V-Strom'en. Det går fortsatt helt fint å kjøre med visiret oppe på Tiger'n, men det er nok litt mer støy og litt mer vind på skuldrene. Spørsmålet er om det er nok til at det vil bli et "problem" etter hvert og spesielt på langturer.
Jeg tok en kjapp tur til Strømstad i dag og en liten tur på System bolaget :), full styrke av Politi og Toll på grensen på veien tilbake, men ble bare vinket forbi :)
Men i dag merket jeg godt at jeg kjørte en lettere sykkel, det blåste såpass mye at det var til tider litt vanskelig å holde sykkelen i sporet sitt. Har aldri opplevde dette med mine BMW'er, som da har 50 kg + på totalvekten, i forhold til Triumph'en.
Men jeg begynner å like den mer og mer, og tror dette blir et bra bekjentskap :)
Jeg har jo kjøpt den som nr 2 sykkel en så lenge, og hvis det er langtur kjøring som skal foregå for det meste på asfalterte veier, blir det nok denne jeg velger, en så lenge.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Veldig kul sykkel. Jeg kjøpte samme sykkelen som deg i år. Stilig, samtidig som den er god å kjøre Nyt sommeren
- Tore L
- Innlegg: 1004
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Fint vær i Østfold i dag, så da ble det logget noen mil til, er snart halvveis med innkjøringen som må være ferdig 25/4, da det er bestilt 1000km service den 26 april. Men det ser jo til at vi ligger godt i rute til det :) Dagens tur gikk fra solbyen til Strømstad og retur via Halden på hjemturen, vi snakker da om - riksvei 118 - 104 - 130 - 107 - 22 og 3km på E6, før en er hjemme igjen.
Lite stopp på en Buss lomme ved Skjærviken på turen hjem.
Lite stopp på en Buss lomme ved Skjærviken på turen hjem.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 38877
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Må huske å smøre kjedet nå da
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Tore L
- Innlegg: 1004
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Hadde akkurat tenkt å spørre om hvor ofte det må smøres, og hva bruker du?
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118