Så klart!!

En blid og hyggelig bergenser! Kremt, kremt...sjekk antrekk Onsløv, de skoene der er vel ikke helt i henhold til den uskrevne regelboka?

Vi hilste og småsnakket litt om feiretur, vær og føre...slik en skal starte en konversasjon. Onsløv viste meg sin noe provisoriske startknappløsning som var mekket i løpet av dagen. Han hadde mistet "kontakten" med startknappen på Yamahaen, men dette var nå løst via en "kjapp-løsning"

Nei, vi kunnne ikka bare stå å preike!! Vi måtte ut å kjøre litt også!

Trondheim bød i dag på sol og varmt vær, litt vel varmt til å stå å prate lenge ikledd skinn og annen mc-bekledning.
Det ble en av byens standardruter "Byneset rundt, på yttersida"

Ruta er ca. 7 mil.
Vi tok en tid til en liten drikkepause underveis også, på Klett!

Det virket som om syklene "Yamma" godt sammen, der de stod som rene stumtjenere

Etter pausen fullførte vi runden inn til utgangspunktet, Lade i Trondheim. Vekslet noen ord, før vi dro hvert til vårt. Jeg hjem til pakking og husrydding (reiser på ferie del2 i morgen), og Onsløv tilbake til sin fru, som hadde vært såpass grei å "låne ham bort" et par formiddagstimer

Virkelig hyggelig med slike impulstreff og deling av felles interesse!
Ser allerede frem til neste anledning til å treffe Onsløv igjen, og flere av dere medforumister....og neste anledning...ja det er 3 - 5. september..for mitt vedkommende...sees der!!