LordShaft - *KTM 1290 Super Adventure*

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av TBI81 »

Jammen daaa er det jo ikke noe problem! Piggyback all the way! :thumleft

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av LordShaft »

TBI81 skrev:Jammen daaa er det jo ikke noe problem! Piggyback all the way! :thumleft
Helt riktig!! Tut og kjør... men skulle hatt en HP4 å parkert ved siden av denne sesongen HINT HINT :lol

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av TBI81 »

LordShaft skrev:
TBI81 skrev:Jammen daaa er det jo ikke noe problem! Piggyback all the way! :thumleft
Helt riktig!! Tut og kjør... men skulle hatt en HP4 å parkert ved siden av denne sesongen HINT HINT :lol
Stiller da mer enn gjerne med turbussen ;-)

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av Orion »

Går ut fra du vet hvilket verksted du vil bruke. Ellers vil jeg anbefale å høre med MC Dyno på Hamar. En kollega fra jobb med 20 års erfaring med egen verkstedsdrift. Godkjent av Statens vegvesen.
Ellers fin farge på veggene! Ser du har egen inngang for dvergene som bor vegg i vegg :lol

http://www.mcdyno.com/

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av LordShaft »

Nå er du bare unnvikende og vanskelig.... komme med slike usaklige argument når noen prøver å trigge deg til å kjøpe ny sykkel i år :[-( hehehe :lol

TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av TBI81 »

LordShaft skrev:Nå er du bare unnvikende og vanskelig.... komme med slike usaklige argument når noen prøver å trigge deg til å kjøpe ny sykkel i år :[-( hehehe :lol
Kan da fort bli ny sykkel i år uansett. Men blir ikke HP4 som "nr2 sykkel", da blir det bytte ;-)
Og har skremt mang en litersykkel dinna bussen, må vite. Må bare jobbe så satans mye mer i svingene :knegg

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av LordShaft »

Busa lever definitivt opp til sitt rykte, på godt og vondt. Det er en grunn til at det har vært en såpass populær sykkel for mange :thumleft

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av LordShaft »

La det være sagt, jeg har ikke rørt en malerkost.... Men jeg tok på meg jobben å få vekk maskeringsteipen. Jeg er redd den hadde blitt på noen uker om jeg ikke tok initiativ her :prf

Jeg kan gjøre mye arbeid, liker forsåvidt å jobbe, men male!!! Det er definitivt det verste arbeidet jeg kommer ut for :evil

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av RuneMC »

Nå begynner jo dette brannmann-yrket å bli så pop at du bør kunne skaffe deg noen "hangarounds" som gjør diverse småtjenester som å male huset - mot at du legger inn et godt ord for avansement i søknadsbunken til eventuelle ledige stillinger :lol

http://www.dt.no/560_vil_bli_brannmann-5-57-43283.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av LordShaft »

Hehehe....tanken har slått meg noen ganger :lol
Det er et utrolig populært yrke, men ikke alle er klar over hva de begir seg utpå. Er bare jævlig glad jeg kom gjennom nåløyet da jeg var inne på opptak. Det var mange om stillingene da også.

Note 4

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av Globe »

TBI81 skrev:
LordShaft skrev:Nå er du bare unnvikende og vanskelig.... komme med slike usaklige argument når noen prøver å trigge deg til å kjøpe ny sykkel i år :[-( hehehe :lol
Kan da fort bli ny sykkel i år uansett. Men blir ikke HP4 som "nr2 sykkel", da blir det bytte ;-)
Og har skremt mang en litersykkel dinna bussen, må vite. Må bare jobbe så satans mye mer i svingene :knegg

Er da ikke "redd" for å jobbe litt i svingene du ;-)

(Takk for sist forresten!)

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av LordShaft »

Godt å se deg innom her igjen Globe :thumleft :vs Alt for lenge siden sist.... Er du bare innom på besøk, eller er det fare for at vi ser deg hyppig framover?

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av Globe »

Blir nok hengende her noe mer fremover ja, leser meg opp og blir vel å prege miljøet der jeg bør, kan og føler at jeg må :-) ;-)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37764
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av AJ »

Globe skrev:Blir nok hengende her noe mer fremover ja, leser meg opp og blir vel å prege miljøet der jeg bør, kan og føler at jeg må :-) ;-)
:thumleft
Veldig hyggelig at du stikker innom!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: LordShaft - *Venter på været, alt klart for sesong*

Legg inn av LordShaft »

Ja det er jo litt å lese seg opp på, går ikke tom for lesestoff med det første :-)
Vinteren er jo alltid preget av litt intriger og drama :roll

Fortell, hvordan står det til med den karen? Får vi en liten oppdatering i bloggen? Har ikke sett du har vært aktiv på youtube noe særlig heller... Så fryktet en stund sykkelen var parkert :twisted

Svar