Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
Kmann
Innlegg: 504
Registrert: 27 jul 2011, 13:00
Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
Sted: Grue i Hedmark

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av Kmann »

poulet_cavalier skrev: Og bak står det en full av faen og gliser (oh det er han du veit).

Dette er slett ikke det første forumet som får gjennomgå heller. Sjekk historien.
Noe jeg har gått glipp av eller ikke skjønner? Jeg er ikke arkeolog og har ikke gravd i gammelt rusk. Du må gjerne opplyse meg (PM ?) om det er noe av verdi eller tenk på Phytagoras... :-# :x
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km

Brukeravatar
ole m.
Innlegg: 313
Registrert: 07 feb 2010, 23:10
Motorsykkelen din: Flere forskjellige, se signatur.
Sted: Oslo

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av ole m. »

poulet_cavalier skrev:At voksne folk kan oppføre seg sånn. Minner om en gjeng mobbere i en skolegård som skriker "slå..slå..". Og bak står det en full av faen og gliser (oh det er han du veit).

Dette er slett ikke det første forumet som får gjennomgå heller. Sjekk historien.

Jeg skjønner veldig godt at AJ lar seg provosere - selv om det nok hadde vært lurere å la vær.
Dette her skjønte ikke jeg så mye av heller, kan du forklare nærmere hva du mener?

KTM 450 SX-F - 2010
KTM 990 Adventure - 2007
Yamaha YZ 490 T - 1987
Yamaha SRX-6 - 1986
Moto Guzzi SP 1000 - 1984
Yamaha IT 490 K - 1983
Kawasaki KX 250 - 1983
Honda XR 500 R - 1982
Yamaha XT 500 - 1978
Moto Guzzi 850-T - 1974

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av SuperMorten »

ole m. skrev:
SuperMorten skrev:Nå syns jeg dere begge to skal sette dere ned, skru av pc'n og ta dere en bolle. Skyll ned med en konjakk eller noe sånt.. Dette her blir bare for dumt, at to voksne mannfolk skal holde på sånn...
Synes du skal kjøpe deg en pose med boller selv jeg, SuperMorten, så kan du sette deg ned og fundere litt på hvem som starter med å være kjip og utrivelig her, mens du gomler.

Kmann og DrGreve har min fulle støtte her. AJ bør ta seg et kurs i folkeskikk, men jeg er redd det er for sent for ham, dessverre.
DU snakker om folkeskikk? Du kan, for å bruke et velkjent uttrykk, drite og dra...

Når jeg kom med overnevnte kommentar, var den ment på de to som lot denne tråden bli en arena for noe som kunne vært tatt på pm. Jeg sikter da til krangelen mellom AJ Og DrGreve. Det var disse to jeg snakket til og ingen andre.
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Kmann
Innlegg: 504
Registrert: 27 jul 2011, 13:00
Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
Sted: Grue i Hedmark

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Kmann »

Supermorten, ole m., Dr Greve, poulet_cavalier, AJ ! GÅ PÅ "Rommet ditt", og dere andre og hvis dere ikke klarer å oppføre dere her!!! :thumleft Sikkert flere jeg kunne nevnt, men det ble så mye scrolling og styr. :lol
Her inne skal det være greit å være og ikke slenges dritt, eller graves dritt. Neste gang jeg har behov for å utøse min vrede og frustrasjon skal jeg huske å gå på "rommet ditt". :lol
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av DrGreve »

SuperMorten skrev:
ole m. skrev:
SuperMorten skrev:Nå syns jeg dere begge to skal sette dere ned, skru av pc'n og ta dere en bolle. Skyll ned med en konjakk eller noe sånt.. Dette her blir bare for dumt, at to voksne mannfolk skal holde på sånn...
Synes du skal kjøpe deg en pose med boller selv jeg, SuperMorten, så kan du sette deg ned og fundere litt på hvem som starter med å være kjip og utrivelig her, mens du gomler.

Kmann og DrGreve har min fulle støtte her. AJ bør ta seg et kurs i folkeskikk, men jeg er redd det er for sent for ham, dessverre.
DU snakker om folkeskikk? Du kan, for å bruke et velkjent uttrykk, drite og dra...

Når jeg kom med overnevnte kommentar, var den ment på de to som lot denne tråden bli en arena for noe som kunne vært tatt på pm. Jeg sikter da til krangelen mellom AJ Og DrGreve. Det var disse to jeg snakket til og ingen andre.
Først og fremst, så er jeg ikke ute etter noen støtte, verken her eller andre plasser. Jeg er tilhenger av å fremsette min mening i plenum og ikke via baksnakking, verken her eller andre plasser.
Dernest, hvilken hensikt har det å ta ting opp via pm når adressaten ikke tar til seg kritikk i plenum, noe han får regelmessig, uten at han overhodet tar det til etterretning, verken nå eller tidligere.
Og til sist, jeg har registrert og lært hvordan reaksjonmønsteret til forumeier er, og hadde jeg tatt det opp via pm, så har det ikke hjelpet det spøtt, annet at det muligens har kommet en offentliggjøring om at jeg har vært ufin og av den grunn har blitt eskludert som medlem av mcsiden, uten muligheter for å gi min versjon.
Som sagt, jeg driter loddrett i hva som skrives på andre forum, om det er medlemmer her som skriver, om det er tidligere medlemmer som skriver, eller andre.. Forumeier ville tjent på å gjøre det samme og heve seg over slike ting. Da blir hans hverdag straks bedre, muligens til glede for dette forum... Dette (unnskyld, aller kjerringer) kjerringgnålet fører ingensteds hen. Å følge med hva folk skriver andre plasser, for så å angripe disse på nedlatende og ufin måte her er i allefall ikke løsningen..
Sånn, nå er jeg ferdig med denne saken, så får vi se om det er mulig å logge seg inn her i morgen også. Akkurat nå gir jeg blanke... :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22846
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Bjerknez »

Hvis man føler med i tråden så se man at Supermorten ganske tydelig rettet sin kommentar mot AJ og Dr.Greve. Jeg føler vel som utenforstående og dermed også objektiv at denne diskusjonen glir over i ren barnslighet. Tydeligvis mye bitterhet ute å går her...fra begge sider. AJ synes jeg gjør lurt i å ikke delta offentlig lenger grunnet dette og jeg anntar at det foregår en borgerkrig på PM, og der bør den også fortsette.

Det siste vi (eller vertfall jeg) som medlem ønsker er å oppleve negativitet og rivialisering i forumt hvor det er om å gjøre og regelrett lynsje hverandre til "døde" verbalt. Ærlig talt... det kunne ikke brydd meg mindre hvem som "vant" denne diskusjonen.

At det plutselig dukker opp mer eller mindre "ukjente" fjes og blander seg inn og går i strupen på aministrator blir litt sån "se.. jeg har hentet kompisene mine"-mentalitet.

Jeg har fått meg meg hva som har skjedd og kan trekke en konklusjon selv vedrørende hvem jeg troper som "vinneren". Nå synes jeg egentlig det er nok fra begge parter.

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Kawagutten »

ole m. skrev:
poulet_cavalier skrev:At voksne folk kan oppføre seg sånn. Minner om en gjeng mobbere i en skolegård som skriker "slå..slå..". Og bak står det en full av faen og gliser (oh det er han du veit).

Dette er slett ikke det første forumet som får gjennomgå heller. Sjekk historien.

Jeg skjønner veldig godt at AJ lar seg provosere - selv om det nok hadde vært lurere å la vær.
Dette her skjønte ikke jeg så mye av heller, kan du forklare nærmere hva du mener?
Uten å ha satt meg ordentlig inn i diskusjonen så høres dette ut som en ting for å dra det videre.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2636
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Olav K »

Her blei det stille gitt.... :-k :-k
jeg som hadde satt fram både popcorn og kald cola....
Men kansje bra at stormen i fingerbøllet la seg, men jeg må si at bedre og mer hoderystende underholdning har jeg ikke hatt.
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6964
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Jompa »

Olav K skrev:Her blei det stille gitt.... :-k :-k
jeg som hadde satt fram både popcorn og kald cola....
Men kansje bra at stormen i fingerbøllet la seg, men jeg må si at bedre og mer hoderystende underholdning har jeg ikke hatt.
Nå... vi har jo fått tildelt eget rom til å vræle i :evil
Vet ikke helt hvordan rommet fungerer, må man bli sendt dit med trussel om ris hengende over seg,
eller kan man springe inn, smelle med døra,
rope ut sine sataniske vers og spille høy bråkemusikk når man føler for det ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Kmann
Innlegg: 504
Registrert: 27 jul 2011, 13:00
Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
Sted: Grue i Hedmark

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Kmann »

Jompa skrev:
Olav K skrev:Her blei det stille gitt.... :-k :-k
jeg som hadde satt fram både popcorn og kald cola....
Men kansje bra at stormen i fingerbøllet la seg, men jeg må si at bedre og mer hoderystende underholdning har jeg ikke hatt.
Nå... vi har jo fått tildelt eget rom til å vræle i :evil
Vet ikke helt hvordan rommet fungerer, må man bli sendt dit med trussel om ris hengende over seg,
eller kan man springe inn, smelle med døra,
rope ut sine sataniske vers og spille høy bråkemusikk når man føler for det ?
Hehe, nå føler jeg meg ikke skyldbetynget for at du ikke fikk mer "underholdning", og jeg skal prøve å la være å skvette vann på gåsa, eller bensin på bålet eller hva det nå heter. Er vel bare kald aske igjen virker det som...
Ja Jompa, tenkte det var greit å lage et rom til slikt, men i og med at det tømmes(hvis noen tar oppgaven med det seriøst) så vil jo olav K og sikkert flere med han miste den underholdnngsverdien. MEn det er tklart ingen tvang, litt småkjekling på stua bør vel være lov, forutsatt at men er oppdatert på gjeldende regelverk :scratch
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km

chromecast
Innlegg: 85
Registrert: 08 jan 2014, 18:56
Motorsykkelen din: Tysk, japse etc

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av chromecast »

Og da ble ole.m. kastet ut i "mørket" ... ?

Brukeravatar
Kmann
Innlegg: 504
Registrert: 27 jul 2011, 13:00
Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
Sted: Grue i Hedmark

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Kmann »

chromecast skrev:Og da ble ole.m. kastet ut i "mørket" ... ?
Skremmende utvikling. Hva om slik brer om seg i samfunnet forøvrig... eller gjør det det?
Sier man noe, åpner munnen, sier imot "øvrigheta" straffes det med eliminering.. kunne trukket noen paraleller her....
Mens øvrigheta ikke sier noe, later som ingenting, ikke gir noen forklaring....størsta möjliga tyssssstnad mens man venter på hvem som ryker ut.... grøss.
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km

Brukeravatar
Kawagutten
Innlegg: 2902
Registrert: 04 jul 2011, 01:18
Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Sted: Vestfold

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Kawagutten »

chromecast skrev:Og da ble ole.m. kastet ut i "mørket" ... ?
Har ikke han vært utestengt før under et annet navn eller tar jeg feil ?
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6964
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Jompa »

Kmann skrev:
chromecast skrev:Og da ble ole.m. kastet ut i "mørket" ... ?
Skremmende utvikling. Hva om slik brer om seg i samfunnet forøvrig... eller gjør det det?
Sier man noe, åpner munnen, sier imot "øvrigheta" straffes det med eliminering.. kunne trukket noen paraleller her....
Mens øvrigheta ikke sier noe, later som ingenting, ikke gir noen forklaring....størsta möjliga tyssssstnad mens man venter på hvem som ryker ut.... grøss.
Nei, ellers i samfunnet blir man ikke kastet ut, bare sendt til Kyrksæterøra.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Kmann
Innlegg: 504
Registrert: 27 jul 2011, 13:00
Motorsykkelen din: BMW R1150GS -00, BMW K100 RT-85
Sted: Grue i Hedmark

Re: Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Legg inn av Kmann »

Jompa skrev:Nei, ellers i samfunnet blir man ikke kastet ut, bare sendt til Kyrksæterøra.
Og man får mulighet til å kommuniserer !!! Mulighet til en toveis dialog. Her får man jo bare ei bøtte drit i hodet og etterpå er det stille som i graven.
Man apropos Krekar, han Melling må da være ledig for oppdrag snart, spørs om jeg skulle hyre han. Han trenger vel noen kroner til å betale for konkursboet sitt han og :lol
Men han får vel ikke adgang her han, og hvis han kommer med et skeivt ord om de rette så er det på hue ut, og det blir vel lengere enn Kyrksærerøra skal jeg tro. Men for all del det er jo fint på Kyrksæterøra.
Mange som kjører MC, liker det ikke, de kjører fort for å bli fort ferdige med turen.....??
2014 Pr 01.10: 10000 km 01.11: 12000 km

Låst