Cutless sin blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
TBI81
Innlegg: 1899
Registrert: 01 mai 2010, 14:52
Motorsykkelen din: Ja

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av TBI81 »

Det var da et smykke av en garage du har laget! Bra jobba! Liker prioriteringen med at bilene må stå ute. Sånn er det her også :thumleft

Vurderer sterkt de dekka når jeg straks må bestille nye til KTMen. Mange som er fornøyd med de :-)

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Cutless »

Nytelse

Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22908
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Bjerknez »

A gid! Tappa olja i stettglass og greier...

Føler nesten jeg ikke er fin nok til å komme på besøk jeg nå altså :knegg

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Cutless »

:lol

kalleklovn
Innlegg: 341
Registrert: 25 jun 2015, 22:20
Motorsykkelen din: 2016 Triumph Street Triple R
Sted: Fredrikstad

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av kalleklovn »

Ser veldig bra ut. Får se med tiden om jeg finner kike fin garasje i Fredrikstad :P :p
2016 - Triumph Street Triple R ......
2015 - Yamaha MT07 3475km

Blogg: http://mcsiden.no/viewtopic.php?t=10362

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22908
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Bjerknez »

Gidder du å legge ut en slik rød løper fra innkjørsla di og inn i garasjen til helgen Cutless?
For da kommer jeg med BMW'en vetu :knegg

Toven

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Toven »

Bjerknez skrev:Gidder du å legge ut en slik rød løper fra innkjørsla di og inn i garasjen til helgen Cutless?
For da kommer jeg med BMW'en vetu :knegg
haha :lol

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Cutless »

Det gjør du helt sikkert Kalle!

Er det innafor om jeg gjør nattraid på naboen sine roser, og sprer bladene ut i form av Nordschleife?

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av LordShaft »

Du likte dekkene du også ja :thumleft

Jeg er faktisk enda mer glad i de etter snart 7000 her nede i Europa. Herregud for noe herlige dekk.

Note4

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22908
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:Du likte dekkene du også ja :thumleft

Jeg er faktisk enda mer glad i de etter snart 7000 her nede i Europa. Herregud for noe herlige dekk.

Note4
Hvor langt har du kjørt på de Angel GT dekkene nå Lordy?
Mye mønster igjen?

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av LordShaft »

Jeg må regne totalt litt mere nøyaktig. Men la oss si ca 8000. Mange mil på motorvei i 160 pluss i kokende hete. Har mange mm ned til slite merket. Skal ta et bilde i morgen eller senere. Jeg tørr kanskje påstå at de er rundt halvslitt.
Neste dekk jeg kjøper. Angle GT

Note4

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22908
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Bjerknez »

LordShaft skrev:Jeg må regne totalt litt mere nøyaktig. Men la oss si ca 8000. Mange mil på motorvei i 160 pluss i kokende hete. Har mange mm ned til slite merket. Skal ta et bilde i morgen eller senere. Jeg tørr kanskje påstå at de er rundt halvslitt.
Neste dekk jeg kjøper. Angle GT

Note4
Ahh... tøft :thumleft
Et sett med Angel GT ligger å venter på meg til jeg kommer hjem :thumleft

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av LordShaft »

Ja de dekkene er helt fantastisk til veibruk. Og tilogmed klart å slite vekk angel GT merket på pysestripen etter denne turen :redface

Note4

Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Voodoodoo »

Kjørt Angel St og Angel GT på allt av sykler de siste 5-6årene. Har hatt et par sett med metzeler z6, z8 samt PR3 og 4 og en runde med BT023.
Det jeg kan si er at Z6 var bra når de kom, deretter overtok Angel st lett.
Road3 og 4 funka fint til touring og var konge på vått men brant nesten opp på Nürburgring. Bt023 var noe driiiiit.. Tregstyrt dårlig feste og trapping..
Angel GT takler allt med bravur og holder i tillegg maaange km..
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22908
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Bjerknez »

Det at PR4 brant nesten opp høres interresant ut....

Kan det være derfor mine PR4 kun tålte 6.000km. før dem måtte byttes tro?
De første 3.000km. gikk unna på to langkjøringer og det var da dekket ble så innmari fort slitt. Fra helt nytt til bare en halv mm. ned til slitemerket.

Kan det bety at PR4 slites fortere på langturer enn på mer "vanlige" turer?

Svar