Cutless sin blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av LordShaft »

Uten å legge ord i munnen på voodoo så tror jeg at han mener med tungt lastet på autobahn... merket selv når jeg kjørte 20 mil i rundt 160 mellom to fyllinger. Da hadde jeg tendenser til slik du ser på sidene av dekkene når folk har vært på bane.

Note4

Brukeravatar
Voodoodoo
Innlegg: 1077
Registrert: 07 mai 2012, 22:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Voodoodoo »

Vanlig kjøring takler de greit men en varm ettermiddag på Nürburgring tålte de dårlig.
Har en kompis som kjører K13s og han kjører kun pr4. Funker fint også på autobahn men ikke på bane.
Angel GT fungerer derimot veldig bra.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2636
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Olav K »

Bjerknez skrev:Det at PR4 brant nesten opp høres interresant ut....

Kan det være derfor mine PR4 kun tålte 6.000km. før dem måtte byttes tro?
De første 3.000km. gikk unna på to langkjøringer og det var da dekket ble så innmari fort slitt. Fra helt nytt til bare en halv mm. ned til slitemerket.

Kan det bety at PR4 slites fortere på langturer enn på mer "vanlige" turer?

Nei, mine tålte helt fint denne langturen, der ca 2000km var ren transport på Autobahn, der vi så og si lå i 160-170 det meste av Tyskland.
Vil anta at de er omtrent like slitt som de andre PR4 jeg tok av sykkelen før jeg drog.
Så for meg holder de fint... :-k
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22842
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Bjerknez »

Olav K skrev:
Bjerknez skrev:Det at PR4 brant nesten opp høres interresant ut....

Kan det være derfor mine PR4 kun tålte 6.000km. før dem måtte byttes tro?
De første 3.000km. gikk unna på to langkjøringer og det var da dekket ble så innmari fort slitt. Fra helt nytt til bare en halv mm. ned til slitemerket.

Kan det bety at PR4 slites fortere på langturer enn på mer "vanlige" turer?

Nei, mine tålte helt fint denne langturen, der ca 2000km var ren transport på Autobahn, der vi så og si lå i 160-170 det meste av Tyskland.
Vil anta at de er omtrent like slitt som de andre PR4 jeg tok av sykkelen før jeg drog.
Så for meg holder de fint... :-k
Då må det jo ha vert noe galt med mine dekk... :-k

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2636
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500

Legg inn av Olav K »

Bjerknez skrev:
Olav K skrev:
Bjerknez skrev:Det at PR4 brant nesten opp høres interresant ut....

Kan det være derfor mine PR4 kun tålte 6.000km. før dem måtte byttes tro?
De første 3.000km. gikk unna på to langkjøringer og det var da dekket ble så innmari fort slitt. Fra helt nytt til bare en halv mm. ned til slitemerket.

Kan det bety at PR4 slites fortere på langturer enn på mer "vanlige" turer?

Nei, mine tålte helt fint denne langturen, der ca 2000km var ren transport på Autobahn, der vi så og si lå i 160-170 det meste av Tyskland.
Vil anta at de er omtrent like slitt som de andre PR4 jeg tok av sykkelen før jeg drog.
Så for meg holder de fint... :-k
Då må det jo ha vert noe galt med mine dekk... :-k
Jeg antar det.. jeg kjører ikke SÅ pyntelig heller. Og hjemturen foregikk som sagt i god hastighet og i ren tropevarme, vi såg bla et skilt som viste +46 grader i nærheten av Frankfurt. Jeg ser bakdekket er noe slitt på midten, men det skulle bare mangle. Har noen tusen igjen enda.
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Cutless »

Mini-traktor?

Bilde

Bilde

Bilde

Brukeravatar
Tobben84
Innlegg: 754
Registrert: 04 feb 2014, 13:01
Motorsykkelen din: 2011 Triumph Scrambler
Sted: Stavanger

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Tobben84 »

Er ikke det der en gs1200? :lol skulle ønske jeg kunne pakke min slik, men har den der kåpe/baklys saken bakpå som blir presset ned og oppskrapet da :scratch

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Cutless »

Tihi.

Bakparten er i metall og er veldig solid, så den presser ikke ned på baklykta. Hele endestussen der er jo ekstrautstyr som jeg bytter med den originale bakstussen litt frem og tilbake. Så er ikke redd for at den får litt juling. Er mer forsiktig med den originale bakstussen som er i plast :)

Orginal:

Bilde

Traktor modus steg 1:

Bilde

Traktor modus steg 2:

Bilde

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av LordShaft »

:thumleft Meget bra!

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Cutless »

Sexy

Bilde

Har en uke med cruiser-dilla av alle ting :D

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22842
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Bjerknez »

Trodde bare det var fyllepreik jeg... men ser jo at du har gjort litt mer alvor av det enn anntatt, haha.

Men jada, den var ikke dum den der. Savner en litt mer markant front. Liker ikke at den ser ut som en tråsykkel rett forfra... Ta en titt på Indian også. :thumleft

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av mortenolb »

Svaret er nei. :lol

JK95
Innlegg: 1081
Registrert: 29 okt 2011, 16:48
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av JK95 »

mortenolb skrev:Svaret er nei. :lol
+1

:thumleft :lol

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av Cutless »

Det var ikke noe spørsmål. Forbanna trangsynte plast-racere :knegg

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Cutless sin Hyperblogg!

Legg inn av mortenolb »

:sorry

Svar