Cutless sin blogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av LordShaft »

Hehe skal tydeligvis ikke mye til for å dirigere luftstrømmen litt til siden for å skape mere ro da skjønner jeg. Selv om det bare ser kosmetisk ut :thumleft

Ja jeg mener å ha lest om det innimellom her tidligere, men går litt i surr av og til. Får ikke med seg alt :redface

Brukeravatar
thewiz
Innlegg: 637
Registrert: 01 apr 2013, 16:32
Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av thewiz »

Hvorfor biltema i Sarpsborg? Er det ikke bare fredrikstadfolk her? Hva med biltema i fredrikstad?

Merker at dere er vandt med lange turer, hehe.

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22910
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av Bjerknez »

thewiz skrev:Hvorfor biltema i Sarpsborg? Er det ikke bare fredrikstadfolk her? Hva med biltema i fredrikstad?

Merker at dere er vandt med lange turer, hehe.
Fordi Biltema Sarp ligger nermest Trøskenveien og veien mellom Fredrikstad og sarp er bare kjedelig. Dermed ligger Biltema i Sarp lettere tilgjengelig hvis det sjulle dukke opp flere :thumleft

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av Cutless »

Tobben84 skrev:Hvordan er "sprayen" på ryggen med denne cutless?
Den er der, men skiltet tar heldigvis det meste av sprayen. Hadde jeg montert på bagasjebrettet oppe hand-railsene så tror jeg det ville tatt det som er igjen, men så praktisk er jeg ikke (enda). En hugger ville sikkert gjort susen ja, og det tror jeg din vil kle :)

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av Cutless »

thewiz skrev:Merker at dere er vandt med lange turer, hehe.
Dog veldig uformelle. Jeg regner med du er i fasen hvor du blir vant til den nye sykkelen og den aggressive kjørestillingen (håndledd etc). Er ikke noe i veien for at du blir med så langt du føler for, også tar du en 180 grader :)

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av Cutless »

LordShaft skrev:Hehe skal tydeligvis ikke mye til for å dirigere luftstrømmen litt til siden for å skape mere ro da skjønner jeg. Selv om det bare ser kosmetisk ut :thumleft
Det er som med kvinnfolkene sant, skal ikke mye til for å skape litt ro i heimen :knegg

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av freddy123 »

Skal dere kjøre den ruta du har linket inn her så kan det godt hende jeg slenger meg på nesodden og hurumlandet foreksempel :)

Brukeravatar
thewiz
Innlegg: 637
Registrert: 01 apr 2013, 16:32
Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av thewiz »

Bjerknez skrev:
thewiz skrev:Hvorfor biltema i Sarpsborg? Er det ikke bare fredrikstadfolk her? Hva med biltema i fredrikstad?

Merker at dere er vandt med lange turer, hehe.
Fordi Biltema Sarp ligger nermest Trøskenveien og veien mellom Fredrikstad og sarp er bare kjedelig. Dermed ligger Biltema i Sarp lettere tilgjengelig hvis det sjulle dukke opp flere :thumleft

Ok, hva er spesielt med trøskenveien? Jeg er enig i at veien mellom frstad og sarp ikke er veldig spennende. Joda, kan møte opp på biltema jeg.
Cutless skrev:
thewiz skrev:Merker at dere er vandt med lange turer, hehe.
Dog veldig uformelle. Jeg regner med du er i fasen hvor du blir vant til den nye sykkelen og den aggressive kjørestillingen (håndledd etc). Er ikke noe i veien for at du blir med så langt du føler for, også tar du en 180 grader :)


Det stemmer godt det. Prøver å bli litt vant til sykkelen før jeg kjører langt fra hjem. Kanskje jeg kan møte deg på veien til sarp Cutless? Du bor vel i gamlebyen? Kan svinge innom deg på vei opp i morgen.

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22910
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av Bjerknez »

Ikke ta denne ruten så bokstavelig thewiz. Vi legger opp til en tur alle kan henge med på. Trøskenveien er jo en kjent mc vei med flotte svinger etc. :thumleft

Brukeravatar
thewiz
Innlegg: 637
Registrert: 01 apr 2013, 16:32
Motorsykkelen din: 2018 S1000RR
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av thewiz »

Hehe nei ok. Aldri kjørt med dere før, så vet ikke hvordan dere pleier å gjøre det :-)

Blir morro å kjøre sammen med dere i morgen. Har kjørt for det meste solo tidligere!

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av freddy123 »

Kjører dere nesodden rundt eller hurumlandet først ?

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22910
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av Bjerknez »

freddy123 skrev:Kjører dere nesodden rundt eller hurumlandet først ?
Litt usikker på om jeg kan ta en "sjefsavgjørelse" på det, men hvis thewiz ikke vil kjøre alt for langt, så foreslår jeg at vi kutter ut Hurumlandet og heller prøver oss på Nesodden rundt med en stopp ute ved fergen. Kjører vi fra Biltema kl. 11:00 så bør vi vel være ved Nesoddtangen rundt kl. 13:00 tenker jeg :thumleft

Brukeravatar
freddy123
Innlegg: 1054
Registrert: 02 jul 2014, 22:26
Motorsykkelen din: Harley sportster 883 A2 regga
Sted: akershus

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av freddy123 »

Hva om jeg er her ca 12:30/45 da eller blir det helt bomm ?
https://www.google.no/maps/place/Vinter ... c2c3?hl=nb" onclick="window.open(this.href);return false;

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22910
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av Bjerknez »

freddy123 skrev:Hva om jeg er her ca 12:30/45 da eller blir det helt bomm ?
https://www.google.no/maps/place/Vinter ... c2c3?hl=nb" onclick="window.open(this.href);return false;
Vinterbro Bensin kl. 12:45 høres bra ut freddy123 :thumleft
Hvis ikke vi er der så er vi nok like rundt hjørnet.

Nå har ikke jeg fått avklart dette med Cutless eller thewiz så føler jeg durer frem her, men har ikke tid til å planlegge mer i kveld. Så lenge jeg ikke får en SMS fra Cutless om endring i planene så dukker jeg opp på Biltema i Sarpsborg kl. 11:00 i morgen :thumleft
Nå blir det noen timer med sofadaffing her :thumleft

Brukeravatar
Cutless
Innlegg: 1218
Registrert: 17 jun 2014, 15:11
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Sted: Trondheim

Re: Cutless sin Hyperblogg

Legg inn av Cutless »

thewiz skrev: Det stemmer godt det. Prøver å bli litt vant til sykkelen før jeg kjører langt fra hjem. Kanskje jeg kan møte deg på veien til sarp Cutless? Du bor vel i gamlebyen? Kan svinge innom deg på vei opp i morgen.
Det kan vi godt. Bjerky lurer seg sikkert også med i følge til Sarp kjenner jeg han rett. Sender deg nr mitt på PM så møtes vi i nærheten av gamlebyen i morgen. Jeg somler meg sikkert til en liten testtur før vi drar til Sarp for å kjenne at alt stemmer - nok klær, lufttrykk etc.


Blir nok rolig tempo på meg i morgen på langslettene. Lokale politiet har jo gått bananas etter de fikk kurs i å bruke laser av UP i vinter..

Svar