Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Alle sju hva da ? Bare spør jeg :scratch

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Dæven og ! Nå er det blitt 150 sider med dritt og møl som ikke interesser noen. En stor dag syntes jeg. AJ er sikkert veldig glad, antagelig lyrisk over dette :redface :knegg Hvor mye mere av sånt møl må postes før vi alle får fallskjerm så vi kan trekke oss tilbake og late som vi er ånkli særriøse :-)å
:mk Til våren skal alt av små kubikk selges tror jeg. Er bare en fysakk i Tønsberg,en veldig grei en da, og jeg som interesser oss for små kubikk mopeder her. Også er Haus Gestapo iltrende sinna fordi jeg har kjøpt en brukt Hydrolift F 26... Noe må bort, antangelig meg syntes hun ? :redface :knegg

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Har du kjøpt deg "reserbåt", Pollti? Jeg har ikke så mye greie på sånne ting, men jeg har fått med meg at Hydrolift er ganske heftige greier. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Det er det. Illsinna Jalmar motor i baken på den. Sies å gjøre 48 knop men jeg har bare prøvd den i 30 minutter og var ikke i nærheten av å kjøre full fart engang. Siden jeg går fra strak aksel til hekk aggregat så tar jeg det rolig. Mange,mange,mange år siden jeg hadde hekkaggregat så kunnskapen må friskes opp igjen :lol Blir nok moro etter at tilvenningsperioden er over ? Den har lugar også, ikke så veldig svær. Omtrent som 2 store sidevesker som HG kan gjemme seg i når det blir skummelt. Potta Porti har den og så hun kan gjøre det fornødne i style :knegg

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Gjaldt unger a Marte Svennerud,i si tid var det visst sju små som grunnet familieforhold måtte ut av reiret...
Da den dagen kom at onga skulle fordeles,var det sju forventningsfulle små som ønsket seg åt a Marte,for hele bygda viste at hu var så snill.... :thumleft :yeahright :buddies: ---Je tæk dom æille sju je,sa a Marte
Blir litt rørt her je sitt,je.... :sorry
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå sliter jeg med navnevalget siden den skal registreres i registeret for fartøy med VHF. Er 3 valg akkurat nå som er Suzy Creemcheese(ikke stavefeil men navnet er grovt), Sister Ob`Dwella(har ikke noe med produktet OB å gjøre) eller Artificial Rhonda. Må bli Artifical Rhonda tror jeg for det er bare litt på kanten. For de som kan sin lekse om FZ og Mothers så gir det muligens litt mere mening ?
Det må bli Artificial Rhonda tror jeg.En bakdel er det at det uten tvil vil bli holdt 7 grads forhør i Polltiheimen for å finne ut hvem Rhonda er ? :-)å Og det er etter at hun har oppdaget at jeg har kjøpt båt igjen :[-X
Ser for meg en lang,blodig og smertefull start på 2013 :-k Vennligst ingen blomster til hjemmet :roll

mekkern
Innlegg: 7588
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

bruke denna:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=81BjS3k_FZ8[/video]

som en "alibi"..... :knegg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37872
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av AJ »

mekkern skrev:bruke denna:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=81BjS3k_FZ8[/video]

som en "alibi"..... :knegg
Kunne bare ikke dy meg... ;e

[video]http://www.youtube.com/watch?v=2m1rrMB3JdA[/video]
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Det der er så ånlki særriøs skviebom at til og med HG hadde ledd av dere :redface Dere traff en blink på en skytebane i Finland tror hun :scratch

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Også hører jeg da ikke på musikk av "menn" i høyhæla sko og Bjørn Borg truser heller da... Herre min hatt ! :redface

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Musikk--det er sidrævve kara som Sputnik,Vazelina,Jack Berntsen og Kurt Pilsen.. :sleepy :rop :hallo
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

mekkern
Innlegg: 7588
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Pollti skrev:Det der er så ånlki særriøs skviebom at til og med HG hadde ledd av dere :redface Dere traff en blink på en skytebane i Finland tror hun :scratch
Håpet var at hu lo såpass at du slapp litt "skarpt avhør" og kan seile litt i sesongen uten å skjerme sårskorpene for solen.. :lol

Men husk at summen av laster er lik...uansett..så du står nok denna av også..-det positive er at det blir vanskelig å rygge på lystjåten i garasjen. :knegg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Hu er så sinna at hun rygger gjennom Artifical Rhonda hvis hun får sjansen ! Den står tryggest der den står så lenge hun ikke er i nærheten :knegg Noen som vet hvor mye en sånn bil fjærnkontroll koster forresten ? Det vet jeg og den kunnskapen kunne jeg godt vært forruten :evil
Hissnande kr 3331 inkludert moms :-)å Fytti katta !

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I dag malte HG som en katt. Hun er sikkert ånkli særriøst sjuk ? :-k Jeg dropper innom stasjonen 23 og forlater den igjen 25 om morgenen, det koster den nette sum av 14 000 norske fjelldollar... :sorry Det medførte litt panikk for ribba er ikke i hus og ikke pokker om jeg sitter og gnager på sånne skrantne saueribbein på julaften som HG liker :-)å Nesten like lite godt som stanken av smalahove som hun også stapper inn i hodet sitt noen ganger =; Men da blir bikkja glad for da vet hun at vi skal sove på sofaen i kjellerstua et par netter. Aldri så galt at det ikke kan bli værre :[-(

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Spiser HG sauehode? Ikkeno' rart at hun blir krakilsk for småting da. Det setter stygge sår i sjela at maten ligger på tallerkenen og stirrer på deg. Eneste retten med sauekjøtt som ikke lukter død og fordervelse er jo fårikål. Der er det kålen som tar overhånd i luktveien.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Svar