Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Dom seie fårikåln æ bæst andre dagen..........je syns den æ bæst trea dagen før da æ de itte att nå.. :sick:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Så har Kawa Bæiben moset Hysa i bakskjermen på en Audi. Og siden har det vært et hævlete å finne reservedeler. Men så fikk jeg en "god" ide og kjøpte en ferdigmoset 250. Delene jeg trengte var ikke inntakte men det var motoren. Så nå står det en 250 i ramma. Men nå har Hysa fått opp ned gaffel og doble skiver foran og ny motor. Venter fremdeles på deler fra Skien, jeg trenger lyktehus og høyre festebraketter for den, kommer til uka sies det. Hvis ikke så får jeg maile min `gode venn `Mr.Lee. :-k :scratch Så er det visning og styr på gang, er ikke bare only only å følge lover og regler i Kongeriket ? Den blir nok godkjent siden alt er dokumentert og etter boka :-k Noe finner de nok på men det tar jeg som det kommer.
Cheron kjører fremdeles tvilsomme VW produkter forresten. HG sine skamkjørte pollti biler stiger i standard. Nå har hun en MB C180 Kompressor med stero anlegg ala fiskebollboks. Jeg har innkalt Jalmar til hastemøte og Braastad time. Dette er ikke bra ! :prop:

Brukeravatar
norse900
Innlegg: 984
Registrert: 18 sep 2013, 15:25
Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Sted: Stavanger

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av norse900 »

Høres travelt ut... :prop:
Sist redigert av norse900 den 11 sep 2014, 11:20, redigert 1 gang totalt.
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Det har vært stille fra Polltihovedkvarteret en stund nå, men jeg skjønner at det er "bissniss as usual". :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ei lurvete gammel bikkje forandrer ikke flekkene i pelsen vet du Desmo :-k Forresten så syntes jeg 30 hk og 250 ccm er litt voldsomt. :-)å Finner jeg orginal Honda Dax 80 så blir det handel.
Det vet ikke HG om så alt er ved det gamle, jeg soser rundt i min egen tåke. Men Sister Ob`Dwella tvang hun meg til å selge ihvertfall. Hun er sjef for ondskapens akse, helt klart ! Den som bare ikke hadde vært så innmari kjøttkake avhengig.... :redface

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Har blitt lite kjøring på meg i sommer. 7.Juni var jeg ute på min vanlige Totenrunde, og da var jeg uoppmerksom i noen sekunder på feil sted. Kjørte på en midtrabatt og tryna i asfalten. 7 ribbein og skulderblad knekt på venstre side på meg, på Duc'en gikk girpedal, speil, radiator og styrevekt føyken + litt småskrammer ellers. Skal hente Velte-petter i dag, for nå er den fixa ferdig. Sjøl går jeg på 50% sykemelding enda, for jeg er ikke helt restituert. Kunne jo ha kjørt Neil men jeg mangler ryggskinne, og den er vanskelig å få tak i. I hvertfall i passe størrelse til meg ( snaut 1.80 høy og med romslig magamål). Hverken GMS, importør eller fabrikk har visst den skinna. Og jeg lurer på om de har sluttet å lage den......
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
norse900
Innlegg: 984
Registrert: 18 sep 2013, 15:25
Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Sted: Stavanger

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av norse900 »

Hvilken skinne??
BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

norse900 skrev:Hvilken skinne??
Ryggskinne av merket Spidi Back Warrior for personer mellom 1.70 og 1.80 med XL belte.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Jeg slår deg Desmo ! Er sikkert eneste dusten i landet som har hatt 2,5 timers operasjon og fått karosseriskruer og ståltråd i albuen og 2 måneders sykemelding etter å falt av en kjøkkenstol :knegg :scratch Og i år har jeg kjørt skikkelig langt forresten ! Ifjor ble det 5 km og i år har jeg satt ny pers-hele 800 meter har det blitt. :-)å Stort mere blir det ikke i år heller. :mk

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Å, du veit! Mesteren er og blir Mesteren. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Kawa Bæiben sier jeg har kjørt hele 2200 meter ? Jeg husker bare 800 jeg da ? Men jeg ser ikke bort ifra at det å ha blitt bestefar har tatt alvorlig på . Selma heter hun og er født Kannibal tror jeg ? Uansett, jeg hever lista for neste år. Mindre meter er lykke !

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Kawa Bæiben sier jeg har kjørt hele 2200 meter ? Jeg husker bare 800 jeg da ? Men jeg ser ikke bort ifra at det å ha blitt bestefar har tatt alvorlig på . Selma heter hun og er født Kannibal tror jeg ? Uansett, jeg hever lista for neste år. Mindre meter er lykke !

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Jeg har settlet på 2200 meter med Kawa B. Neste år satser jeg lavere ! Men nå begynner jeg å bli irritert over fyren i SKien. Hvor er delene mine ? :scratch

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Delene sies å være på vei ! Blir nok jubalong til våren + :thumleft

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Støpte nytt lyktehus selv og nye lyktefester fikk jeg tak ifra mha Mr Sasha. Så i går var Hysa rimelig kjørbar igjen og i dag ble KawaBæiben utnevnt som Test Fuhrer :[-o<
Nå har den ny styrekrone,oppned gaffel, dobble skiver foran, speil,skjerm og litt annet pluss nesten ny 250 motor. TestFuhreren rapporterer om ypperlige frambremser men hun sliter med gasshåndtaket og bremselys bryteren foran. Og jeg vet hvorfor, tror jeg ihvertfall, så hun leverer den i kveld så blir det justeringer og fin skruing i morgen. Ny TestFuhrer tur i kveldinga så skal den til til Vegstasjonen for godkjenning på fredag =; Det går sikkert bra, jeg har ca 2 kilotonn dokumentasjon på all verdens språk inkl. TUV :knegg Ramma er ihvertfall helt OK siden samme møkka brukes både på 125 og 250.
Forresten så er HausGestapo skikkelig grinete om dagen. Så da fikk hun nyere Pollti bil. Det falt IKKE i god jord og det var ånkli overraskende :-)å Jeg gjorde tabbe dø lux og glemte 30 års bryllups dag. For noen dager satte hun laser øynene i huet på meg og lurte på om det ikke jeg hadde glemt noe viktig ? Jo, søren og, jeg lovte jo å vaske bilen din :redface Spesial Avdelingen ilte ut og vasket så det sprutet skum og vann over nabolaget. Da Kawa Bæiben diskret gjorde meg oppmerksom på tabben så byttet jeg den inn også var visst det også en tabbe :sorry Storforlangende er hun !!! Smithe Bil og greier. Den husker 15 mobiler på handsfree så det er Smithe Bil. Men Haus Gestapo bare klager for det... Hun vil ha forrige modell B klasse :scratch

Svar