MC- leverandører vi er fornøyd med!!

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

MC- leverandører vi er fornøyd med!!

Legg inn av ArcticTiger »

Jeg har brukt å handle litt hos LØVAAS MOTOR A/S i Holmestrand http://www.ducati.no" onclick="window.open(this.href);return false; , de er greie folk som er mc-entusiaster med kunnskap og lang erfaring med mc.
En av mekanikkerne, Ole Bjørn Plassen, ble Norgesmester i Superbike i år :thumleft http://plassen-racing.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

De selger fortrinnsvis Ducati, men andre og. Akkurat nå har de høsttilbud på kjøreutstyr.

http://www.facebook.com/home.php?#!/pag ... 8912564072" onclick="window.open(this.href);return false;
Sist redigert av ArcticTiger den 24 nov 2010, 00:22, redigert 5 ganger totalt.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37888
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Løvaas Motor

Legg inn av AJ »

Er vel på grensen til reklame dette, men det skal vi ikke henge oss opp i :[-(
Da jeg leste posten fikk jeg lyst til å nevne GMS på Gjøvik, som jeg så langt kun har hatt meget positive erfaringer med :thumleft
Prisene de opererer med er heller ikke skremmende og folka som jobber der er hyggelige og vet å ta seg tid når du stikker innom.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Løvaas Motor

Legg inn av ArcticTiger »

Jeg vil ikke akkurat si reklame AJ, jeg får jo ikke noe for det...

Men jeg syns det er ok å fortelle om folk som er mc-entusiaster og som står på for at vi skal kunne få gode mc-opplevelser.
Det er firmaer som jeg ikke har fullt så gode opplevelser med og, men her foretrekker jeg, som deg, å fortelle om de jeg har gode opplevelser med. :thumleft

Jeg skal endre tittelen til : Mc-leverandører vi er fornøyd med !

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37888
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Løvaas Motor

Legg inn av AJ »

Kombinasjonen verksted/forhandler og MC-entusiasme er en god kombo - særlig når det siste skinner såpass klart gjennom som det gjør hos folka på GMS og som det åpenbart også gjør hos Løvaas :thumleft
Bra at vi har sånne som ikke bare er entusiaster, men som også tar seg god tid til oss som også er entusiaster og lidenskapelige eiere av sykler vi vil at de skal ta godt hånd om :knegg
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37888
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: MC- leverandører vi er fornøyd med!!

Legg inn av AJ »

God ny overskrift på tråden, ArcticTiger :thumleft
Jeg vet at det er flere forhandlere/verksteder der ute som mange er fornøyd med. Og de fortjener å bli nevnt her på MCsiden.no - helt klart!
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: MC- leverandører vi er fornøyd med!!

Legg inn av Snikkeren »

Da vil jeg skryte litt av MC-deler på Vartdal (mc-deler.no). Det har hendt rett som det er at jeg har stukket innom der, enten det har vært bare for å kikke litt, eller kjøpe noen småting. Jeg har alltid fått god service uansett om jeg har handlet eller ikke.

Men det er 2 ting jeg ikke er helt fornøyd med:
Det ene er policy'en ved omlegging av medbrakte dekk. Her tar de 500 kr per dekk. Jeg forhørte meg om hva de skulle ha hvis jeg bare kom innom med hele sykkelen, og da skulle de ha 500 kr per dekk pluss timesbetaling. Når det er sagt så fikk jeg presset på bakdekket (var halvveis på) gratis når jeg kjøpte meg ny hjelm der i høst.

Det andre jeg ikke er helt fornøyd med er at de ikke utfører storservice på tung mc der (ventilsjekk/justering).

Ellers veldig hyggelige og hjelpsomme folk der.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Kawasaki
Innlegg: 1200
Registrert: 13 nov 2010, 12:29
Motorsykkelen din: DBS

Re: MC- leverandører vi er fornøyd med!!

Legg inn av Kawasaki »

En til med gode erfaringer fra Vartdal. Ringte og lurte på noe angående mopeden til jentungen,og noe delekjøp. Ble møtt på tlf av en blid sunnmørsjente,som hadde peiling på hva hun solgte.

Som om ikke det var nok,så fant jeg en t-skjorte oppi pakken med deler,da den kom.
Hun hadde tilogmed sendt riktig størrelse.Hun må være synsk :scratch
ikkebike.norwegianforum.net

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: MC- leverandører vi er fornøyd med!!

Legg inn av Svolp »

Snikkeren skrev:Her tar de 500 kr per dekk.
](*,)

Det var uhyre dyrt!

På dekk1 på voll ved bryne har dem maskin for mc, der tar dem 190kr pr dekk påmontert og avbalansert.
Syntes http://motor-teknikk.no/ i kr.sand er en kjekk plass og komme innom.. Ivrige folk som gjerne hjelper til. Måtte stramme kjedet en gang når jeg var forbi og hadde lagt igjen pipa. Kjørte innom og dem gjorde dette uten og ta seg betalt, stramming og smøring. Det er det ikke alle som gjør lengere.

Kenneth
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Løvaas Motor

Legg inn av Desmo »

AJ skrev:Kombinasjonen verksted/forhandler og MC-entusiasme er en god kombo - særlig når det siste skinner såpass klart gjennom som det gjør hos folka på GMS og som det åpenbart også gjør hos Løvaas :thumleft
Bra at vi har sånne som ikke bare er entusiaster, men som også tar seg god tid til oss som også er entusiaster og lidenskapelige eiere av sykler vi vil at de skal ta godt hånd om :knegg
Jeg har vært kunde på GMS siden 2004, og kan bare henge meg på det AJ sier om dem. Hos Løvaas har jeg vært en gang med "Velte-petter" til stor service, og har ikkeno' å utsette på dem heller.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: MC- leverandører vi er fornøyd med!!

Legg inn av Intruder »

Brukte Englis verksted rundt 1970,der begynte etterhvert Per Almestrand som mekaniker... :=D>
Han overtok etterhvert hele butikken,under firmanavnet MC-Huset,Nydal,hvor han vel feiret
40 årsjubileum i fjor... :=D>
Selv er han blitt over 60 og duger ikke til stort mer enn å sitte borti en krok hvor han kjenner på
gikta og spår været.... :mc1
Er godt fornøyd med servicen der !! :jada: :P :p
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6968
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: MC- leverandører vi er fornøyd med!!

Legg inn av Jompa »

Kawaspesialisten i Posgrunn kan absolutt anbefales til alle som kjører gammel Kawasaki. ( ny også ?)
Det han ikke vet om 70 og 80-tallskawa er ikke vert å vite. Jeg tror ikke han noen gang har åpnet lokket
på en laptop, men det gjør ikke noe, for han har allt i hodet.
I tillegg er han en veldig påratsom og trivelig fyr.En enkel delebstilling tar gjerne en halvtimes tid.
Sist redigert av Jompa den 12 feb 2011, 18:22, redigert 1 gang totalt.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: MC- leverandører vi er fornøyd med!!

Legg inn av Dexter »

Jompa skrev:Kawaspesialisten i Sandefjord kan absolutt anbefales til alle som kjører gammel Kawasaki. ( ny også ?)
Det han ikke vet om 70 og 80-tallskawa er ikke vert å vite. Jeg tror ikke han noen gang har åpnet lokket
på en laptop, men det gjør ikke noe, for han har allt i hodet.
I tillegg er han en veldig påratsom og trivelig fyr.En enkel delebstilling tar gjerne en halvtimes tid.
Er du sikker på at han er i Sandefjord? Jeg tror kanskje du mener Skien/Porsgrunn. Jeg kjørte til Kawaspesialisten da jeg skulle ha noe småting. Han har jo ikke butikk, men man kan trygt si at "hjemmet" hans bærer preg av hva han driver med. Og som det er sagt, han har kanskje ikke brukt mest tid på data. Men han har alt som finnes i microfilm eller hva det nå skal kalles. Gammal greie som man legger på ei glassplate og så får man se det det man vil i normal størrelse. Sannsynligvis ikke nødvendig for denne mannen har faktisk det meste i hodet... jeg ble bedt inn på kaffe, og praten gikk. Så lurte han da på om jeg var i slekt med en annen av hans kunder som jeg deler etternavn med, og joda, det er søskenbarnet mitt d. Så da uten å se i noen notater kunne han fortelle hva han hadde kjøpt og kjente til hele bygge prosjektet bare med å se på delene som ble sendt. Hyggelig mann. Anbefales!
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6968
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: MC- leverandører vi er fornøyd med!!

Legg inn av Jompa »

Dexter skrev:
Jompa skrev:Kawaspesialisten i Sandefjord kan absolutt anbefales til alle som kjører gammel Kawasaki. ( ny også ?)
Det han ikke vet om 70 og 80-tallskawa er ikke vert å vite. Jeg tror ikke han noen gang har åpnet lokket
på en laptop, men det gjør ikke noe, for han har allt i hodet.
I tillegg er han en veldig påratsom og trivelig fyr.En enkel delebstilling tar gjerne en halvtimes tid.
Er du sikker på at han er i Sandefjord? Jeg tror kanskje du mener Skien/Porsgrunn. Jeg kjørte til Kawaspesialisten da jeg skulle ha noe småting. Han har jo ikke butikk, men man kan trygt si at "hjemmet" hans bærer preg av hva han driver med. Og som det er sagt, han har kanskje ikke brukt mest tid på data. Men han har alt som finnes i microfilm eller hva det nå skal kalles. Gammal greie som man legger på ei glassplate og så får man se det det man vil i normal størrelse. Sannsynligvis ikke nødvendig for denne mannen har faktisk det meste i hodet... jeg ble bedt inn på kaffe, og praten gikk. Så lurte han da på om jeg var i slekt med en annen av hans kunder som jeg deler etternavn med, og joda, det er søskenbarnet mitt d. Så da uten å se i noen notater kunne han fortelle hva han hadde kjøpt og kjente til hele bygge prosjektet bare med å se på delene som ble sendt. Hyggelig mann. Anbefales!
Du har selvsagt rett.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Rottenikken
Innlegg: 924
Registrert: 25 feb 2010, 16:16
Motorsykkelen din: Yamaha
Sted: I svingen, ellers i Drammen

Re: MC- leverandører vi er fornøyd med!!

Legg inn av Rottenikken »

Dekkomlegging, bil eller motorsykkel i Drammensområdet gjøres langt billigere enn de store forretningene her http://www.konneruddekk.no/.
Trivelig kar som har dette som ekstrajobb og holderpå hjemme i garasjen,
Veien er viktigere enn målet.

Brukeravatar
evike
Innlegg: 1825
Registrert: 26 des 2009, 15:43
Motorsykkelen din: 2008 Honda CBF 600 SA
Sted: Grytefeltet, nær Fossnes, Stokke, Vestfold
Kontakt:

Re: MC- leverandører vi er fornøyd med!!

Legg inn av evike »

Har bestilt vesker til Jeremy fra http://www.mcsenteret.com/

Foreløpig veldig fornøyd med servicen! Hvis racket nå passer, så blir jeg enda mere fornøyd.
So far so good, ihvertfall.
Ferieblogg: http://www.evikes.blogspot.com[/size][/color]

Svar