Bagasjegrind til GIVI toppboks - enkel "hvordan-gjøre-det?"

... om deler, tilbehør, MCutstyr, renhold, forsikring, kjøreklær til fører og passasjer osv.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Bagasjegrind til GIVI toppboks - enkel "hvordan-gjøre-det?"

Legg inn av AJ »

Sikkert unødvendig og lite å lære for de erfarne her inne, men kanskje noen med mindre erfaring setter pris på en "how-to?" på en enkel jobb som mange gjør helt automatisk uten fundere mer over det...

Boks, grind og skruer...:
Bilde

Medfølgende monteringsmal hvor skruehullene er avtegnet. Det samme med hvor malen plasseres på sinnsiden av lokket til boksen og i forhold til enkelte detaljer her. Lurt siden man på den måte ikke får plassert malen og dermed grinda feil...:
Bilde

Etter at hullene er boret er det nødvendig å file til skruehullene siden malen viste seg å ikke være helt 100 %. Men med litt filing fant skruene gjengene i festene på bagasjegrinda...:
Bilde

Bilde

Sluttresultatet synes jeg ble veldig bra :thumleft
Bilde

Som avslutning satte jeg på plass igjen dokumentholderen i bokslokket...:
Bilde

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Re: Bagasjegrind til GIVI toppboks - enkel "hvordan-gjøre-de

Legg inn av Dexter »

Så greit ut det dær. Må vurdere om jeg skal ha meg en slik... :-k
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Re: Bagasjegrind til GIVI toppboks - enkel "hvordan-gjøre-de

Legg inn av SuperMorten »

AJ skrev:Sikkert unødvendig og lite å lære for de erfarne her inne, men kanskje noen med mindre erfaring setter pris på en "how-to?" på en enkel jobb som mange gjør helt automatisk uten fundere mer over det...
Jeg setter veldig stor pris på alle sånne "how to ..... for dummies". Har til nå surret alene, og mer eller mindre lært av mine feil. Ser for meg at det kan bli mer lærdom og mindre feil i fremtiden.. :thumleft
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Svar