MCsidens aktivitetskalender og treffliste
- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
MCsidens aktivitetskalender og treffliste
Trykk her for å se hvordan du endrer eller legger til aktivitet i kalenderen.
Treffdatoer i 2011 som er spesielt aktuelle for MCsiden.no (send meg PM for oppføringer på lista)
Norgestreffet 2011: 9. - 13. jun. 2011
NAF MC Landstreff ved Hurdalsjøen, Romerike: 10. - 12. juni
Evike-treffet: 1.-3. juli
MCsidens sørlandstreff: 2. - 4. sep. 2011
Sist redigert av Dexter den 05 apr 2010, 12:59, redigert 2 ganger totalt.
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Re: MCsidens aktivitetskalender
Som MCsiden.no`s minst habile og mest trege plageånd synes jeg tiltaket er
ypperlig,jeg kommer i 2012 eller så til å prøve å bidra..........
Men iallfall : inntil videre tusen takk !
:=D> 
ypperlig,jeg kommer i 2012 eller så til å prøve å bidra..........
Men iallfall : inntil videre tusen takk !

Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bimma
- Motorsykkelen din: BMW F800ST 08-mod.
- Kontakt:
VÅRMØNSTRING I SOKNDAL LØRDAG 17.APRIL 
Minner om vårmønstringa i Hauge i Dalane, som ligger langs RV 44 mellom Flekkefjord og Egersund.
Program: Underholdning. Stands av mc-forhandlere og prøvekjøring. Salg av mat og drikke.
Arrangør: Sokndal MC-Klubb v/Arvid Johnsen. Mob. 48162943
Dette er et flott arrangement som gir en super start på mc-sesongen. Undertegnede tar turen fra Drammen for fjerde år på rad. Alle tre foregående år har veiene vært tørre og været har vært supert...!
Og selvfølgelig kjører vi IKKE E18....

Minner om vårmønstringa i Hauge i Dalane, som ligger langs RV 44 mellom Flekkefjord og Egersund.
Program: Underholdning. Stands av mc-forhandlere og prøvekjøring. Salg av mat og drikke.
Dette er et flott arrangement som gir en super start på mc-sesongen. Undertegnede tar turen fra Drammen for fjerde år på rad. Alle tre foregående år har veiene vært tørre og været har vært supert...!

Og selvfølgelig kjører vi IKKE E18....

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Tohjuling: BMW F800ST 08-mod.
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
BLOGGEN MIN: mc-tourer.com
Kjørelengde 2007: 18.230 km ___ 2008: 24.540 km ___ 2009: 17.300km___2010: 17.889 km
Det ser også ut som været slår til i år...og husk avtalen vår om stopp i Kvinesdal....Bimma skrev:VÅRMØNSTRING I SOKNDAL LØRDAG 17.APRIL
Dette er et flott arrangement som gir en super start på mc-sesongen. Undertegnede tar turen fra Drammen for fjerde år på rad. Alle tre foregående år har veiene vært tørre og været har vært supert...!![]()
Og selvfølgelig kjører vi IKKE E18....![]()

- Dexter
- Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Er det noen her som vet noe MER om denne Vårmønstringen i Sokndal? Jeg har googla vel og lenge, men finner bare at det skal være, ikke noe om eller fra Sokndal MC-klubb eller øvrig informasjon om dette.
Det er det samme for skylda hvem som har den...
- Bimma
- Kontakt:
Det ser dessverre ut til at jeg får problemer med å stoppe i Kvinesdal denne gangen.Godtvoksen skrev:Det ser også ut som været slår til i år...og husk avtalen vår om stopp i Kvinesdal....
I år ser det ut til at vi blir 15 sykler fra klubben som legger turen vestover, og jeg vet at det vil bli umulig å få til en stopp i Kvinesdal når vi er så mange.

Men hvorfor ikke slenge deg på sykkelen og ta deg en dagstur til Hauge i Dalane på lørdagen...?

Jeg vet ikke noe særlig mer enn det jeg har skrevet tidligere...Dexter skrev:Er det noen her som vet noe MER om denne Vårmønstringen i Sokndal? Jeg har googla vel og lenge, men finner bare at det skal være, ikke noe om eller fra Sokndal MC-klubb eller øvrig informasjon om dette.

Men det har pleid å være oppmøte rundt 12-13-tida, og det har blitt servert ferske reker på kvelden. Alltid veldig koselig. Jeg anbefaler deg å ringe telefonnummeret jeg har oppgitt og spørre arrangøren om mere info.
Jeg håper å se noen av forummedlemmene i Sokndal til helga...!

Det var i grunnen greit, fordi fredagen er jeg i Kristiansand helt til kl. 15.00 - så ikke vær lei deg. Det er ikke sikkert jeg hadde vært hjemme før dere var her..Bimma skrev: Det ser dessverre ut til at jeg får problemer med å stoppe i Kvinesdal denne gangen.
I år ser det ut til at vi blir 15 sykler fra klubben som legger turen vestover, og jeg vet at det vil bli umulig å få til en stopp i Kvinesdal når vi er så mange.![]()
Men hvorfor ikke slenge deg på sykkelen og ta deg en dagstur til Hauge i Dalane på lørdagen...?![]()

Men, det hadde jo vært veldig moro å få besøk av 15 store sykkler på gårdsplassen - da skulle nok naboene her sperret øynene opp...

Jeg tar nok en dagstur til "Haua" på lørdag. Lurer på om Duville skal dit? I så fall gi meg et lite vink..

Kartet som kommer opp for Trollheimen rundt sender oss ned til Hermannsverk i Sognefjorden.........
Er det noen som kjenner ruta som kan plotte den inn?
Må si jeg er imponert over innsattsen til dere som står på og lager funksjoner på denne siden, takker!
Må si jeg er imponert over innsattsen til dere som står på og lager funksjoner på denne siden, takker!
-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Hyggelig å høre! Og velkommen som aktiv bruker her på MCsiden.no, grindbygggrindbygg skrev:

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
grindbygg skrev:Kartet som kommer opp for Trollheimen rundt sender oss ned til Hermannsverk i Sognefjorden.........
Hei grindbygg og velkommen til mcsiden.no :=D>

Jeg kjenner ikke ruta NAF-MC Trondheim kjører ved tur: Trollheimen rundt, men jeg har nå sendt en mail til NAF-MC Trondheim og bedt om ruteinfo. Så fort jeg får svar fra dem, legger jeg ruta inn i aktivitetskalenderen med kartbeskrivelse

Oppdaterer her så fort den er på plass!
- Globe
- Motorsykkelen din: Yamaha R1
- Kontakt:
Oppdatering vedr. NAF-MC Trondheim og deres tur: Trollheimen Rundt
NAF-MC Trondheim svarte kjapt på min forespørsel, og det kjappe og konkrete svaret kom fra ingen ringere enn Gizmodude her på MCsiden.no
.
Jeg får ikke lagt inn selve kjøreruta i Google-Kart, karthenvisning fra kalenderen kan kun vise start eller stoppsted. Men jeg har laget ruta og lagt den inn nederst i innlegget. Gizmodude skriver følgende om turen:
"For NAF-MC Trondheim starter turen fra vårt klubbhus kl 09.00 (de som ikke er medlemmer er også velkommen)
Selve Trollheimen rundt starter på Storås med avgang derifra ca kl 11.00, felles oppsamlingsplass bruker å være enkelt å finne, masse MC'er der
"
Trollheimen rundt går altså av stabelen lørdag 1. mai. Ruta er, i grove trekk, som følger:
Storås-Berkåk-Oppdal-Sunndalsøra-Surnadal (ferje Rykkjem-Kvanne)-Storås. Turen måles, av Google-Kart til å være ca. 25 mil.
Kartutsnitt:

Her finner dere noen bilder fra tidligere Trollheimen Rundt.
Moro var det også å se at NAF-MC Trondheim har link til oss her på MCsiden.no på sin portalside :=D>
NAF-MC Trondheim svarte kjapt på min forespørsel, og det kjappe og konkrete svaret kom fra ingen ringere enn Gizmodude her på MCsiden.no

Jeg får ikke lagt inn selve kjøreruta i Google-Kart, karthenvisning fra kalenderen kan kun vise start eller stoppsted. Men jeg har laget ruta og lagt den inn nederst i innlegget. Gizmodude skriver følgende om turen:
"For NAF-MC Trondheim starter turen fra vårt klubbhus kl 09.00 (de som ikke er medlemmer er også velkommen)
Selve Trollheimen rundt starter på Storås med avgang derifra ca kl 11.00, felles oppsamlingsplass bruker å være enkelt å finne, masse MC'er der

Trollheimen rundt går altså av stabelen lørdag 1. mai. Ruta er, i grove trekk, som følger:
Storås-Berkåk-Oppdal-Sunndalsøra-Surnadal (ferje Rykkjem-Kvanne)-Storås. Turen måles, av Google-Kart til å være ca. 25 mil.
Kartutsnitt:

Her finner dere noen bilder fra tidligere Trollheimen Rundt.
Moro var det også å se at NAF-MC Trondheim har link til oss her på MCsiden.no på sin portalside :=D>
Været i år ser ikke lovende ut..Bimma skrev:VÅRMØNSTRING I SOKNDAL LØRDAG 17.APRIL
Dette er et flott arrangement som gir en super start på mc-sesongen. Undertegnede tar turen fra Drammen for fjerde år på rad. Alle tre foregående år har veiene vært tørre og været har vært supert...!![]()
Og selvfølgelig kjører vi IKKE E18....![]()
[album]289[/album]
](./images/smilies/grrr.gif)
Hei
Ser du "inviterer til tur og regner med at du også har litt reservasjoner mot dette været. Sansyligvis er det regnet som kommer ned når alldeles grusomt svart av støv fra island i tillegg. Tror det blir noget annet på lørdagen -utrolig med så fint vært på fredag og søndag da...
Ser du "inviterer til tur og regner med at du også har litt reservasjoner mot dette været. Sansyligvis er det regnet som kommer ned når alldeles grusomt svart av støv fra island i tillegg. Tror det blir noget annet på lørdagen -utrolig med så fint vært på fredag og søndag da...
- Bimma
- Kontakt:
Buddy-gjengen er trygt hjemkommet etter en fantastisk tur til Vårmønstringa i Rogaland.
Totalt 15 sykler pluss to medlemmer med følgebil - totalt 17 medlemmer.
Vi hadde strålende vær fredag og søndag, men dessverre fikk vi litt regn på lørdag. Men dette la slett ingen demper på stemningen.
Til neste år håper jeg noen av medlemmene her fra forumet også finner veien til Hauge i Dalane.

Totalt 15 sykler pluss to medlemmer med følgebil - totalt 17 medlemmer.
Vi hadde strålende vær fredag og søndag, men dessverre fikk vi litt regn på lørdag. Men dette la slett ingen demper på stemningen.

Til neste år håper jeg noen av medlemmene her fra forumet også finner veien til Hauge i Dalane.

-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Alt er avhengig av disse vaktene jeg har-de ukene er jeg låst..går av vakt i dag så nå kan sola komme.. 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后