Tusen takk til SiToscana (Sissel og Tage)

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
EtronX
Innlegg: 283
Registrert: 13 sep 2009, 15:31
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA 2010

Tusen takk til SiToscana (Sissel og Tage)

Legg inn av EtronX »

Nå er QIML og jeg hjemme igjen etter en fantastisk tur nedover til Italia. Vi hadde noen utrolig fine dager i Montemagno.

Jeg vil med dette få rette en varm hilsen og stor takk til Sissel og Tage. Vi ble tatt i mot på en veldig fin måte. Dette er to flotte mennesker jeg unner alle å få gleden av å møte. De sprer om seg med varme og livsglede. De er svært rause, inkluderende og deler gladelig ut av sin kunnskap om Italia og områdene rundt Toscana.

Når vi kom ned åpnet de hjemmet sitt for oss og inviterte oss på middag. Her var også andre invitert. Mye god mat og godt å drikke.

Mennesker av dette kaliberet er dessverre svært skjeldne. Vi er heldige og priviligerte som har fått muligheten til å treffe dem.


Beste hilsner

QIML og EtronX :-)

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37868
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Tusen takk til SiToscana (Sissel og Tage)

Legg inn av AJ »

Høres veldig bra ut, EtronX :-)
Håper veldig på at jeg også får anledning til å stå på døren og får slippe inn til disse flotte menneskene :janikk . Kan jo hende at noen av oss her på MCsiden.no setter kursen nedover til sommeren... ;-);)
Idéen om en roadtrip til Toscana er jo allerede nevnt et annet sted her på forumet :-)
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
GTline
Innlegg: 123
Registrert: 20 jan 2010, 12:10
Motorsykkelen din: Harley Davidson Low Rider.

Re: Tusen takk til SiToscana (Sissel og Tage)

Legg inn av GTline »

EtronX skrev:Nå er QIML og jeg hjemme igjen etter en fantastisk tur nedover til Italia. Vi hadde noen utrolig fine dager i Montemagno.

Jeg vil med dette få rette en varm hilsen og stor takk til Sissel og Tage. Vi ble tatt i mot på en veldig fin måte. Dette er to flotte mennesker jeg unner alle å få gleden av å møte. De sprer om seg med varme og livsglede. De er svært rause, inkluderende og deler gladelig ut av sin kunnskap om Italia og områdene rundt Toscana.

Når vi kom ned åpnet de hjemmet sitt for oss og inviterte oss på middag. Her var også andre invitert. Mye god mat og godt å drikke.

Mennesker av dette kaliberet er dessverre svært skjeldne. Vi er heldige og priviligerte som har fått muligheten til å treffe dem.


Beste hilsner

QIML og EtronX :-)

Stemmer i på denne.
Takk for god mat og hyggelig selskap til Tage med frue.
Og takk for noen fine kjøredager sammen med EtronX og QIML.
Artig hva man kan oppnå på et forum og hvor hyggelige folk man kan treffe. :thumleft

Brukeravatar
EtronX
Innlegg: 283
Registrert: 13 sep 2009, 15:31
Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA 2010

Re: Tusen takk til SiToscana (Sissel og Tage)

Legg inn av EtronX »

GTline skrev:
EtronX skrev:Nå er QIML og jeg hjemme igjen etter en fantastisk tur nedover til Italia. Vi hadde noen utrolig fine dager i Montemagno.

Jeg vil med dette få rette en varm hilsen og stor takk til Sissel og Tage. Vi ble tatt i mot på en veldig fin måte. Dette er to flotte mennesker jeg unner alle å få gleden av å møte. De sprer om seg med varme og livsglede. De er svært rause, inkluderende og deler gladelig ut av sin kunnskap om Italia og områdene rundt Toscana.

Når vi kom ned åpnet de hjemmet sitt for oss og inviterte oss på middag. Her var også andre invitert. Mye god mat og godt å drikke.

Mennesker av dette kaliberet er dessverre svært skjeldne. Vi er heldige og priviligerte som har fått muligheten til å treffe dem.


Beste hilsner

QIML og EtronX :-)

Stemmer i på denne.
Takk for god mat og hyggelig selskap til Tage med frue.
Og takk for noen fine kjøredager sammen med EtronX og QIML.
Artig hva man kan oppnå på et forum og hvor hyggelige folk man kan treffe. :thumleft
Takk det samme :-) Hils masse til Roy fra oss.

Hvor langrt er dere kommet?

Brukeravatar
GTline
Innlegg: 123
Registrert: 20 jan 2010, 12:10
Motorsykkelen din: Harley Davidson Low Rider.

Re: Tusen takk til SiToscana (Sissel og Tage)

Legg inn av GTline »

Vi er i midt Tyskland og venter på at syklene skal bli ferdige på service.
Forhåpentligvis imorgen.
På min ringte de og sa at en fjær ett eller annet sted var kaputt, men er ikke så god i Tysk at jeg skjønte hvor på telefonen, uten svarte bare med at de fikk bytte den. (finner ut i morgen når de peker tenker jeg) :scratch
Værre var det med KS'n til Roy, bak akselen var gåen. De fortalte at BMW tok 50% av kostnaden, så det er bare å bytte.
Men en utrolig flaks at det ikke har skjært seg underveis..... "litt englevakt" vil jeg kalle det. :overtro
Planen er å komme hjem på tordag eller fredag.

Svar