Til salgs: KTM HQ Adventure jacket *(trekt tilbake)

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Sted: Oslo

Til salgs: KTM HQ Adventure jacket *(trekt tilbake)

Legg inn av Snikendeugle »

Selger min KTM HQ Adventure jakke pga. kjøp av en mer passende jakke for meg fra KLIM. Har ikke lenger bruk for KTM jakken.

Bilde

Det er størrelse Medium (men fortsatt forholdsvis stor. I klim jakke måtte jeg ha Large).
Jakken består av tre lag (hvorav to kan tas ut av ytterlaget). 1. ytterlag - 2. vanntett lag - 3. varmefór. Lag nr 2 ER vanntett, men vet ikke om jeg har vært uheldig når jeg har tatt på meg jakken eller ikke, men jeg har opplevd å være våt fra undersiden av brystet og ned etter et par timers kjøring i regn. Resten av overkroppen har holdt seg tørt.


Mange lommer og ventilasjonsluker i ytterlaget. Ytre lommer er ikke vanntette.
Veldig god og varm jakke ellers.
Sas-tec beskyttere i albue og skulder, og mulighet for innlegg av sas-tec ryggskinne (google it).

Mangler:
Jeg klarte av en eller annen merkelig grunn å rive av glidelås glideren (den man holder i) på ytterlaget av jakken. Har den fremdeles liggende, men har for tiden ikke giddet å fikse det ved bruk av den orginale, og heller bare brukt en binders sålenge.
Jakken er hel og pen bortsett fra den bagatellen.

Les mer om jakken her:
http://shop.ktm.com/com_en/hq-adventure-jacket.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ref. for norsk pris i butikk:
http://hatlemotor.no/hq-adventure-jacket.html" onclick="window.open(this.href);return false;
(husker ikke hvor mye jeg ga for min eksakt, men tror det var i underkant/overkant av 5000).

Jeg har eid jakken denne sesongen, men har ikke blitt brukt noe særlig før slutten av Juli tider, hvor jeg blant annet brukte den til langtur på vestlandet, ellers har jeg somregel brukt Dainese jakken min med mindre det er kaldt

Pris:
1750,-

løp og kjøp
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Brukeravatar
Snikendeugle
Innlegg: 3617
Registrert: 10 apr 2013, 19:32
Motorsykkelen din: MV Agusta F3 800 RC 2018
Sted: Oslo

Re: Til salgs: KTM HQ Adventure jacket *(trekt tilbake)

Legg inn av Snikendeugle »

Trekker tilbake salgsannonse på denne. Fant ut at jeg kan jo bruke innerlagene i KTM jakka inne under KLIM jakken min, så blir det godt og varmt :) genialt
MV Agusta F3 800 Reparto Corse 2018
Tidl.: KTM RC 390 2015, KTM Duke 690 2013

Svar