Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Kona kjører mest bare bane for tida, så jeg har ett sett Pirelli Angel GT liggende.
Dette er en testvinner i sport turing kategorien..
Meningen var at jeg skulle overta de, men de er ikke rett dim.
120/70ZR17 og 190/50ZR17
Kr 1000
Dette er en testvinner i sport turing kategorien..
Meningen var at jeg skulle overta de, men de er ikke rett dim.
120/70ZR17 og 190/50ZR17
Kr 1000
Sist redigert av ZZR-Erling den 18 aug 2014, 22:35, redigert 1 gang totalt.
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Sted: Vestfold
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Hadde glatt tatt over de hvis det hadde vært 180 :-)
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Sett de i dreiebenkenKawagutten skrev:Hadde glatt tatt over de hvis det hadde vært 180 :-)
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Sted: Vestfold
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Ok gjør det for meg så kjøper jeg di hehe
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
JæjæKawagutten skrev:Ok gjør det for meg så kjøper jeg di hehe
- SuperMorten
- Innlegg: 5292
- Registrert: 03 mar 2012, 04:23
- Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
- Sted: Åsgårdstrand
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Det er riktig foran, men bak skal jeg også ha 180...
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly
Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37878
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Var vel på Prehøst-turen i 2011 jeg fikk kjenne på at Tiger'n (1050) ikke var helt med i svingene alltid med 190 dekk.
Verkstedet hadde kort tid i forveien byttet dekk og forvekslet 180 dekket jeg egentlig skulle ha med 190 dekket som sto rett ved siden av.
Var for øvrig hårfin avstand til svingarmen...
Men en vellykket Prehøst-tur ble det likevel .
Verkstedet hadde kort tid i forveien byttet dekk og forvekslet 180 dekket jeg egentlig skulle ha med 190 dekket som sto rett ved siden av.
Var for øvrig hårfin avstand til svingarmen...
Men en vellykket Prehøst-tur ble det likevel .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Viktig med rett dim ja! Æ skal ha 55 bak.
Dekka har stått på GSXR1000K8 der de er std dim.
Dekka har stått på GSXR1000K8 der de er std dim.
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Dekkene kan hentes her i Hvittingfoss, eller jeg kan levere dem en plass mellom Hvittingfoss-Fornebu, sånn ca.
- biker7
- Innlegg: 1304
- Registrert: 12 feb 2011, 15:41
- Motorsykkelen din: BMW R1250GS HP, Honda NX650 Dominator
- Sted: solør
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Hvis du har 190/55 som org.dim. er det vel bare å bruke opp det bakdekket på din sykkel vel..? Det ville ihvertfall jeg gjort. Bare artig å prøve å "dreve" den ned litt vel ?(dekkhøyde ca 9,5mm lavere) Må kanskje ofre ørlite grann svingvillighet pga. rundere profil på 190/55, men derimot bedre aks vettu Speedometer vil vise snaue 10% mere, men pytt pytt. På min ZX12R sitter det orginalt 200/50. Byttet til 190/55 pga. bedre svingvillighet, og "drevet" den da faktisk litt opp.(ca 4,5mm høyere dekkhøyde) Men vurderte faktisk 190/50 ved forrige dekkskift, men endte opp med 190/55.ZZR-Erling skrev:Viktig med rett dim ja! Æ skal ha 55 bak.
Dekka har stått på GSXR1000K8 der de er std dim.
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
-20 BMW R1250GS HP (2021-...) (Nåværende)
-89 Honda NX 650 Dominator (2008 -...) (Nåværende)
-09 BMW F800GS (2019-2021)
-01 Kawasaki ZX9R (2020-2021)
-16 Yamaha MT09 Tracer (2016-2020)
-03 Kawasaki ZX12R (2013-2016)
-99 Kawasaki ZX9R (2010-2013)
-98 Triumph Daytona T595 (955i) (2006-2010)
-93 suzuki GSXR1100 (2002-2006)
-99 suzuki GSXR600 (1999-2002)
-95 kawasaki ZX6R (1998-1999)
-86 suzuki GSX750es (1996-1998)
-83 Honda MT5, 50 ccm (1987-1990)
-58 Tempo Corvette, 5o ccm (1985-1987)
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Njæ..biker7 skrev:Hvis du har 190/55 som org.dim. er det vel bare å bruke opp det bakdekket på din sykkel vel..? Det ville ihvertfall jeg gjort. Bare artig å prøve å "dreve" den ned litt vel ?(dekkhøyde ca 9,5mm lavere) Må kanskje ofre ørlite grann svingvillighet pga. rundere profil på 190/55, men derimot bedre aks vettu Speedometer vil vise snaue 10% mere, men pytt pytt. På min ZX12R sitter det orginalt 200/50. Byttet til 190/55 pga. bedre svingvillighet, og "drevet" den da faktisk litt opp.(ca 4,5mm høyere dekkhøyde) Men vurderte faktisk 190/50 ved forrige dekkskift, men endte opp med 190/55.ZZR-Erling skrev:Viktig med rett dim ja! Æ skal ha 55 bak.
Dekka har stått på GSXR1000K8 der de er std dim.
- Voodoodoo
- Innlegg: 1077
- Registrert: 07 mai 2012, 22:05
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
- Sted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Er forsåvidt org. Dim på min det der men jeg har "konvertert" til 190/55 og har allerede et sett Angel på lager... Men det er jo jævlig gode dekk da og kjærringa må kjøre bra hardt på bane om hu skal klare å utnytte det sekundet det skiller opp til de beste sportsdekka...
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
Re: Selges, nesten nye Pirelli Angel GT
Kjerringa er religiøs på dekk, a svær og bøyer seg i støvet for Pilot Power 3.Voodoodoo skrev:Er forsåvidt org. Dim på min det der men jeg har "konvertert" til 190/55 og har allerede et sett Angel på lager... Men det er jo jævlig gode dekk da og kjærringa må kjøre bra hardt på bane om hu skal klare å utnytte det sekundet det skiller opp til de beste sportsdekka...