takk skal du ha-AJ

Info fra forumledelsen og spørsmål, tips, forslag og ros & ris fra brukerne.
Låst
mekkern
Innlegg: 7569
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

takk skal du ha-AJ

Legg inn av mekkern »

Takk skal du ha-for at du tok en fleipekommentar ut av en tråd på ett ANNET forum med en HELT annen tone uten å se den i sammenheng med resten som er skrevet i den senere tid.
Dette etter at det var skrevet endel kommentarer både på mcsiden og på "ikkebike" om folk som skriver på andre forum,folk som er ute etter faenskap, folk som er/blir utestengte, om og fra moderatorer med "tendenser som moderatorene så"osv.

At du AJ tar det SÅ personlig alle kommentarer som gjelder hele moderatorkorpset/mcsiden ante jeg ikke.

Quote:
Til slutt må jeg nevne at jeg overraskes litt av folk som mekkern som slenger seg med i hylekoret på IkkeBike og antyder at jeg kan komme til å stenge ham ute bare fordi han logger seg inn på et annet forum enn MCsiden.no. Mulig humoristisk ment, men egentlig veldig lite morsomt å lese. Men det reflekterer han kanskje ikke særlig over...?
mekkern er en aktiv MC-kar jeg har hatt god og kameratslig dialog med, solgt eksosdeler til og blitt spurt om jeg kunne bestille nøkkelringkameraer til siden han selv ikke hadde egen PayPal konto, tror jeg det var. Noe jeg gjorde uten problemer. Man hjelper gjerne MC-kompiser når de spør om slike ting.
Vi har møtt hverandre mange ganger på flere treffplasser, også i MCsiden.no regi.
Husker også at han snudde tvert en gang da han møtte meg på Gamleveien i Nittedal for å slå av en prat for en tid tilbake.
Nå er han med i hylekoret på Ikkebike i stedet for å komme med ting han har å bemerke på enten PM eller e-post til meg.
Jammen på tide å revurdere hvem man tar seg bryet med å snakke med når man møtes...quote.




Hvis de 2 kommentarene jeg hadde om mcsiden/utkastelser på "ikkebike":

Quote
nå er vel jeg straks ute i mørket også....affraid
slik litt "forebyggende"

og
quote
holder vel med å logge inn andre steder....Laughing

hvilket du refererer til, som ikke nevner deg AJ eller din rolle på mcsiden med et eneste ord skal utløse slike kommentarer om meg og at jeg "kaster meg på hylekoret" skuffer stort.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37830
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: takk skal du ha-AJ

Legg inn av AJ »

Vel, vel...

Klassisk tilfelle, dette.
"Var jo bare en fleip! Tåler du ikke en spøk. eller?"
En kommentar som gjerne kommer fra avsenderen når noen reagerer med annet et et smil på noe som er sagt.

"Var jo bare en fleip!" Tja, mon tro om det alltid er det... :scratch
Veldig lett å ta den og dermed skyve ansvaret over på mottakeren.
Om mottakeren tar budskapet med et smil, er det greit nok. Man har uansett fått sagt det man mener
Men så kan man også få dobbelt gevinst; sagt det man egentlig mener (på en måte som kan tippe over i det sarkastiske) og fått satt mottakeren enda mer på plass ved å understreke at vedkommende tolker budskapet feil og tar alt i verste mening.


Lett gjennomskuelig hersketeknikk, som gjerne brukes i grupper og andre folk til stede.

Ser ingen grunn til å invitere til mer diskusjon omkring mekkerns respons og mitt svar til ham. Tråden stenges.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Låst