jaja.. Da var Ninjan stjålet.... :(

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
Crinos
Innlegg: 2293
Registrert: 19 feb 2011, 01:24
Motorsykkelen din: HD Softail Custom 1984/94
Sted: Vennesla - Vest Agder
Kontakt:

Re: jaja.. Da var Ninjan stjålet.... :(

Legg inn av Crinos »

Det at den er komme rette igjen, kan jo tyde litt på type "joyriding".

Tviler de da har tatt den med seg for å knekke/kappe en skivelås på et "verksted".

Men, man vet jo aldri...
Da eks kjerringa hadde mistet nøklene til bilen, og reservenøklene var "missplaced" de også.. Så var det bare en ting å gjøre... Tyvkoble saken og knekke rattlåsen.
Bilen var parkert i et parkeringshus midt i byen... Der stod jeg i en god stund med å dirke opp døra, tyvkoblet i panelet under rattstammen og fikk satt rattlåsen ut av spill... Maaaaaange som kom og gikk på den tiden, men ingen verken sa noe eller gjorde noe...

Når sant skal sies, så ringte jeg til Politivakta på forhånd og ga fult navn og nummer og beskjed om at jeg kom til å "stjele min egen bil". Men... Det kan jo fort overskygges med en "burner phone" og sette opp navnet på eier, så litt rart at dem ikke sjekket opp "historien" min...
We adore chaos because we love to produce order”.
1996 - 2000 - 1956 med '68 Early Shovel motor - Custom
2006 - 2010 - 1950 med '03 2 liters Delcron Pan-head motor - Custom
2010 - >>>> - 1984 med '94 EVO motor - Custom

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: jaja.. Da var Ninjan stjålet.... :(

Legg inn av Mysterion »

usikker på om dem i det heletatt har hatt start på den. usikker på km den stod på, men uansett ikke kjørt mye med den. men klart å herpe ganske på den dytteturen dem har hatt....

forøkt å starte den nå. koble over fra tenningslåsen, men får den ikke til å starte. får ikke noe strøm over sikkringen til IC. får starteren til å gå. samt lys. forsøkt med startgass, så er ikke det som er problemet...
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar