Rv 4 og Rv 35

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Mysterion »

pleier det å være mye kontroll på disse veiene. tenker da Rv 4 oslo-gjøvik, og Rv 35 hønefoss - gardemoen. kjørt der litt før, og er jo meget fine mc veier man kan holde litt tempo....
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37903
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av AJ »

Mysterion skrev:pleier det å være mye kontroll på disse veiene. tenker da Rv 4 oslo-gjøvik, og Rv 35 hønefoss - gardemoen. kjørt der litt før, og er jo meget fine mc veier man kan holde litt tempo....
Ei venninne av eldste datter her hjemme mistet førerkortet på strekningen fra Lunner-tunnelen til Maura/Gardermoen kort tid etter at hun fikk lappen. Var en sivil UP-bil som fartet langs denne strekningen, som fanget henne opp.
Er nok en del kontroller på begge veiene, selv om jeg aldri!! :overtro :overtro :overtro :overtro er blitt stoppet. Tror nok jeg (dessverre...? :dontknow ) har hatt en god posjon flaks i så måte... :roll

Kona, derimot... fikk et forenklet forelegg i 40 sona på Roa for noen år siden... :roll
Men det er ikke lenger noe yndet samtaleemne her hjemme... :mk
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Desmo »

To plasser som Politiet liker å stå på med radar/laser langs Rv.4 er oppe på Lygna. Nærmere bestemt første rasteplassen etter tofelten opp til Lygna når du kommer fra Gjøvik. Og i 60-sona forbi Lygnasætra.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Mysterion »

mhmm... sånn som resten av di "større" norske riksveiene da.... kjørte over der med bil i går se.... hønefoss til oslo... orket ikke stå i denne påskekøen forbi Hønefoss og helt ned til avkjørsla til Utøya.... over en time i kø?? neitakk... tok heller da di to mila ekstra og fikk kjørt som vi selv ville... endte så opp i oslo med en koslig middag med frua....
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Intruder »

Har ikke kjørt alt på disse vegene,men uten å virke fordømmende eller noe slikt vil jeg vel si at utfordringa er stor nok i tillatt hastighet +++ og langt under førerkortbeslagsgrensa... :vs
Her på MCsida skal jo meninger utveksles... :-)å

Dette var et bra svar på ditt spørsmål om det ofte er kontroller her......... :prop: =;
Sist redigert av Intruder den 09 apr 2012, 16:57, redigert 1 gang totalt.
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Intruder »

Mysterion skrev:mhmm... sånn som resten av di "større" norske riksveiene da.... kjørte over der med bil i går se.... hønefoss til oslo... orket ikke stå i denne påskekøen forbi Hønefoss og helt ned til avkjørsla til Utøya.... over en time i kø?? neitakk... tok heller da di to mila ekstra og fikk kjørt som vi selv ville... endte så opp i oslo med en koslig middag med frua....
En time i kø....ved Moelv skal veiuveset bygge to nye tuneller og ny Mjøsbru for å bedre trafikkavviklingen på et sted det nærmest aldri er kø.... =; :scratch
Vel anvendte hundrevis av millioner gitt :evil
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Mysterion »

alle disse skituristene skulle jo hjem... til vanlig kjører jeg denne strekka på ca 15 min eller no... så vi fikk oss en fiiiiin rusletur rundt hele.... frøkna mi hadde ikke vært der før. så fikk tittet litt....
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Bjørn Tore
Innlegg: 80
Registrert: 04 jan 2012, 11:30
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 05' , Tempo standard
Sted: STRØMMEN

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Bjørn Tore »

Jeg sponset statskassa med 2000,- i tunnelen på rv. 35 for noen år siden. :sorry
de stod inne i tunnelen og ventet og la seg ut og tok snittmåling.

Bjørn

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Mysterion »

fucking bastards!!!! :D
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Tommern
Innlegg: 95
Registrert: 04 okt 2011, 23:51
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 675cc 2011mod
Sted: Oslo

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Tommern »

Jeg så en kontroll på rv4 mot Gjøvik. De stod veldig synlige på siden med politibil og alt. Jeg bremset ned med gira og kremtet høyt for meg selv inni hjelmen.. Tror jaggu jeg plystra litt og... :-)å
Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hele livet på et ben!

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Intruder »

Tommern skrev:Jeg så en kontroll på rv4 mot Gjøvik. De stod veldig synlige på siden med politibil og alt. Jeg bremset ned med gira og kremtet høyt for meg selv inni hjelmen.. Tror jaggu jeg plystra litt og... :-)å
Plystra litt og...var det kvinne-pollti kanskje... :lol
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Tommern
Innlegg: 95
Registrert: 04 okt 2011, 23:51
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple R 675cc 2011mod
Sted: Oslo

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Tommern »

Intruder skrev:
Tommern skrev:Jeg så en kontroll på rv4 mot Gjøvik. De stod veldig synlige på siden med politibil og alt. Jeg bremset ned med gira og kremtet høyt for meg selv inni hjelmen.. Tror jaggu jeg plystra litt og... :-)å
Plystra litt og...var det kvinne-pollti kanskje... :lol
Ja,det var det faktisk! Derfor jeg ble så skremt! :lol
Hvis du ikke bestemmer deg for neste skritt, blir du stående hele livet på et ben!

Brukeravatar
Mysterion
Innlegg: 417
Registrert: 07 jan 2012, 21:19
Motorsykkelen din: Ninja ZX7R

Re: Rv 4 og Rv 35

Legg inn av Mysterion »

sykkelen til ida stoppet i sverige i går... etter mye styr kommer en svensk regget R1 bort til oss. nesten uten kjøreklær. stopper og sier: ni kjänner jag igjen (skriver dårlig svensk) ...vi står som to spm.tegn.... strømstad sier han... fortsat mye ???? .... det er jag... polisen...som stoppade er... hehe. Northman: det var han som stoppet deg, ida og Henning da han peiset forbi di bilene...
one wheel up??

Kawasaki Ninja ZX7R Fahrer!!

http://www.7is7.com/otto/countdown.html ... tdown%20To" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar