ZZR-Tom skrev:ojda skrev:Jeg synes vel selv om jeg er enig, at moderatorteamet har fått sin dose
den siste uken. Det viktigste er vel å ha et hyggelig forum å fordrive
tiden på, dele opplevelser og bli kjent med hyggelige med-Mcister.
Dette er for meg mye viktigere en etpar pupper på en Harley :-)å
Bildene er bere endel av grunne til at eg er oppgitt. Forskjelsbehanddligen,tryne faktoren eller ka det er fornoke, er det som stikker mest. Når en ser for eksempel tråden bikes and hunks og rekner med at der har en standaren,legger noke som det eg la ut men då får en advarsel på mail, då blir eg oppgjitt.
Du skal ikke se bort i fra at det henger sammen med gamle kjønnsrollemønstre ... menn har fra tidligere tider sett på slike "pin up damer" med et litt diskriminerende blikk, i tillegg til generell ubalanse mellom kjønna.
Lettkledde menn har vel ikke blitt diskrimininert på samme måte som damer ... lettkledde menn er vel kanskje et litt nyere fenomen også ... tror jeg ... de kom etter at det ble større bevissthet rundt dette med diskriminering og stigmatisering. Noen moderatorer er kanskje litt i overkant redde for å tråkke på noen kvinnelige tær
Jeg vet jo at det fremdeles finnes damer (kanskje noen etterlevninger fra 70-tallet)som føler seg som sexobjekt og pynt og staffasje og kjøtt og hva det skal være, bare pga at det finnes slike bilder, men jeg vet ikke om noen menn som føler det samme på vegne av mannlige modeller.
De fleste både damer og menn er heldigvis kommet litt lengere i dag, men det tar tydeligvis lang tid å bli kvitt gamle fordommer.
Personlig synes jeg du bare kan glemme den store urett som er begått mot deg ... om du synes det er vanskelig, kan du sende en meget ilter melding til den aktuelle moderatoren ... bare for å få tømt deg, og bli ferdig med saken.
Det
kan virke som om du har litt ømme tær