Biltema produkter - Det e faali de!!

... om deler, tilbehør, utstyr, renhold, MC-forsikring, kjøreklær osv. til MC, fører og passasjer.
joo
Innlegg: 1334
Registrert: 26 okt 2011, 19:25
Motorsykkelen din: '

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av joo »

simpson skrev: Dette er lenge siden og er ikke mc, men likefullt har jeg mistet min tllit til Biltema og deres krav til kvalitetessikring.
Forsiktig nå, her blir du flathøvla hvis du drister deg til å si at du ikke bare har dårlige erfaringer med Biltema, men at du attpåtil har prøvd sakene og gjort deg reelle dårlige erfaringer :knegg

Kjøpte meg forresten to dritgode dekkspaker i går og la om bakdekk på mellom-dyret mitt. Der ble ingen/null/nada/keine/zero hull i slange på den jobben. En kompis la om med Biltema-dekkspaker og lagde vel rundt 14 hull på en slange med de kvalitetsproduktene... Fordelen med alle de hulla er at slangen ble så lappa at den gikk fra å være standard til å bli heavy-duty med rundt 13mm tykkelse over det hele :lol
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...

Brukeravatar
fs650e
Innlegg: 171
Registrert: 13 apr 2013, 15:15
Motorsykkelen din: Husaberg FS650E 2004
Sted: Wherever the road takes me

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av fs650e »

MrPitlane skrev:
Vurderte å kjøpe http://www.racing4fun.no/view_image.asp ... 222723.jpg

Da denne kun koster tre lakser :lol
:offtopic
Husaberg FS650E 2004
Kawasaki ZZR 1100 91'

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av jonnykr »

Bjønnavind skrev:
Carpa skrev:
Bjønnavind skrev:
Robin79 skrev:Jeg fikk ett regntøysett i gave da jeg fikk lappen på MC, var ikke noe galt med regntøyet igrunn. Holdt vannet ute like godt som det Scott settet jeg har nå.
Hæ..? Mener du virkelig det? Sånn seriøst?

Jeg spør fordi alle jeg har snakket med som har kjørt med biltema regndress påstår at den lekker som en sil :-P

Kanskje de ikke har prøvd den allikevel.. :-P

Tæppatå'k!
Det vil jeg også sagt om jeg hadde fått en sånn.... :redface
Hehe.. Hvis den var tett og ikke knotete å få på hadde jeg gitt blanke i hva folk tenkte. Jeg hadde brukt den! :-)

Tæppatå'k!
PHØØH!
Regndress er for pyser og pingler. Vi skikkelige Adventuregutta gidder ikke å pingle ut med noe sånt. :lol Vi rister bare vannet av oss og kjører videre.

Er,n tøff, så er,n tøff! :knegg
Tut & Kjør!

knutk
Innlegg: 414
Registrert: 01 feb 2012, 11:27
Motorsykkelen din: BMW K1300GT/R90S/F700GS

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av knutk »

Det som er fint med Biltema er at det gjør det mulig for fattigfolk å ta del i MC-livets gleder :knegg

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av jonnykr »

Je skar ne te,n Biltema i morra je å kjøfe mei en slik en skjedebørste. Den skar visst værra grådig go og å gjørra årntli reint høre je. Gler mei. :thumleft

Bilde
Tut & Kjør!

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av jonnykr »

knutk skrev:Det som er fint med Biltema er at det gjør det mulig for fattigfolk å ta del i MC-livets gleder :knegg
Tja, da må det jo funke likevel da eller? For hvis ikke så blir det dårlig med MC-livets gleder. :scratch Heldigvis for oss fattigkara, så er det ikke prisen på det du kjøper som legger lista for MC-livets gleder, men hva du gjør. :thumleft

Prate, det kan alle gjøre. :orefk
Tut & Kjør!

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av DrGreve »

jonnykr skrev:Je skar ne te,n Biltema i morra je å kjøfe mei en slik en skjedebørste. Den skar visst værra grådig go og å gjørra årntli reint høre je. Gler mei. :thumleft

Bilde
Jeg tviler på om denne kan brukes som SKJEDEBØRSTE.. Da tror jeg du heller skal bruke den rette enden i ræva og den andre til å dra tilbake forhuden..? :lol
Og fortrinnsvis når du IKKE kjører adventuresykkel...
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
jonnykr
Innlegg: 598
Registrert: 21 mar 2010, 01:24
Motorsykkelen din: Honda XRV750 Africa Twin 1993
Sted: Sørum Kommune.

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av jonnykr »

DrGreve skrev:
jonnykr skrev:Je skar ne te,n Biltema i morra je å kjøfe mei en slik en skjedebørste. Den skar visst værra grådig go og å gjørra årntli reint høre je. Gler mei. :thumleft

Bilde
Jeg tviler på om denne kan brukes som SKJEDEBØRSTE.. Da tror jeg du heller skal bruke den rette enden i ræva og den andre til å dra tilbake forhuden..? :lol
Og fortrinnsvis når du IKKE kjører adventuresykkel...
Tja, du snakker tydlivis av erfaring.:lol Så da får jeg vel bare stole på deg. :knegg

Og jeg kjører ikke Adventuresykkel, jeg kjører Africa Twin og den står støtt på egne ben, akkurat som eieren. :thumleft
Tut & Kjør!

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2742
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av simpson »

joo skrev:
simpson skrev: Dette er lenge siden og er ikke mc, men likefullt har jeg mistet min tllit til Biltema og deres krav til kvalitetessikring.
Forsiktig nå, her blir du flathøvla hvis du drister deg til å si at du ikke bare har dårlige erfaringer med Biltema, men at du attpåtil har prøvd sakene og gjort deg reelle dårlige erfaringer :knegg

Kjøpte meg forresten to dritgode dekkspaker i går og la om bakdekk på mellom-dyret mitt. Der ble ingen/null/nada/keine/zero hull i slange på den jobben. En kompis la om med Biltema-dekkspaker og lagde vel rundt 14 hull på en slange med de kvalitetsproduktene... Fordelen med alle de hulla er at slangen ble så lappa at den gikk fra å være standard til å bli heavy-duty med rundt 13mm tykkelse over det hele :lol
Fordelen er vel at han nå har tilnærmet pungteringsfrie dekk :lol

knutk
Innlegg: 414
Registrert: 01 feb 2012, 11:27
Motorsykkelen din: BMW K1300GT/R90S/F700GS

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av knutk »

knutk skrev:Det som er fint med Biltema er at det gjør det mulig for fattigfolk å ta del i MC-livets gleder :knegg
Bare så det er sagt:
Ble insperert av trådstarters ønske om usaklighet.

Vel, dette ble usaklig, men også usmakelig :redface

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2742
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av simpson »

knutk skrev:
knutk skrev:Det som er fint med Biltema er at det gjør det mulig for fattigfolk å ta del i MC-livets gleder :knegg
Bare så det er sagt:
Ble insperert av trådstarters ønske om usaklighet.

Vel, dette ble usaklig, men også usmakelig :redface
Om ikke folk handler på Biltema pga de bor på fattighuset, er nok økonomi er stor faktor for mange av kundene deres.
Men det som jeg synes er litt rart er at folk kjøper gjerne sykkel til mange titallstusen men når det kommer til kjøreutstyr er det Biltema som gjelder.
Er det noe ikke jeg gambler på så er det kjøreutstyr.
Det er liksom det eneste som beskytter deg når ulykken inntreffer.
Og det å tro at fullt utstyr på Biltema til 2-3 tusen kroner er like bra som utstyr til 20 tusen kroner er ganske naivt.

Brukeravatar
Kjellrf
Innlegg: 1604
Registrert: 31 aug 2009, 15:15
Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Sted: Sandefjord

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av Kjellrf »

simpson skrev: Og det å tro at fullt utstyr på Biltema til 2-3 tusen kroner er like bra som utstyr til 20 tusen kroner er ganske naivt.
Men jeg tror at utstyr til 2-3 tusen på Biltema, er like bra som utstyr til 2-3 tusen fra andre leverandører...

:-k
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.

Brukeravatar
GSF
Innlegg: 161
Registrert: 30 apr 2010, 20:38
Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000sx 2017
Sted: Lier

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av GSF »

Bremseskiver fra Biltema skal være bra, da. De leveres med innlagt risting. Massasjebremser må jo være eksklusivt. Skal du ha denne funksjonen i f.eks godstolen koster jo dette fort vekk et par-tre laken ekstra. Her får du funksjonen ferdig innlagt og det til en lavere pris enn konkurrentene klarer UTEN massasje. :knegg

Brukeravatar
Kjellrf
Innlegg: 1604
Registrert: 31 aug 2009, 15:15
Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Sted: Sandefjord

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av Kjellrf »

GSF skrev:Bremseskiver fra Biltema skal være bra, da. De leveres med innlagt risting. Massasjebremser må jo være eksklusivt. Skal du ha denne funksjonen i f.eks godstolen koster jo dette fort vekk et par-tre laken ekstra. Her får du funksjonen ferdig innlagt og det til en lavere pris enn konkurrentene klarer UTEN massasje. :knegg
Tror jeg må reklamere, jeg. Mine skiver rister ikke... :scratch
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6
Har kjørt og eid mc siden 1980.

Brukeravatar
GSF
Innlegg: 161
Registrert: 30 apr 2010, 20:38
Motorsykkelen din: Kawasaki Z1000sx 2017
Sted: Lier

Re: Biltema produkter - Det e faali de!!

Legg inn av GSF »

Kjellrf skrev:
GSF skrev:Bremseskiver fra Biltema skal være bra, da. De leveres med innlagt risting. Massasjebremser må jo være eksklusivt. Skal du ha denne funksjonen i f.eks godstolen koster jo dette fort vekk et par-tre laken ekstra. Her får du funksjonen ferdig innlagt og det til en lavere pris enn konkurrentene klarer UTEN massasje. :knegg
Tror jeg må reklamere, jeg. Mine skiver rister ikke... :scratch
Til og med på Biltema kan man få feilvare tydeligvis. Det røyk den illusjonen. Skal aldri handle der!

Svar