poulet_cavalier skrev:Her er en annen lastevariant: http://izismile.com/2013/07/05/an_inter ... _pics.html
Viktig med hjelm på sjåføren så ikke det skjer noe underveis....
poulet_cavalier skrev:Her er en annen lastevariant: http://izismile.com/2013/07/05/an_inter ... _pics.html
52/48 L, dæven, det er mye!tagesk skrev:Jeg var jo bare en tur på butikken; ingen grunn til å ha med tankveske da.Alas skrev:Nå må jeg spørre Tage, hvorfor ingen tankveske?
Toppboks er jeg med på, for min del er den et nødvendig onde inntil sideveskene og tankvesken kommer på.
Og hvor store er de veskene dine egentlig?
Veskene er 52 liter på venstre og 48 liter på høyre.
Pluss 6 cm høye "lokk (som på ene siden holder regntøyet).
[TaSk]
Haha....rett fra levra den uttalsen derFlanker skrev:Ikke på vilkår! Den nye 1000 Strom'en er styggere enn det meste. Der min 650 er styggpen er nye 1000 bare drit stygg. Er redd for å kaste opp i fart på en sånn :)TomB skrev:Det kommer jo en 1000 snart, kan være vært å titte på, kanskje.Flanker skrev:Slik jeg har skjønt har <2012 V-Strom de tingene den gamle modellen manglet: Fjæring som tåler en standard nordmann, temp. måler, girindikator og en ok standard sal.
Det den mangler er noen flere kubik og hk. Og det er årsaken til at jeg har lyst til å bytte min 2006 mod. i en Tiger 800 eller R1200GS. Men så var det de pengene da, og V-Strom'ens skuddsikre pålitelighet! Det blir ihvertfall ikke i år...
Å andres meninger skal man ha respekt forJinta skrev:Men...enkelte kan i sin råskap og traktor-stil være tøffe, slik som explorer`n..
Nå, ikke alltid ... jeg har jo registrert at noen få synes V-strom er en fin sykkel ... jeg har liten respekt for folk med slike ekstreme synspunkterojda skrev:Å andres meninger skal man ha respekt forJinta skrev:Men...enkelte kan i sin råskap og traktor-stil være tøffe, slik som explorer`n..
Evt prøv Asker MC-Senter. En kompis prøvekjørte i alle fall den japsen der, men tok til vett og kjøpte GSA istf etter å ha kjørt GS`en min en tur.Flanker skrev:
Noen som vet om Trio MC eller Speed i Sandefjord lar en stakkar prøvekjøre en slik en?
Da ble det Tiger 800, tok Erling "sin", etter en rask tur til Speed :-)åTomB skrev:Grattis til Erling med knallsykkel
Driver selv å "lukter" litt på V-Strom 650 om dagen. Litt lei av hopp og sprett på dårlige veier.
Noen som har erfaring med V-Strom, tenker på 2012 mod, den ble vel oppdatert dette året?
GratulererTomB skrev:
Da ble det Tiger 800, tok Erling "sin", etter en rask tur til Speed :-)å
Takk takk :-)joo skrev:GratulererTomB skrev:
Da ble det Tiger 800, tok Erling "sin", etter en rask tur til Speed :-)å
Du kan regne med at Erling har daukjørt den så du får ut og blåse reint
TomB skrev:Da ble det Tiger 800, tok Erling "sin", etter en rask tur til Speed :-)åTomB skrev:Grattis til Erling med knallsykkel
Driver selv å "lukter" litt på V-Strom 650 om dagen. Litt lei av hopp og sprett på dårlige veier.
Noen som har erfaring med V-Strom, tenker på 2012 mod, den ble vel oppdatert dette året?