Er jeg for høy?

Prat, råd og tips for dere med lett-MC, crossere o.l.
Brukeravatar
Platec
Innlegg: 42
Registrert: 04 jul 2012, 19:43
Motorsykkelen din: Honda CBR125R 2006
Sted: Hamar

Re: Er jeg for høy?

Legg inn av Platec »

Heisann! Jeg er 184cm og har en CBR. Den kunne godt vært litt større, men jeg føler ikke at det er noe stort problem hvertfall!
Men om du liker den type sykkel som Varadero er hadde jeg definitivt gått for Varadero! :D Jeg kjørte denne sykkelen på kjøreskolen, og hadde det ikke vært for at jeg allerede hadde kjøpt CBR'en da hadde jeg definitivt gått for denne selv! Men om du virkelig vil ha en CBR er det ikke noe problem! :D
2012: ? ? ? ?km
2013: 4000km
Platec's MC-blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=5048

Johns398
Innlegg: 6
Registrert: 15 aug 2013, 19:55
Motorsykkelen din: Lett mc

Re: Er jeg for høy?

Legg inn av Johns398 »

Tusen takk for informasjon :-) Har mye bra og gå ut ifra nå!
Skal informere dere etterhvert på hvilken sykkel det blir :P

Johns398
Innlegg: 6
Registrert: 15 aug 2013, 19:55
Motorsykkelen din: Lett mc

Re: Er jeg for høy?

Legg inn av Johns398 »

Et spørsmål til :P. Burde jeg kjøpe lett mc før jeg kjører opp? Isåfall hvor mye tidligere? :-)

Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: Er jeg for høy?

Legg inn av mortenolb »

Det kommer vel litt an på. En fordel med å ha lappen når du skal kjøpe er at du kan prøvekjøre før du kjøper den. En mulig fordel med å kjøpe før du får lappen er at du kan øvekjøre med den, om du har noen du kan øvekjøre med.

l-k-p
Innlegg: 169
Registrert: 01 apr 2009, 20:56
Motorsykkelen din: Flere

Re: Er jeg for høy?

Legg inn av l-k-p »

Hei. Vi kjøpte ny Cbr 125r til vår sønn i konfirmasjonsgave:fra alle i familien ++. Min sønn er nå 15. I neste uke tar han trafikalt grunnkurs. Etter det ,begynner vi med øvelsekjøring. Bursdagsgave: Veien til førerkortet.Jeg blir kjørelærer i begynnelsen. Til dagelig kjører jeg Cbr 1000f, men er virkelig overrasket over Cbr125 . Den må jeg innkjøre.
:-)

Svar