Problem med oppstart - 1998 GSX-R600

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
Papi
Innlegg: 64
Registrert: 30 sep 2013, 22:55
Motorsykkelen din: '99 Kawasaki Nomad / '13 Kawasaki Z800

Problem med oppstart - 1998 GSX-R600

Legg inn av Papi »

Dei tre-fire siste gongane før eg pakka vekk sykkelen, hadde eg problem med å starte. Alt var gjort "klart", eg sette i nøkkelen, den lagde ein "virreljod", og eg trykte på start-knappen. Nokre gonger var den heilt dævv. Nokre gonger kunne den lage nokre host, før den ikkje reagerte overhodet. Men eg fekk start på den etterkvart likevel.

No, siste gongen eg skulle starte den, skulle den inn i garasjen frå lageret, fekk eg ikkje start på den overhodet. Eg sette i nøkkelen, den "virra" som vanleg (er det bensinpumpa som går?), og då eg skulle trykke inn knappen, skjedde det INGENTING. Alt av ljos, alt fungerte normalt elles, men den ville rett og slett ikkje tenne.

Eg trilla den ned i garasjen, men den ville ikkje starte på trill heller. Eg veit at varianten nyare enn min har eit problem med at innmaten i startknappen "smeltar", så eg hadde demontert knappen, men der ser alt fint ut. Alle sikringane er funksjonelle.

Kva gjer eg no? No har eg demontert høgre hendel, sjekka at ting er ok der, har teke av kåpa, løfta tanken, men kva gjer eg no? Er det nokon som har råd til meg her?

Eg gjekk allmennfag på VGS, og har hatt interesse i bilar sidan vidaregåande. Alt eg har lært, har eg lært sjølv, eller gjennom venner, og eg kan delvis å skru, skifte fangarar, panel, montere anlegg, skifte eksos, skifte girkasser, slike ting, men motormessig er eg svak. Please help...? :redface Sykkelen skal selgjast, så vil gjerne ha den oppe og går når den evt. får eg ny eigar. :-)
Papi Media Productions @ Youtube
http://www.youtube.com/user/PapiMediaProductions

Sikkerhetskontroll for motorsykkel; Klasse A, A1 og A2 @ Youtube
https://www.youtube.com/channel/UCPDqFW ... HCLM-BEEHw

I <3 CAKE.

650spleisn
Innlegg: 92
Registrert: 19 des 2010, 22:05
Motorsykkelen din: Honda CBF1000-06, 3 stk. Yamaha veteran
Sted: Østfold

Re: Problem med oppstart - 1998 GSX-R600

Legg inn av 650spleisn »

Det er nok mange her inne som kan gi deg gode tips etterhvert.
Selv så forsøker jeg meg på et par enkle.
Jeg har litt problemer med å tolke din beskrivelse, men er det slik at startmotoren drar rundt uten at motoren starter (kanskje bare småputrer litt)?
Hvis så er tilfelle så kan det være at batteriet begynner å bli svakt.
Ofte blir man lurt til å tro at batteriet er ok fordi startmotoren drar rundt som normalt (eller bortimot som normalt).
Hvis batteriet har blitt svakt så kan det være slik at startmotoren suger for mye av batterieffekten i startøyeblikket.
Da er det ikke nok spenning igjen på batteriet til å drifte tenningsannlegget.
Pluggene gnistrer veldig svakt, eller kanskje ingen gnist overhodet.
Har du tilgang til et nytt batteri så prøv gjerne det først.
Startkabler kan benyttes, men jeg vil ikke anbefale det sann uten videre.
Hvis du allikevel vil prøve så ikke kjør starteren lenge av gangen. Risk for varmgang her og der hvis du benytter f.eks. et bilbatteri eller en starthjelper.

Hvis problemet er at selve startmotoren ikke "slår inn" så kan det være startereleet som fusker.
Slekk alle elektriske forbindelser. Ikke gløm jordingen.
Hør om det evnt klikker i det når du trykker på starteknappen.

Det årdner seg nok.
Lykke til med feilsøkningen :roll :roll

650spleisn
Innlegg: 92
Registrert: 19 des 2010, 22:05
Motorsykkelen din: Honda CBF1000-06, 3 stk. Yamaha veteran
Sted: Østfold

Re: Problem med oppstart - 1998 GSX-R600

Legg inn av 650spleisn »

NeiNei, ikke slekk alle elektriske forbindelser :P :p
Det skal stå "sjekk" :-)å

ZZR-Erling

Re: Problem med oppstart - 1998 GSX-R600

Legg inn av ZZR-Erling »

Så du har kjørt i hele sommer uten noe spesielt, også begynner den å tulle når du skal sette den bort?
Er det forgassere?
Nårtid ble ventilklaringen sjekket og hvor langt er den gått?

Svar