Tror jeg skal avstå fra å svare på det. Jeg har jo tross alt lagt ut bilde av meg selv her. Men når man er på tur nedover så blir det ofte på transporetapper. Men helt klart somregel legger jeg meg i men marsjfart på 150-170 km/t, da kjører man litt fortere en de fleste bilene og man må konsentrere seg mindre om det som kommer bakfra. Kan godt være en GS er like god til dette, det har jeg ikke noe grunnlag for å vite.Bringisen skrev:Siden du anser toppfart som en stor svakhet , hvor ofte med hånden på hjertet kjører du over 200 km/t. Vær og fartsvind beskyttelsen har vi jo diskutert før , den er god for en så oppreist kjørestilling. Kåpeglasset er nok høyere enn på de fleste sporttourerne og sylinderne på bokseren beskytter overraskende godt. Tanken er bred og håndtakbeskytterne gode. Jeg husker godt min gamle ZX10 (89 mod) kåpen var stor og god , men det måtte fart til for å få aerodynamikken til å lede vær og vind vekk fra kroppen.JohnnyTh skrev:Ja det er jo ikke vanskelig. En veldig lav toppfart. Litt over 200 km/t er det mange år siden jeg hadde som toppfart på sykkelen. Mistenker og vær og fartsvind beskyttelse, men her kan jeg ta feil.Bringisen skrev:Da er jeg spent på å høre de store manglene i forhold til hvaJohnnyTh skrev:Det er derfor GS er best for deg. Og mange andre. Men så er det for veldig mange andre, blant annet meg ikke den beste på grunn av de (store) manglene den harBringisen skrev:Jeg får ikke sitert deg Erling , siden det er maks 6 siterte innlegg
Men jeg forstår deg da godt , men jeg er ikke der du er. Jeg har vært der. Det må da, med respekt å melde , kunne gå an å skjønne at noen andre har forskjellig definisjoner enn seg selv. Eller ???
Ser du gjennom skjermen på sykkelen din i øverste stilling?