Bjerknez' | BMW i4 M50 Super Charged
Re: Bjerknez' logg - Triumph Street Triple R
Grattis! Pene bilder og effektiv innkjøring
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Kontakt:
Takk for det :)
Joda, kunne kjørt inn mye fortere enn dette, men var ikke helt heldig med været til å begynne med, men nå er alt bra
Joda, kunne kjørt inn mye fortere enn dette, men var ikke helt heldig med været til å begynne med, men nå er alt bra
- omaas
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi Stelvio 1200 8V 2011
Grattis med flott sykkelBjerknez skrev:I dag dro det på seg 3 mil til og da er det kun 5 mil igjen til førstegangsservice og ferdig innkjøring
Time er bestillt
Må du vente lenge på førstegangsservice?
Moto Guzzi Stelvio 8V 2011
Honda NTV 650 Revere 1991
Honda NTV 650 Revere 1991
- Bjerknez
- Kontakt:
Det vet jeg ikke ennå. Sendte forespørsel for en time siden :-)
- Cutless
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
Regner med (håper) at de tar deg inn med en gang. Må jo prioritere gærningene som har planer om å kjøre sykkel langt inn i desember :)
- Bjerknez
- Kontakt:
Time i morgen tidligomaas skrev:Grattis med flott sykkelBjerknez skrev:I dag dro det på seg 3 mil til og da er det kun 5 mil igjen til førstegangsservice og ferdig innkjøring
Time er bestillt
Får til og med låne en sykkel så jeg kommer meg på jobb
Det blir første gang på en Scooter 300cc
Er det en Honda scooter du får låne ? Du kommer nok til å bli positivt overrasket. Hvis du har et litt åpent sinn overfor scootere da.Bjerknez skrev:Time i morgen tidligomaas skrev:Grattis med flott sykkelBjerknez skrev:I dag dro det på seg 3 mil til og da er det kun 5 mil igjen til førstegangsservice og ferdig innkjøring
Time er bestillt
- Bjerknez
- Kontakt:
Har ikke det gitt...Rune75 skrev:Hvis du har et litt åpent sinn overfor scootere da.Bjerknez skrev:Time i morgen tidligomaas skrev:Grattis med flott sykkelBjerknez skrev:I dag dro det på seg 3 mil til og da er det kun 5 mil igjen til førstegangsservice og ferdig innkjøring
Time er bestillt
Bjerknez skrev:Har ikke det gitt...Rune75 skrev:Hvis du har et litt åpent sinn overfor scootere da.Bjerknez skrev:Time i morgen tidligomaas skrev:Grattis med flott sykkelBjerknez skrev:I dag dro det på seg 3 mil til og da er det kun 5 mil igjen til førstegangsservice og ferdig innkjøring
Time er bestillt
Hehe. Det tenkte jeg nok. Hvis det er en Honda SH 300 du får låne i morra så blir det nok en forandring på det.
- Bjerknez
- Kontakt:
Aner ikke hva slags merke det er, men jeg skal faktisk prøve så godt jeg kan og ha et åpent sinn.Rune75 skrev:Bjerknez skrev:Har ikke det gitt...Rune75 skrev:Hvis du har et litt åpent sinn overfor scootere da.Bjerknez skrev:Time i morgen tidligomaas skrev:Grattis med flott sykkelBjerknez skrev:I dag dro det på seg 3 mil til og da er det kun 5 mil igjen til førstegangsservice og ferdig innkjøring
Time er bestillt
Hehe. Det tenkte jeg nok. Hvis det er en Honda SH 300 du får låne i morra så blir det nok en forandring på det.
Men jeg tenker vel litt sån "håper ingen ser meg" når jeg kjører en slik. Kall meg gjerne overfladisk og grunn, men som sagt, en 100% ærlig tilbakemelding kommer :)
-
- Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Vil vel ikke forundre meg om det var denne du får låne:
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Trenger i så fall ikke bli noe nedtur det...
Til småkjøring i bystrøk er den sikkert ypperlig! :-)
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Trenger i så fall ikke bli noe nedtur det...
Til småkjøring i bystrøk er den sikkert ypperlig! :-)
- Bjerknez
- Kontakt:
Sikkert helt ålreit denne... men tviler på at denne faller i smak...
Har jo nettopp kjøpt meg sykkel så denen blir nok en liten nedtur, men at jeg blir overssket positivt i forhold til mine ganske lave forventninger kan jo hende. Tiden får vise
Har jo nettopp kjøpt meg sykkel så denen blir nok en liten nedtur, men at jeg blir overssket positivt i forhold til mine ganske lave forventninger kan jo hende. Tiden får vise
en scooter er tross alt ganske forskjellige fra en naken/sport sykkel - mtp på bruksområde og fun factor. men kanskje du blir bitt av scooterbasillen og bytter inn street'n
- Bjerknez
- Kontakt:
En scooter er ikke noe annet enn en sportslig rullestolToven skrev:en scooter er tross alt ganske forskjellige fra en naken/sport sykkel - mtp på bruksområde og fun factor. men kanskje du blir bitt av scooterbasillen og bytter inn street'n
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Både jeg og Toven har jo prøvd den Kawa-scootern.
Jeg synes det var uhyre kjedelige greier, haha. Litt gøy også, såklart, siden det tross alt er en scooter som holder fartsgrensa, men fortsatt flaut.
Jeg synes det var uhyre kjedelige greier, haha. Litt gøy også, såklart, siden det tross alt er en scooter som holder fartsgrensa, men fortsatt flaut.