Hva har skjedd med www.mc-forumet.no?

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Pollti

Re: Hva har skjedd med www.mc-forumet.no?

Legg inn av Pollti »

Jævla pyseskromlinger ! Det er fint vær å kjøre MC i ! Nemlig. Her er jeg utsatt for Hijol pøbel, Brummundalspyser og Ænnebu gjøker som bare tenker på å kjøre Donnaen i Transporter også fortsetter mølet her og ! :punch :punch Siden Donnaen skal sminkes litt så vil Kongerikets Krøtterstier utfordres av Kim - Il Comet og Skutærn under vintersesongen.
Støtt plastindustrien ! Pysefommeler. :punch :punch Jalmar kjører nok over dere med ispiggene sine, men jeg er human og bruker sommerdekk året rundt. :orefk

Ragnhild

Re: Hva har skjedd med www.mc-forumet.no?

Legg inn av Ragnhild »

Så da, Pollti, nå må du ikke glemme at Fidel kjører rundt Kim-il cometen med Donnaen sin, og det er enkelte andre også som heller ikke har parkert to-hjulingen :mk

Pollti

Re: Hva har skjedd med www.mc-forumet.no?

Legg inn av Pollti »

Jeg vet da det Ragnhild ! Og når de passerer meg så glir jeg pent inn i høyre veikant så de kan passere uhindret. Grei som jeg er ! :notlistening Pointet er at det egentlig er bra kjøreforhold,ihvertfall på dagtid. Og siden jeg er så surmaga til tider så irriterer det meg litt at så mange MC folk er som båtfolket så da må jeg skrike og sutre litt. Tror nesten jeg ikke er frisk hvis jeg ikke sutrer ? Hmmmm... :scratch

Ragnhild

Re: Hva har skjedd med www.mc-forumet.no?

Legg inn av Ragnhild »

Pollti skrev:Tror nesten jeg ikke er frisk hvis jeg ikke sutrer ? Hmmmm... :scratch
Vi vet iallfall at det er liv i deg når du skriker over deg :)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37955
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hva har skjedd med www.mc-forumet.no?

Legg inn av AJ »

Ragnhild skrev:
Pollti skrev:Tror nesten jeg ikke er frisk hvis jeg ikke sutrer ? Hmmmm... :scratch
Vi vet iallfall at det er liv i deg når du skriker over deg :)
:knegg
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Pollti

Re: Hva har skjedd med www.mc-forumet.no?

Legg inn av Pollti »

He he,

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Pakket sykkelen vekk

Legg inn av Svolp »

Her er det ikke snakk om og være tøff eller ei, mens vi på vestlandet sliter med klunk is og speilglatte veier kontra 40cm med flott nysnø er mc kjøring tabu når det kommer til sunn fornuft under mitt tak, alikavell kjører noen her også men jeg parkerer sykkelen fordi isen er kommet i skyggepartiene og fordi jeg kjenner alt for mange som skal være tøffe og bare kjøre enda litt til, og vips... der gikk det galt.

Har for mange som er glad i meg i utgangspunktet og nesten alle HATER at jeg kjører sykkel uansett og da gidder jeg ikke på toppen av det hele og være såpass kødd at jeg gambler litt ekstra med helsen og kjører på vinterstid.

Kenneth
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Hva har skjedd med www.mc-forumet.no?

Legg inn av cheron »

Pollti skrev:Jævla pyseskromlinger ! Det er fint vær å kjøre MC i ! Nemlig. Her er jeg utsatt for Hijol pøbel, Brummundalspyser og Ænnebu gjøker som bare tenker på å kjøre Donnaen i Transporter også fortsetter mølet her og ! :punch :punch Siden Donnaen skal sminkes litt så vil Kongerikets Krøtterstier utfordres av Kim - Il Comet og Skutærn under vintersesongen.
Støtt plastindustrien ! Pysefommeler. :punch :punch Jalmar kjører nok over dere med ispiggene sine, men jeg er human og bruker sommerdekk året rundt. :orefk
Såda smurfen ;) Kaffe'n venter på deg når du har rast fra deg på Donna...
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37955
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Pakket sykkelen vekk

Legg inn av AJ »

Svolp skrev:Her er det ikke snakk om og være tøff eller ei, mens vi på vestlandet sliter med klunk is og speilglatte veier kontra 40cm med flott nysnø er mc kjøring tabu når det kommer til sunn fornuft under mitt tak, alikavell kjører noen her også men jeg parkerer sykkelen fordi isen er kommet i skyggepartiene og fordi jeg kjenner alt for mange som skal være tøffe og bare kjøre enda litt til, og vips... der gikk det galt.

Har for mange som er glad i meg i utgangspunktet og nesten alle HATER at jeg kjører sykkel uansett og da gidder jeg ikke på toppen av det hele og være såpass kødd at jeg gambler litt ekstra med helsen og kjører på vinterstid.

Kenneth
Enig, Svolp
Meeeen... kunne jo vært artig med småkubikker - 250 eller no' sånt - med skikkelige piggdekk og greier som en kunne leke seg med på glatta :knegg
Men å legge ut på glattisen med TDM'en hadde jeg aldri kommet til å gjøre :[-(
Den er for stor og tung til det.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: Hva har skjedd med www.mc-forumet.no?

Legg inn av Svolp »

Hadde hvert kjekt med en liten kraftplugg og leke seg litt med men jeg mener at det hører hjemme på veier hvor det ikke ferdes for mye fol. Med jobben jeg har så har jeg sett og opplevd et par stygge der det har gått galt med mc og person og du verden for skade selv en sykkel kan gjøre, dette gleder da forøvring både på vinter og sommer.

Uansett, det er min mening at vinterkjøring på 2hjul skal man være forsiktig med men selvsagt, jeg har kjørt på isen og skogsveier før når jeg var mindre med pigger like store som storetåa og skal ikke nekte for at det er sabla gøy men igjen så er det lukket for annen trafikk :)

Det er nok mange her som er mye mer erfarene på 2hjul en det jeg er og har sine formeninger om at det er piceofcake og kjøre på vinteren, som det kanskje er men når du treffer klunk is eller skal til og bråbremse, da blir du fort det svakeste leddet!!

Kenneth
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Brukeravatar
knetrom
Innlegg: 45
Registrert: 05 sep 2009, 10:39
Motorsykkelen din: '94 DR 650

Re: Hva har skjedd med www.mc-forumet.no?

Legg inn av knetrom »

Er enig med Svolp her, sykkelen min havner til "vinterlagring" (dvs lett oppussing \:D/ ) i dag.. Men siden det ofte er fint vær for tiden, skal jeg bare begynne med småting sånn at sykkelen kan brukes hvis suget er der en dag! Var ute en times tid i går, og da var det faktisk kaldt selv i vinterhanskene!
'94 Suzuki DR650

Svar