simpson skrev:Jeg er helt enig med deg Kåredump.
Men du kan argumentere til du blir grønn, for enkelte her inne er forutinntatt med skylapper som sluker alt politi/presse kommer med.
Hadde ektefeller og venner til andre grupper blitt trakassert på samme måte hadde det blitt oppstandelse.
Jeg sluker på ingen måte hva politi eller presse kommer med. Jeg er i den situasjon at jeg flere ganger har erfart hvordan media kan vri en sak til å bli noe helt annet. God presse og journalistikk er det årstider mellom (dessverre)
Jeg vet ikke om noen av dere fikk med dere den store doping saken som var i norge for noen år siden.... Der flere 10 talls menn ble tatt rundt om på vestlandet og østlandet. En av de største dommene tror jeg i norge. Alle måtte vel inn å sone.
Samtlige av de arresterte hadde tilhørighet til et å samme treningssenter (er da senteret kriminelt) Det var annerkjente PT'er, med familie, jobb, masse kunder og var ansett som utrolig dyktige og innflytelsesrike når det kom til kost og trening.
Ingen skulle tro at disse var kriminell, men de solgte og omsatte for mange milioner i steroider over mange år.
Ta Lance Armstrong, noen som har sett den dokumentaren om han. Han var vel i 19 år, en av verdens mest annerkjente idrettsutøvere, med halve senatet i sin hule hånd. Var gudedyrket og holdt seminarer rundt om i hele verden. Fortsatt kriminell. Hele forbanna klubben var kjelltringer. En kan dra mange slike sammenligninger.
HA er ikke mors beste barn. Å hevde at dette ikke er en kriminell organisasjon forstår jeg bare ikke hvordan er mulig