Lyspæra forann har tatt kvelden
Så det jeg lurer på er om noen veit om en plass på østlandet som har xenon pærer på lager? Jeg tok en tlf til MC partner, men di hadde ikke inne på lager.
Som di fleste sikkert skjønner så haster det litt og få tak i ny, vil helst slippe og vente på pakke bestilt fra utlandet..
Pæra det er snakk om er en H4 hi/lo 12 v 6000k 35w
André sin logg - Dagstur
- ejs
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Re: André sin logg - trenger ny pære asap!
Ta og sett i originalpære ?
Da kjører du lovlig til du får xenon pære igjen.
If it ain't broke, I'll break it.
Hmm ja hadde det bare vært så greit så.. Det er ikke bare å bytte selve pæra, det sitter 3 stk ledninger med forskjellige sokkler på pæra som må klippses inn i hverandre..
Ny pære er bestilt, men har litt vondt for og vente en drøy uke før jeg får lys igjen.. Så hvis noen vet om noe så bare skrik ut!
Ny pære er bestilt, men har litt vondt for og vente en drøy uke før jeg får lys igjen.. Så hvis noen vet om noe så bare skrik ut!
- cosmogs
- Motorsykkelen din: Speed Triple RS
Ouch - en våruke uten lys er hardt..
Har ingen pæretips foruten at det er lurt å bestille en ekstra.
Har ingen pæretips foruten at det er lurt å bestille en ekstra.
2018 Triumph Speed Triple RS (2018 -->)
2014 Triumph Street Triple (2014 - 2018)
1976 Kawasaki Z650 (1987 - 1989)
2014 Triumph Street Triple (2014 - 2018)
1976 Kawasaki Z650 (1987 - 1989)
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Kontakt:
http://butikken.bringhjem.no/products/pre-conference" onclick="window.open(this.href);return false;
Cosmogs- ja jeg har bestilt en pære ekstra ja
Bjerknez- di pærene du linka til der får jeg tak i innen gå avstand, men di gir litt dårlig med lys dessverre
Bjerknez- di pærene du linka til der får jeg tak i innen gå avstand, men di gir litt dårlig med lys dessverre
Re: André sin logg - gsr i orden igjen
Endelig er sykkelen oppe å går igjen! Fikk tatt meg en etterlengtet kveldstur i kveld, kjørte øyer'n rundt
Tok meg dessverre ikke tid til noen bilder, var for opptatt av og kjøre sykkel..
Imens jeg har gått og ventet på deler fra det store utland så har jeg fått snekra meg en terrasse. Må jo ha en plass i sola og drikke en øl eller ti
Mangler bare og tette mellomrommet under terrassen og lage trapp/rampe, jeg heller nok mest mot rampe. Da kan jeg kjøre sykkelen inn på gjesterommet for vinterlagring
Tok meg dessverre ikke tid til noen bilder, var for opptatt av og kjøre sykkel..
Imens jeg har gått og ventet på deler fra det store utland så har jeg fått snekra meg en terrasse. Må jo ha en plass i sola og drikke en øl eller ti
Mangler bare og tette mellomrommet under terrassen og lage trapp/rampe, jeg heller nok mest mot rampe. Da kan jeg kjøre sykkelen inn på gjesterommet for vinterlagring
Fantastisk!
GSRen fortjener å stå på gjesterommet
GSRen fortjener å stå på gjesterommet
Hehe ja den fungerer fint som en pyntegjenstand, mulig Kjærringa ser på det litt annerledes men
I dag blei det endelig en langtur Den lengste turen jeg har vært på hittil i hvertfall..
Jeg prøvde og laste opp kjøreruta som vi hadde bestemt på google maps, men det fikk jeg ikke til
Vi starta ferden fra lillestrøm og satte kursen mot gol, når vi kom til gol så kjørte vi over golsfjellet til valdres, derfra gikk turen videre mot gran før vi kom til nittedal og tilslutt endte opp i lillestrøm igjen.
Jeg bor litt utenfor lillestrøm, så det ble ca 50 mil i dag.
Kroppen var ganske sliten fant jeg ut når jeg slang meg på sofaen
Været var helt konge, sol og sky hele veien. Fin temperatur og null nedbør
Møtte masse sykler på veien, mange som var ute å kosa seg i dag
Bildene er ikke noe å skryte av, men slenger dem med allikevel
Jeg prøvde og laste opp kjøreruta som vi hadde bestemt på google maps, men det fikk jeg ikke til
Vi starta ferden fra lillestrøm og satte kursen mot gol, når vi kom til gol så kjørte vi over golsfjellet til valdres, derfra gikk turen videre mot gran før vi kom til nittedal og tilslutt endte opp i lillestrøm igjen.
Jeg bor litt utenfor lillestrøm, så det ble ca 50 mil i dag.
Kroppen var ganske sliten fant jeg ut når jeg slang meg på sofaen
Været var helt konge, sol og sky hele veien. Fin temperatur og null nedbør
Møtte masse sykler på veien, mange som var ute å kosa seg i dag
Bildene er ikke noe å skryte av, men slenger dem med allikevel
Re: André sin logg - Dagstur
Hjemme igjen fra ferie, så tenkte jeg skulle ut på en liten tur med sykkelen nå.
Jeg kommer til og kjøre fra rælingen, lillestrøm, fetsund og videre til bjørkelangen, hvis noen har lyst til og slå følge så bare si ifra :-)
Drar om ca 15 min så det blir kanskje litt for kort varsel, men jeg prøver allikevel :-)
Jeg kommer til og kjøre fra rælingen, lillestrøm, fetsund og videre til bjørkelangen, hvis noen har lyst til og slå følge så bare si ifra :-)
Drar om ca 15 min så det blir kanskje litt for kort varsel, men jeg prøver allikevel :-)