Cutless sin blogg
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Bosted: Bergen
- Kontakt:
Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500
Uten å legge ord i munnen på voodoo så tror jeg at han mener med tungt lastet på autobahn... merket selv når jeg kjørte 20 mil i rundt 160 mellom to fyllinger. Da hadde jeg tendenser til slik du ser på sidene av dekkene når folk har vært på bane.
Note4
Note4
- Voodoodoo
- Innlegg: 1077
- Registrert: 07 mai 2012, 22:05
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
- Bosted: Ein stad der ingen skulle tru at noken kunne bu
Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500
Vanlig kjøring takler de greit men en varm ettermiddag på Nürburgring tålte de dårlig.
Har en kompis som kjører K13s og han kjører kun pr4. Funker fint også på autobahn men ikke på bane.
Angel GT fungerer derimot veldig bra.
Har en kompis som kjører K13s og han kjører kun pr4. Funker fint også på autobahn men ikke på bane.
Angel GT fungerer derimot veldig bra.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
- Olav K
- Innlegg: 2660
- Registrert: 18 mai 2013, 14:07
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
- Bosted: Odda/Rosendal
Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500
Bjerknez skrev:Det at PR4 brant nesten opp høres interresant ut....
Kan det være derfor mine PR4 kun tålte 6.000km. før dem måtte byttes tro?
De første 3.000km. gikk unna på to langkjøringer og det var da dekket ble så innmari fort slitt. Fra helt nytt til bare en halv mm. ned til slitemerket.
Kan det bety at PR4 slites fortere på langturer enn på mer "vanlige" turer?
Nei, mine tålte helt fint denne langturen, der ca 2000km var ren transport på Autobahn, der vi så og si lå i 160-170 det meste av Tyskland.
Vil anta at de er omtrent like slitt som de andre PR4 jeg tok av sykkelen før jeg drog.
Så for meg holder de fint...
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bjerknez
- Innlegg: 24102
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500
Då må det jo ha vert noe galt med mine dekk...Olav K skrev:Bjerknez skrev:Det at PR4 brant nesten opp høres interresant ut....
Kan det være derfor mine PR4 kun tålte 6.000km. før dem måtte byttes tro?
De første 3.000km. gikk unna på to langkjøringer og det var da dekket ble så innmari fort slitt. Fra helt nytt til bare en halv mm. ned til slitemerket.
Kan det bety at PR4 slites fortere på langturer enn på mer "vanlige" turer?
Nei, mine tålte helt fint denne langturen, der ca 2000km var ren transport på Autobahn, der vi så og si lå i 160-170 det meste av Tyskland.
Vil anta at de er omtrent like slitt som de andre PR4 jeg tok av sykkelen før jeg drog.
Så for meg holder de fint...
- Olav K
- Innlegg: 2660
- Registrert: 18 mai 2013, 14:07
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
- Bosted: Odda/Rosendal
Re: Cutless sin Hyperblogg! *Tilbakeblikk på de første 8500
Jeg antar det.. jeg kjører ikke SÅ pyntelig heller. Og hjemturen foregikk som sagt i god hastighet og i ren tropevarme, vi såg bla et skilt som viste +46 grader i nærheten av Frankfurt. Jeg ser bakdekket er noe slitt på midten, men det skulle bare mangle. Har noen tusen igjen enda.Bjerknez skrev:Då må det jo ha vert noe galt med mine dekk...Olav K skrev:Bjerknez skrev:Det at PR4 brant nesten opp høres interresant ut....
Kan det være derfor mine PR4 kun tålte 6.000km. før dem måtte byttes tro?
De første 3.000km. gikk unna på to langkjøringer og det var da dekket ble så innmari fort slitt. Fra helt nytt til bare en halv mm. ned til slitemerket.
Kan det bety at PR4 slites fortere på langturer enn på mer "vanlige" turer?
Nei, mine tålte helt fint denne langturen, der ca 2000km var ren transport på Autobahn, der vi så og si lå i 160-170 det meste av Tyskland.
Vil anta at de er omtrent like slitt som de andre PR4 jeg tok av sykkelen før jeg drog.
Så for meg holder de fint...
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin Hyperblogg!
Mini-traktor?
- Tobben84
- Innlegg: 754
- Registrert: 04 feb 2014, 13:01
- Motorsykkelen din: 2011 Triumph Scrambler
- Bosted: Stavanger
Re: Cutless sin Hyperblogg!
Er ikke det der en gs1200? skulle ønske jeg kunne pakke min slik, men har den der kåpe/baklys saken bakpå som blir presset ned og oppskrapet da
- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin Hyperblogg!
Tihi.
Bakparten er i metall og er veldig solid, så den presser ikke ned på baklykta. Hele endestussen der er jo ekstrautstyr som jeg bytter med den originale bakstussen litt frem og tilbake. Så er ikke redd for at den får litt juling. Er mer forsiktig med den originale bakstussen som er i plast :)
Orginal:
Traktor modus steg 1:
Traktor modus steg 2:
Bakparten er i metall og er veldig solid, så den presser ikke ned på baklykta. Hele endestussen der er jo ekstrautstyr som jeg bytter med den originale bakstussen litt frem og tilbake. Så er ikke redd for at den får litt juling. Er mer forsiktig med den originale bakstussen som er i plast :)
Orginal:
Traktor modus steg 1:
Traktor modus steg 2:
-
- Innlegg: 6860
- Registrert: 31 aug 2010, 00:17
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Bosted: Bergen
- Kontakt:
Re: Cutless sin Hyperblogg!
Meget bra!
- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin Hyperblogg!
Sexy
Har en uke med cruiser-dilla av alle ting
Har en uke med cruiser-dilla av alle ting
- Bjerknez
- Innlegg: 24102
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin Hyperblogg!
Trodde bare det var fyllepreik jeg... men ser jo at du har gjort litt mer alvor av det enn anntatt, haha.
Men jada, den var ikke dum den der. Savner en litt mer markant front. Liker ikke at den ser ut som en tråsykkel rett forfra... Ta en titt på Indian også.
Men jada, den var ikke dum den der. Savner en litt mer markant front. Liker ikke at den ser ut som en tråsykkel rett forfra... Ta en titt på Indian også.
- mortenolb
- Innlegg: 3615
- Registrert: 03 mai 2013, 23:02
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
- Bosted: Siggerud
Re: Cutless sin Hyperblogg!
Svaret er nei.
-
- Innlegg: 1081
- Registrert: 29 okt 2011, 16:48
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin Hyperblogg!
+1mortenolb skrev:Svaret er nei.
- Cutless
- Innlegg: 1219
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Bosted: Trondheim
Re: Cutless sin Hyperblogg!
Det var ikke noe spørsmål. Forbanna trangsynte plast-racere