Fjerne gass sperre

... om verktøy, service, tekniske og mekaniske problemer, reparasjoner og modifiseringer
Svar
Brukeravatar
Jaran
Innlegg: 49
Registrert: 25 feb 2015, 18:31
Motorsykkelen din: Z800E
Sted: Bekkestua, Bærum

Fjerne gass sperre

Legg inn av Jaran »

Heisann! Når man fjerner gass sperre på en mellomtung sykkel for å få full effekt, må man da gjøre noe med programvaren i sykkelen eller er det kun å fjerne det som holder igjen for gassen?

mekkern
Innlegg: 7614
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Fjerne gass sperre

Legg inn av mekkern »

Jaran skrev:Heisann! Når man fjerner gass sperre på en mellomtung sykkel for å få full effekt, må man da gjøre noe med programvaren i sykkelen eller er det kun å fjerne det som holder igjen for gassen?
Det pleier å være vanlig på forumer at dette(gass/ledning/ol.) ikke opplyses da dette kan/vil utnyttes til å begå ulovlige handlinger.(forsikring/registrering/avgifter/førerkortklasse)

Spør forhandler-de vet også dette med omregistrering/avgifter.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Jaran
Innlegg: 49
Registrert: 25 feb 2015, 18:31
Motorsykkelen din: Z800E
Sted: Bekkestua, Bærum

Re: Fjerne gass sperre

Legg inn av Jaran »

mekkern skrev:
Jaran skrev:Heisann! Når man fjerner gass sperre på en mellomtung sykkel for å få full effekt, må man da gjøre noe med programvaren i sykkelen eller er det kun å fjerne det som holder igjen for gassen?
Det pleier å være vanlig på forumer at dette(gass/ledning/ol.) ikke opplyses da dette kan/vil utnyttes til å begå ulovlige handlinger.(forsikring/registrering/avgifter/førerkortklasse)

Spør forhandler-de vet også dette med omregistrering/avgifter.
Ah, det gir jo menig. Var i forbindelse med når jeg går opp til tunglappen, om dette er noe jeg kan få fjernet selv. Det sitter jo en fysisk sperre ved gassvaieren, men jeg har sett så mye fram og tilbake og drt er noen som mener det er en kabel som skal kobles fra/eller reflashe ECU'en

Svar