PreHøstTur?
Nei, det finnes bare en PreHøstTur. Basta.
PreHøstTur?
mortenolb skrev:Du burde i det minste kutte ut særskrivingsfeilen om du skal rappe navnet. Jeg kommer ikke til å se den
PreHøstTuren er godt innarbeidet her, så jeg skjønner trangen til å bruke den som clickbait.Bjerknez skrev:Haha
Dette var en "Prehøst tur" for meg så da kaller jeg den det
Neida... som sagt, bare et første utkast dette med en meget forsiktig klippejobb. Vil bli lagt litt mer jobb i denne utover vinteren
Bjerknez skrev:
Plastdelene det er snakk om er de to på sidene og den rundt lykta forran. Disse koster til sammen rund 1.500,- og byttes mest trolig av meg selv. Ikke akkurat helt krise, men det ser bra ut nå vertfall.freddy123 skrev:Ohhh dæven det der så ikke bra ut nei .... Det dumme med slik plastfornyer er at det ikke holder evig... Jeg har foreløpig ikke brukt annen form for avfetting en bh-autofoam som ikke er så sterkt middel som det prickbort er ihvertfall og har ikke sett at sykkelen har tatt noe skade av det oss meg enda ihvertfall , men jeg har også blandet den ut en del da...
Men uansett kjekt tips som jeg tar med meg videre :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tar det ikke så veldig tungt egentlig. Er jo bra igjen nå, men hvis det dukker opp igjen etter en vanlig vask og blir like vanskelig og fjerne så bytter jeg plastdelene, men jeg tviler på at dette blir noe stort problem.Cutless skrev:Huff, veldig kjedelig når man får slike reaksjoner i materialet. Noe lignende skjedde med meg på Suzukien, men det plastdekselet ble aldri helt svart igjen. Jeg har brukt 2-3 flasker med Prick Bort på Hyper'n, og det har gått veldig fint. Men det er vel lurt å teste på et lite området først når man skal bruke remedier på lakkflater og plastdeler.
Takk for turen på lørdag forresten. Jeg ble imponert over hvor lettkjørt og balansert BMW'en var!