God turAJ skrev:Må på Gjøvik en tur.
Bil eller MC... ?
Lett valg :-)!
På med Pertex "undertøyet" og straks klar for noen friske mil .
Kanskje det til og med blir tatt noen bilder underveis .
Ja, for uten bilder ingen tur
God turAJ skrev:Må på Gjøvik en tur.
Bil eller MC... ?
Lett valg :-)!
På med Pertex "undertøyet" og straks klar for noen friske mil .
Kanskje det til og med blir tatt noen bilder underveis .
Bjerknez skrev:God turAJ skrev:Må på Gjøvik en tur.
Bil eller MC... ?
Lett valg :-)!
På med Pertex "undertøyet" og straks klar for noen friske mil .
Kanskje det til og med blir tatt noen bilder underveis .
Ja, for uten bilder ingen tur
Blir grundig vask og en frisk tørrkjøring for å få bort all fuktigheten til uka nå, før den vinterlagres på nytt...kjellv skrev:Blitt skitten igjen ja, denne som var vasket og satt på vinterlager for noen uker siden
Sånn skal det være når den blir brukt i all slags vær
Tåler den ikke det så er det på tide på bytteBusa Trond skrev:Du må ikke kjøre den flotte sykkelen der i den saltgørpa som ligger over Lygna nå
Sjekket gradestokken akkurat nå.L-NA skrev:
Følg med på værmeldingene, og vask i tide..... :-) :-)
Du får si litt om problemenne som mange av El. bilene og Plugg Inn hybridenne opplever her i vårt langstrakte land...lite spørsmåls tegn ved ladingen. Det viser seg at mange ladere ikke tåler variasjonene i nette 233 - 234 Volt så er det slutt...AJ skrev:Kan ikke annet enn å pirke borti dere som har parkert sykkelen...
Ble noen mil i dag også. Først til Grua for å lage en sak om erfaringer med Mitsubishi PHEV plugin hybrid Outlander.
Var visst ikkeno' problem for dette yngre paret, som bare hadde positive ting å si om bilen - og ladingen. Både hjemme og på arbeidsplassen.L-NA skrev:Du får si litt om problemenne som mange av El. bilene og Plugg Inn hybridenne opplever her i vårt langstrakte land...lite spørsmåls tegn ved ladingen. Det viser seg at mange ladere ikke tåler variasjonene i nette 233 - 234 Volt så er det slutt...AJ skrev:Kan ikke annet enn å pirke borti dere som har parkert sykkelen...
Ble noen mil i dag også. Først til Grua for å lage en sak om erfaringer med Mitsubishi PHEV plugin hybrid Outlander.
Jeg sliter med en AUDIetron selv...etter å ha diskutert og undersøkt med forhandler om problemene, - hvor de stiller seg ganske uforstående til mine problemer, oppdager jeg at problemet er ganske vanlig. Flere eiere av disse bilene har samme problem....så da kjører men vanlig Bensin bil...
Høres bra ut. Hadde Mitsubishien hatt litt lenger rekke vidde på El, motoren, så kunne det lett blitt en slik en. Men får håpr AUDI finner ut av ladeproblemene sine, så er bilen absolutt å anbefale. Jeg solgte en 2013 Mod Mercedes GLK, pga, redselen for hva politekerne finner på hva Diesel avgifter angår..og kjøpte denne lille Audin`n (er jo en vanlig A3) ...og jeg savner ikke Merce`n...ikke en gang på lang tur....men så var det denne ladingen daAJ skrev:Var visst ikkeno' problem for dette yngre paret, som bare hadde positive ting å si om bilen - og ladingen. Både hjemme og på arbeidsplassen.L-NA skrev:Du får si litt om problemenne som mange av El. bilene og Plugg Inn hybridenne opplever her i vårt langstrakte land...lite spørsmåls tegn ved ladingen. Det viser seg at mange ladere ikke tåler variasjonene i nette 233 - 234 Volt så er det slutt...AJ skrev:Kan ikke annet enn å pirke borti dere som har parkert sykkelen...
Ble noen mil i dag også. Først til Grua for å lage en sak om erfaringer med Mitsubishi PHEV plugin hybrid Outlander.
Jeg sliter med en AUDIetron selv...etter å ha diskutert og undersøkt med forhandler om problemene, - hvor de stiller seg ganske uforstående til mine problemer, oppdager jeg at problemet er ganske vanlig. Flere eiere av disse bilene har samme problem....så da kjører men vanlig Bensin bil...