Været kunne gjerne fått fortsette som det har vært for min del :) Klarvær og fint mange uker på rad her nå, nesten så man blir redd for å bruke opp årets kvote med finvær snart. Mandag 20. er det Trondheimstur på meg. Antakelig er dette en sluttkontroll ved St. Olavs. Det blir spennende. Værmeldingene ser også ganske bra ut til mandag, og blir det slik så kjører jeg FJR til Trondheim. 50 mil tur/retur blir trivelig. Har ikke time før kl 14 heller, så dette passer braBjerknez skrev:Kjekt å se du er ute på tur kjellv
Nå er det ikke lenge før den obligatoriske Moldeturen går av stabelen og det blir meg og Cutless som kommer til å kjøre oppover sammen. Vi kommer til kjøre av gårde mellom den 15.-18 juli en gang, avhengig av været. Gidder ikke å kjøre oppover hvis det melder mye regn.
Så jeg håper du er klar for å vise oss/meg rundt i sandkassa di kjellv. Trollstigen og Geiranger forserer vi nok på vei oppover og Aursjøvegen blir nok litt for mye grus for min del. Men ellers så er jeg åpen for det meste. En god formiddagstur lørdag 23.juli på rundt 30-40 mil hadde vert gull før man entrer utepilsen på Moldejazzen utover kvelden.
Jeg har bestillt flott vær så vi får håpe vær herre er med oss. I fjor var jeg vertfall ikke like heldig. Elendig vær, mc-velt og hele pakka. Du var jo ikke spesielt heldig du heller så det hjalp litt
Har du vært på Otterøya/Midsund Ove? Hvis ikke er det absolutt verdt en tur. Både flott natur, havutsikt og meget inspirerende veier! En kort fergetur så er du der. Har du ikke kjørt der før, så bør det prøves!