Hele grunntanken min var å treffe flest mulig forummedlemmer i løpet av ei helg. Dvs. kjøre fram til treffstedet fredag kveld, felles tur og samvær på lørdag, og retur hjem på søndag. Målgruppen var og er forummedlemmer fra hele Østlandet og nordover t.o.m Trondheim, men at det også finnes muligheter for medlemmer fra store deler av Vestlandet og ta turen over fjellet dersom værforholdene tillater det. Vi gikk i høst langt i å bestemme treffpunkt etter forslag fra AJ http://www.trettenkro.no/ Jeg lå selv ei natt der i 2016 i forbindelse med Andrè Villa show på Lillehammer. Dette er et veldig egnet sted for et slikt treff!
Tretten er ca 3 mil nord for Lillehammer, 31 mil sør for Trondheim, 20 mil nord for Oslo, hele 50 mil øst for Bergen og like langt nord for Kristiansand.
Jeg tror likevel stedet er ideelt med tanke på at flest mulig av målgruppen skal ha stedet innen rekkevidde en fredag kveld..

Jeg tror vi bør prøve å få dette til tidlig i sesongen. Helst før våre overnattingssteder invaderes av turister og våre veier av bobiler. Altså innen midten av Juni. Jeg ser at Kr. Himmelfartsdag i år er 25. Mai, og da kan kanskje helga 26-28. Mai eller Pinsehelga 02-4/5. Juni være aktuelle..?
Men da er spørsmålet... Er det interesse for et slikt MCSidentreff?