sier han som ville bytte inn bimmern i en brukt monster
Det blir som å gå fra Ferarri til en trimmet Volvo 240
sier han som ville bytte inn bimmern i en brukt monster
Sammenliknet du bettop bimmer med ferrari og ducati med volvo???
Du har jo allerede hatt en adventure light. (Traceren) og den byttet du oigså rimelig fort ut. En 800GS med boblemotor og metallbokser er ikke veien å gå for deg.xyvind skrev: ↑17 sep 2017, 08:15 Ja hvis jeg skulle ha nedgradert fra S1000R så hadde jeg nok gått for brukt Ducati Monster/Hypermotard 796, eller kaaaaanskje KTM 690 Enduro. Men nå tror jeg jammen jeg beholder bimmern allikevel da så..
Jeg har til og med vært og sett på brukt BMW F800 GS. Men nå ser jeg at den heldigvis er solgt.
Jeg har kommet til å tenke på at kanskje en SV650 kunne vært noe også? Sikkert fin å fise rundt i Oslo med :-)
Jeg vet, men det er en boxer, og den låter som en boble orginalt. Mer eller mindre.FredrikE24 skrev: ↑17 sep 2017, 16:04 F800GS har ikke boblemotor, sitter Rotax i den :)
Vil man ha noe billigere så får man bare begynne å prøvekjøre.
Tror du tenker på stor-GS, de små har rekketwin, ikke boxerBjerknez skrev: ↑17 sep 2017, 17:49Jeg vet, men det er en boxer, og den låter som en boble orginalt. Mer eller mindre.FredrikE24 skrev: ↑17 sep 2017, 16:04 F800GS har ikke boblemotor, sitter Rotax i den :)
Vil man ha noe billigere så får man bare begynne å prøvekjøre.
Det husker jeg ikke. Men det var det sikkert? Men jeg kjøpte ikke telt og Kriega-løsning før jeg kjøpte S1000R :-) Kanskje neste sommerBjerknez skrev:Men var ikke det med telting og overnatting også en greie du hadde i tankene med traceren?
F-modeller har ikke boxer, men en pararelltwin fra Rotax(ikke BMW). R-Modeller har boxer.Bjerknez skrev: ↑17 sep 2017, 17:49Jeg vet, men det er en boxer, og den låter som en boble orginalt. Mer eller mindre.FredrikE24 skrev: ↑17 sep 2017, 16:04 F800GS har ikke boblemotor, sitter Rotax i den :)
Vil man ha noe billigere så får man bare begynne å prøvekjøre.