Det mange glemmer her er at motoren er på 1043 ccm, det gjør Kawaen til en skikkelig seig og rask sykkel, girkassa er tett og relativ høy utveksling i forhold til så sterk motor. Det negative er vondt sete, selv gel setet er vondt. Så har 2011 og 12 litt rufsete girkasse, shiftegaffelen bøyer seg da tannhjula kanskje ikke er underkutta nok. Men det er ikke på altfor mange det er rapportert. Men vi har hatt et case her inne før om det. Men ja...Den er veldig veldig anvendelig, svingvillig og lettkjørt. Buzzer litt i henda og føttene rundt 4500 da...Dansekris skrev: ↑09 aug 2018, 15:07Faktisk enig i det. For min del hadde nok det løst seg med noen korte hendler. Ellers var sykkelen overraskende sprek og girkassa helt nydelig. Veldig bra vindskjerm også.gsx750_80 skrev: ↑09 aug 2018, 15:01Jeg koplet ikke før nå, at det ikke var trådstarter sin uttalelse jeg siterte. Uansett finner han vel innspillet, og kan vurdere om det er en interessant sykkel eller ei..Dansekris skrev: ↑09 aug 2018, 14:48Nei, ikke for meg, har prøvd den og var veldig imponert! Tror kanskje den er uaktuell for trådstarter ettersom han kommer fra en Kawa med litt mer futt.gsx750_80 skrev: ↑09 aug 2018, 14:44SX 1000
https://www.cycleworld.com/2017-kawasak ... iew#page-3
er uinteressant?
Har prøvd SX1000 jeg og, hos AB Motor på Melhus, under demo-dag. Synes sittestillingen var god, og synes motoren virket kraftig til å være 1000 ccm. Det eneste jeg ikke likte var utseendet på styret.
Driver å leser om svakheter på Bimmern nå, ink KTM, fant forøvrig to fine snutter jeg skal poste etterpå