Nei jeg ville aldri sagt noe sånt om noenWikingTnT skrev:Du tenker vi har tungt for det... , har kjørt Jag I-pace 400hk, Tesla S og X , Bmw I3 men klarte ikke å avdekke noen revolusjonære spissfindigheter , annet enn et bra skyv og hjulstøyxyvind skrev: ↑01 mar 2019, 10:02 Nå må dere ikke spore helt av her da
Det er ikke alle som forstår seg på denne nymotens teknologien, men nå var det heller ikke det Stian lurte på!
Dagens elbiler er helt fantastiske. Driftssikre, billige å eie og drifte. Det er noen ting man må sette seg inn i, men så fort man får det inn i skallen er det easy peasy
Det er forskjell på å ha prøvekjørt de dyre elbilene du lister opp der, og å ha levd med en av de billigste elbilene på markedet i et par år. Jeg prøver bare å komme med mine erfaringer og tips til trådstarter. Morsomt at noen fortsatt er skeptiske, men må de skrive det i alle diskusjoner som omhandler elbil?
Fikk min top spec Ioniq for et par år siden for 280 K fra norsk Hyundaiforhandler. Sier bare at det er veeeldig mye bil for pengene og en bil jeg vil anbefale å sjekke ut.