~ Bilde av årets første tur tråden ~
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Re: ~ Bilde av årets første tur tråden ~
Langt fra årets første tur...
Men det vil jo bli en av de første uansett .
Et bilde fra idag, litt grusmorro i Kvinnherad.
"Den stavangerske postveg" er 11km med gruset tursti som går gjennom deler av kommunen. Sikkert ikke påtenkt som MCveg, men funker veldig bra fordetom
Og det andre er fra Portugal 12.feb..... mitt nye favorittland
Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
Men det vil jo bli en av de første uansett .
Et bilde fra idag, litt grusmorro i Kvinnherad.
"Den stavangerske postveg" er 11km med gruset tursti som går gjennom deler av kommunen. Sikkert ikke påtenkt som MCveg, men funker veldig bra fordetom
Og det andre er fra Portugal 12.feb..... mitt nye favorittland
Sent fra min SM-N950F via Tapatalk
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mattis
- Motorsykkelen din: Yamaha xsr 900 2000, Suzuki SFV650A Glad
Endelig var den laaange ventetia over. Planen var egentlig å vente på vårværet over helga, men klarte ikke å holde ut lenger. Ble en nydelig tur rundt omkring i Oslos gater før sykkelen endelig igjen står parkert i bakgården - klar for en ny sesong. Ubeskrivelig!
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Årets første tur. En ukes rundtur i Florida, 25-30 grader. 1000 miles
Og min aller første erfaring med Harley Davidson.
Og min aller første erfaring med Harley Davidson.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
2016 BMW S1000XR
2008 BMW K1200S
1999 Honda CBR1100XX
1986 Suzuki GSX750ES
2008 BMW K1200S
1999 Honda CBR1100XX
1986 Suzuki GSX750ES
-
- Motorsykkelen din: Triumph Bonneville Bobber 1200
Hadde en fin tur i Rogaland 29 feb før vi fikk en meget dårlig periode med vær
- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Flott bilde, av en herlig sykkel
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Motorsykkelen din: `08 BMW K1200S
Kul sykkel LJ
Hadde en liten tur 23 februar, og en liten tur igjen 23 mars. Satser på været blir bra fremover så det ikke går en måned mellom hver tur
-
- Motorsykkelen din: XMAX 300
Har endelig fått min aller første "motorsykkel", det vil si maxi-scooter av typen Yamaha XMAX 300. Startet forrige uke med masse regn hele første dagen. Etter det har det blitt mye triveligere, mest fint vær og sol. Føles som en drøm å endelig kjøre egen sykkel. Lykke!
Gratulerer ! Fine de scooterene der.FreewheelBurning skrev: ↑27 mar 2019, 00:08 Har endelig fått min aller første "motorsykkel", det vil si maxi-scooter av typen Yamaha XMAX 300. Startet forrige uke med masse regn hele første dagen. Etter det har det blitt mye triveligere, mest fint vær og sol. Føles som en drøm å endelig kjøre egen sykkel. Lykke!
test.jpg
Så kult at det er noen som begynner å få ut syklene sine. Blir nok ikke forhold til det på mange uker for min del. Fortsatt mye snø og is på gårdsplassen. Det ble saltet seinest for noen timer siden, så jeg håper dere er helt nazi på å vaske syklene deres godt.
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Kontakt:
Det er jammen ikke ofte man ser at valget faller på en scooter som førstevalg av tohjuling. Spesielt ikke i ung alder. Vanligvis er det vel eldre som velger en slik løsning?
Hva er grunnen til at du valgte en scooter?
Hva er grunnen til at du valgte en scooter?
Gratulerer De der må jo være voldsomt comfy å kjøre?FreewheelBurning skrev: ↑27 mar 2019, 00:08 Har endelig fått min aller første "motorsykkel", det vil si maxi-scooter av typen Yamaha XMAX 300. Startet forrige uke med masse regn hele første dagen. Etter det har det blitt mye triveligere, mest fint vær og sol. Føles som en drøm å endelig kjøre egen sykkel. Lykke!
test.jpg
Er scooter mc?
Neeeeida
Neeeeida
~ Bilde av årets første tur tråden ~
Ser ut som knærne nesten tar borti styret, så den ser jo ikke så veldig comfy ut. Kjør forsiktig, sier jeg bare jeg har kjørt låne-scooteren til MC Oslo, og jeg hadde samme utfordring på den. Syntes det gjorde den vanskelig å kontrollere!
Edit: planlegger forøvrig årets første tur på fredag
Edit: planlegger forøvrig årets første tur på fredag
- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Kontakt:
Å jeg kjørte lånescooteren til Graarud Motor. En Kawasaki 300cc ett eller annet. Jeg tror ikke jeg skal si høyt (en gang til) om hva jeg syntes om den....
Comfort er vertfall langt fra det jeg opplevde. Jeg fant faktisk ikke en eneste positiv ting med denne scooteren, overhodet.
Comfort er vertfall langt fra det jeg opplevde. Jeg fant faktisk ikke en eneste positiv ting med denne scooteren, overhodet.