Ser at det evt. blir 2,5 mil kortere hvis det var fra Nordvågen og ikke Nordkapp-platået da
Og kommer ned mot 211 mil hvis man tar E45 nerover Sveariket. MEN jeg tar ikke på meg den bragden på 20 timer
Ser at det evt. blir 2,5 mil kortere hvis det var fra Nordvågen og ikke Nordkapp-platået da
her er ruta etter dagens google maps https://www.google.com/maps/dir/70.9819 ... 138688!3e0biker7 skrev: ↑10 mar 2020, 17:36
Javel.. får vel neeesten tru deg da..
men jeg får raskeste veivalg gjennom Sverige fra Nordkapp til Oslo til å bli 226mil,
Og turen gikk altså på 20 timer i en Transit, altså GODT over 100km/t i snitt, for måtte vel stoppe litt med "hevert-prosjektet" også vil jeg tru . Ja,ja, i tilfelle godt det er foreldet som du sier, og jeg skal prøøøve å tru deg
Neida da skal du også kjøre ganske effektivt og lovlig - med tanke på fart
Det er feil, fryktelig feil. Det er enorme mengder av små veier av ymse bredde og underlagskvalitet nordover i Sverige, enten du kjører i innlandet eller langs Bottenviken. Disse små idyllene går nødvendigvis ikke rett nordover. Det jeg kan anbefale er midt-Sverige med Inlandsvegen som base for eventuell hamstring av drivstoff og fødevarer.Men det er altså ikke særlige mange, om noen, av dem langs Bottenvika på vei nordover...