AJ Arena...
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Nærmer seg 200 km nå etter to dagers eierskap.
Ba forhandler sette opp time til førstegangservice i slutten av denne uka eller begynnelsen av neste.
Artig og ganske annerledes sykkel dette, enn KTM 1290 SA S, helt klart.
Ingen racer, men heller ingen sinke i trafikken .
Og youtubere og andre som mener å vite at man må gire ned et par hakk fra 6. giret for å gjøre sikre forbikjøringer med en V7 850 i lovlige norske hastigheter, kan vel strengt tatt ta seg en bolle .
Like uproblematisk å gjøre dette med denne som det er med KTM 390 Duke :) .
V7'ern har også en utrolig smidig girkasse. Fra fjerde gir er det helt uproblematisk å "quickshifte" opp til sjette og ned igjen. Merker knapt at man girer opp og ned på disse girene uten kløtching. Altså ingen ulyder og ingen nykking i drivlinja.
Jeg kjenner meg heller ikke igjen blant de som påstår det er problematisk å finne fri - N - på denne sykkelen. Funker helt fint for meg.
Blir noen litt lengre turer i distriktet resten av uka :) .
Men må vel også sesongstarte 1290'en også, tenker jeg... Blir nok en luftetur med den også i morgen.
Ba forhandler sette opp time til førstegangservice i slutten av denne uka eller begynnelsen av neste.
Artig og ganske annerledes sykkel dette, enn KTM 1290 SA S, helt klart.
Ingen racer, men heller ingen sinke i trafikken .
Og youtubere og andre som mener å vite at man må gire ned et par hakk fra 6. giret for å gjøre sikre forbikjøringer med en V7 850 i lovlige norske hastigheter, kan vel strengt tatt ta seg en bolle .
Like uproblematisk å gjøre dette med denne som det er med KTM 390 Duke :) .
V7'ern har også en utrolig smidig girkasse. Fra fjerde gir er det helt uproblematisk å "quickshifte" opp til sjette og ned igjen. Merker knapt at man girer opp og ned på disse girene uten kløtching. Altså ingen ulyder og ingen nykking i drivlinja.
Jeg kjenner meg heller ikke igjen blant de som påstår det er problematisk å finne fri - N - på denne sykkelen. Funker helt fint for meg.
Blir noen litt lengre turer i distriktet resten av uka :) .
Men må vel også sesongstarte 1290'en også, tenker jeg... Blir nok en luftetur med den også i morgen.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Dette virker lovende. Triumph har som din en særdeles silkemyk QS, der har BMW noe å strekke seg etter. Lykke til med ny-ervervelsen
Mc-historikk: Suzuki ER50(1979-1981), BMW R1200GS lc 2018-2019), BMW R1250GSA (2019-2021), Honda Africa Twin DCT Adventure (2022---)
-
- Innlegg: 196
- Registrert: 22 jul 2020, 13:31
- Motorsykkelen din: '20 Tiger 900 Rally Pro
- Sted: Østfold
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Dette har jeg sett og hørt folk klage på når det gjelder ganske mange forskjellige sykler og jeg mistenker at det i mange tilfeller har med både erfaring og personlig gefühlen å gjøre.
Gratulerer med en flotters sykkel forresten :) Liker retro-stilen på moderne sykler og noe slik er i min mening den perfekte sykkel nr. 2 om man har en god ADV-sykkel fra før.
- Bjerknez
- Innlegg: 23039
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Noen sykler oppleves som vanskeligere å sette i fri enn andre, men man blir jo alltids vant til det slik at det får seg til og man får en egen teknikk. Vertfall ikke noe JEG hadde hengt meg opp i.
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Da blir det 1. gangsservise om en uke, i god til før 1. mai, den store utfartsdagen !
Så da har jeg litt lenger tid på innkjøringen enn først tenkt. Men det er helt greit. Nærmer meg 300 km. nå etter dagens turer.
Og merker at sykkelen "tør opp" mer og mer.
Så dette tror jeg kommer til å bli bra !
Og fortsatt ingen problemer med å få sykkelen i fri (N)...
Så da har jeg litt lenger tid på innkjøringen enn først tenkt. Men det er helt greit. Nærmer meg 300 km. nå etter dagens turer.
Og merker at sykkelen "tør opp" mer og mer.
Så dette tror jeg kommer til å bli bra !
Og fortsatt ingen problemer med å få sykkelen i fri (N)...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Dette med førstegangservice ble for meg litt stress, noen lokale turer og på tur over Ringebufjellet høsten 2019 nærmet jeg meg 1000 km og da jeg rulla inn til førstegangservice stod tellerverket på 1202 km. Kilometrene rulla sykt fort på, plutselig
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Snakket litt med verkstedet om dette og de mente at om jeg ikke fikk kjørt 1000 km eller om jeg kjørte et par-tre hundre km. mer enn dette før servicen ble tatt så gjorde ikke dette noe i forhold til garanti eller driftsikkerheten til sykkelen. Bare servicen ble gjort før 1500 km. (pga. av innkjøringsolja, muligens?) var alt greit, fikk jeg vite.
Det samme om servicen ble tatt etter kun f.eks. 800 km.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Ja jeg har lest det i ettertid fra 800 km til 1200 på KTM
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Ja, @dypen ?
Er du klar for en ekteklassiker og nyretroklassiker-tur etter at vi er ferdig med kuldeperioden som værprofetene har meldt skal komme?
En gang i begynnelsen av mai bør være mulig :) .
Er du klar for en ekteklassiker og nyretroklassiker-tur etter at vi er ferdig med kuldeperioden som værprofetene har meldt skal komme?
En gang i begynnelsen av mai bør være mulig :) .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Sprint
- Innlegg: 566
- Registrert: 10 sep 2010, 16:23
- Motorsykkelen din: Triumph-Sprint-95
- Sted: Karmøy
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Gratulera med Guzzi AJ back to basic
For livets glade gutter går solen aldri ned.
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Blir gjerne med på en tur jeg, men helst med KTM’n
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Jo, takk for det !
Ja, dette er en ganske annerledes kjøreopplevelse enn 1290'en, det er helt sikkert!
Må si V7'ern er overraskende kvikk. Også har den en veldig behagelig sal, noe jeg kjenner igjen fra den tiden jeg kjørte Moto Guzzi Stelvio.
Og smøremyk girkasse og en totalt uanstrengt fjærlett clutch.
Så langt er det bare en ting å si: dette er rett og slett en herlig nymotens "gammaldags" motorsykkel.
Lite trafikk der jeg kjørte i dag, men på Lygna var det åpenbart at en el-bilist ombestemte seg da han så jeg sto parkert ved rasteplassen der oppe. Så han kjørte innom og parkerte samtidig som jeg dro og ga tydelig da jeg motoguzzet forbi ham ut fra plassen.
Tror nok Guzzi'en vekker til live det eller annet hos bil- og MCinteresserte der ute :) .
Opplevde det samme med Stelvio'en i sin tid, faktisk. Også når jeg kjørte sammen med andre som kusket Triumph Tiger, Ducati Multistrada, div. Yamahasykler osv. osv.
Det var, av en aller annen grunn, Guzzi'en mange var interessert o å kikke nærmere på og ikke minst snakke om.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Skal ut med KTM’n i morgen tidlig for første gang i år …
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 37958
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Sted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
Greit nok, det. Men ingen klassiker-tur, altså?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
Re: AJ Arena... DA er endelig '23-sesongen i gang !
-74’n er ikke klar enda, -76’n var klar inntill jeg demonterte bunnpanne på -74’n så den må av på -76’n også før det blir mye kjøring. I tillegg er det litt å gjøre med hus og hage, er i gang med utvendig vask av tak og hus … ferdig med garasje og uthus, bare huset igjen og der er taket og vindskier noe dritt. Mulig jeg må ha lift.
Uansett i morgen blir det tur på KTM’n
Uansett i morgen blir det tur på KTM’n
dypen
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2